Alaan liittyviä kysymyksiä

alalla_ollut

Olen rekka alasta kiinnostunut ja olempa joskus rekkahommissa ollutkin. Moni asia on silti jäänyt mietityttämään ja ajattelin nyt teiltä maanteiden ammattilaiset kysyä. Tästä palstatsta sen verran että on hieno juttu ja täällä on paljon kaikenlaista alaan liittyvää ja tosi mukavaa keskustelua laidasta laitaan. Vanhojakin rekkajuttuja on paljon.

Paljonko keskimäärin rekkamies ajaa ajoa?
Miksi rekkamiehet koristelevat autonsa omilla rahoillaan?
Syökö rekkamiehet ainoastaan makkarapannua?
Ja siitäkös syystä ovat niin hemmetin lihavia?
Miksi rekkamiehet viettävät kaiken vapaa-aikansakin huoltikoilla?
Montako askia rekkamies vetää norttia päivässä?
Kuka on tää LERVO??

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

8

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puukenkaa

      Kyllä se on ammatti siinä missä muutkin. Sitten vaan on näitä pellejä joita kuvailit. Suuri osa ei ymmärrä olevansa palveluammatissa. Mutta yli puolet on sentään ihan tavallisia työmiehiä jotka ei syö epäterveellisesti ja pasko collegehousuihinsa. Tehdas ja satama-alueilla vaaditaankin yleisesti huomiovaatetusta. Arvonsa tunteva kuljetusfirma vaatii asiallista pukeutumista ja rasvapellesika saa kengänkuvan perseeseensä helposti. Lervo on vähä-älyisimmän kuljettajajoukon kehittämä mielikuvitusolento, joka on olevinaan hauska. Tarinoissa toistuvat sanat, jotka iskevät idioottien tajuntaan. Toisaalta hyvä että tarinoivat täällä ettei tarvitse tollasta skeidaa kuunnella muualla. MUTTA en tiedä oletko sama trolli joka jaksaa näitä lervojuttuja puskea eri nimimerkeillä, ja kirjoitella muutakin asiaa, joka saa meidät kuljettajat vaikuttamaan täysin älykääpiöiltä !

      • alalla_ollut

        "MUTTA en tiedä oletko sama trolli joka jaksaa näitä lervojuttuja puskea eri nimimerkeillä, ja kirjoitella muutakin asiaa, joka saa meidät kuljettajat vaikuttamaan täysin älykääpiöiltä"

        Kyllä olen kyseinen henkilö, mutta älä anna sen häiritä. Riittää, kun vastaat sinulle esitettyihin kysymyksiin.


    • alalla_ollut

      "MUTTA en tiedä oletko sama trolli joka jaksaa näitä lervojuttuja puskea eri nimimerkeillä, ja kirjoitella muutakin asiaa, joka saa meidät kuljettajat vaikuttamaan täysin älykääpiöiltä"

      Kyllä olen juuri kyseinen henkilö, mutta älä sinä murehdi sitä, vastaat vain kiltisti kysymyksiini.

    • alalla_ollut

      Sorry, tuli toi edellinen kahteen kertaan, kun tuli sitä kirjoittaessa samaan aikaan lämmintä golleekehousuun:=) Meni pasmat sekasin.

      • puukenkaa

        Että tuollainenkin ongelma vielä sinulla henkisen tasapainottomuuden lisäksi. Sääliksi käy.


      • alalla_ollut_ap

        Minä en tuota kolitsiin sontimista ymmärrä mutta kunnon tymäkkä lervoilu on poikaa!
        Täällä aju-sätissä on ollut takuumureaa lervoilua jo ainakin kymmenen vuotta ja sama meno tulee jatkumaan hamaan tappiin asti


      • alalla_ollut_ap

        Ellette tajua, niin selvennän. Lervoilua jatkuu niin kauan, kun minä yksin sitä jaksan ylläpitää tai ylläpito ottaa minuun yhteyttä ja lopetuttaa lervoiluni.


      • kuulin_vaan
        alalla_ollut_ap kirjoitti:

        Ellette tajua, niin selvennän. Lervoilua jatkuu niin kauan, kun minä yksin sitä jaksan ylläpitää tai ylläpito ottaa minuun yhteyttä ja lopetuttaa lervoiluni.

        Kuulin melko varmaa tietoa että lervoilu jatkuisi jopa senkin jälkeen kun ylläpito sen lopetuttaa...... jännä homma!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe