Morjes!
Oon siis -98 syntynyt jätkä ja haluaisin tutustu johonkin kivaan ihmiseen jonka kanssa synkkaisi. :) Eli toisinsanoen etsin jotain kivaa jätkää jonka kanssa jutella, ja jos synkkaa niin tavata ja katsoa jos siitä tulisi jotain vakavaa. :) Kuulostipa tyhmältä!
Homo/bi pojat!
5
96
Vastaukset
- leevimaan
Viesti ei jostain syystä tullut kokonaan! :(
Mutta siis etsin noin 16-20v. jätkää! Oon ite luonteeltani mukava, huumorintajuinen ja muut huomioon ottava. :) Ois kiva jos oisit samanhenkinen! Harrastan valokuvausta ja käyn salilla ja lenkeillä. :) Asun satakunnassa niin ois jees ku asuisit kans täs lähel! Pituus on aina plussaa! :)
Kik: leevimaan - Homotonsyöpä
Hyi vittu, tapa ittes
- jwsnwbwo
Eilen näky tv7:lta sulle kiva dokumenttielokuva. Harmi että taisit missata :(
Kuullostat kivalta. :) Harmi että asun Kymenlaaksossa, joka on suht kaukana Satakunnasta.
Mut voisin kyl jutella jos haluut. Ite oon -95, oot kyl vähä nuori. :D- ihan_ehdotus_vain
kannattaa vaihtaa kikkis proffakuva :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225