Aika metkaa huomata, siis aivan positiivisesti metkaa...mie olin täällä palstalla viimeksi kai 10 vuotta sitten, ja nyt ihan vaan tuli tämäkin mieleen...ja täällähän on vielä monta samaa tyyppiä kuin silloin :)
Kiva huomata
2
115
Vastaukset
- palstaaktiivit
Heips. Meillä on kemppainen kirjoiteltu myös jo pitemmän aikaa- vähän sellaisella palstan vartia asenteella ollaan oltu ja ylläpitoa pyritty auttamaan. Ihan niinkuin elämässäkin auttetaan ja laitetaan ne rosvot ja rikolliset pois normaali ihmisten alueilta. Nyt on helpottunut paljon kun ns. vanhojen ketjujen nostaminen on saatu estetyksi ja tämä uusi systeemi estää bannattujen luikertelemisen palstalle. Eräs pitkään nettikiusattu myös on lopetettu hänen häirintänsä kun nettikiusaaja ei enää palstalle pääse joka on oikein ottaen huomioon lukuisat viranomaistoimet ja rangaistukset joita kyseinen mielenterveyspotilas on kirjoittelustaan saanut.
Elikkä lyhyesti niin tervetuloa asialliset kirjoittajat uudet myös mukaan palstan toimintaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043