Morjes!
Oon siis -98 syntynyt jätkä ja haluaisin tutustu johonkin kivaan ihmiseen jonka kanssa synkkaisi. :) Eli toisinsanoen etsin jotain kivaa jätkää jonka kanssa jutella, ja jos synkkaa niin tavata ja katsoa jos siitä tulisi jotain vakavaa. :) Kuulostipa tyhmältä!
Homo/bi pojat!
5
107
Vastaukset
- leevimaan
Viesti ei jostain syystä tullut kokonaan! :(
Mutta siis etsin noin 16-20v. jätkää! Oon ite luonteeltani mukava, huumorintajuinen ja muut huomioon ottava. :) Ois kiva jos oisit samanhenkinen! Harrastan valokuvausta ja käyn salilla ja lenkeillä. :) Asun satakunnassa niin ois jees ku asuisit kans täs lähel! Pituus on aina plussaa! :)
Kik: leevimaan - Homotonsyöpä
Hyi vittu, tapa ittes
- jwsnwbwo
Eilen näky tv7:lta sulle kiva dokumenttielokuva. Harmi että taisit missata :(
Kuullostat kivalta. :) Harmi että asun Kymenlaaksossa, joka on suht kaukana Satakunnasta.
Mut voisin kyl jutella jos haluut. Ite oon -95, oot kyl vähä nuori. :D- ihan_ehdotus_vain
kannattaa vaihtaa kikkis proffakuva :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574