Jokainen saa tehdä mitä tykkää, mutta itseäni on aina ihmetyttänyt tatuoinnit.
Kysyn ihan pelkästä mielenkiinnosta.
Esim Zlatanilla oli tatuointeja yltä päältä.
Mikä on idea tatuoinneissa?
Miksi tatuointeja?
Tiedonhaluin
2
92
Vastaukset
- TadaaTadaa
Varmaan sama kuin uusien muotivaatteiden/ -kenkien hankkimisella?
Halutaan jotain ja jäädään koukkuun?
No, en tiedä muiden motiiveja kun itselläni on vain yksi pieni punainen ruusu ja sen vieressä kaksi vihreää lehteä. Se on kuin pieni koru. Saat koosta käsityksen jos yhdistät etusormesi ja peukalosi päät yhteen. - civiliced
Siinä on kysymys tietynlaisesta alkukantaisuudesta. Voidaankin todeta, että esim. tieteen nobelisteilla ja vastaavilla ei juurikaan moisia vinkeitä ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790