Sarane goes AX

sarax2012

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nirnirnerkki

      onkos tämä jokin vanha juttu kun Hae tästä-painike vie sivulle joka alkaa:

      Hakemasi työtehtävä: Dynamics osaaja 2012
      Henkilötiedot . . .
      :
      :
      :

    • RoundRound

      Noissa Dynamics AX firmoissa vaikka hakevatkin uusia henkilöitä olen nähnyt sitä samaa ilmoittelubuumia. Eli firmat ilmoittelevat uusista paikoista n. 3 kk välein. Täysin samat paikat. Haastatteluihin otetaan ihmisiä, mutta näyttää siltä, että työsopimuksia ei kuitenkaan tehdä. Ja homma jatkuu samaa rataa.
      Pyöritystä, hyöritystä, ihmisten turhia haastatteluita jne. ja todellisuudessa mitään ei tunnu tapahtuvankaan.

      • DAX-ankka

        AX on sellanen tämän hetken pikku "Pop-meininki".
        Muutaman vuoden päästä kukaan ei halua tehdä sillä mitään ja duunarit ovat kiertäneet kaikki saman alan firmat.


    • noppelinops

      muutaman vuoden päästä duunarit ei enää kierrä firmoja entiseeen malliin, projekteja on vähemmän .... markkinat saturoituu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe