En ole Itse käyttänyt vielä kertaakaan tamponeja,mutta harkitsen vaihtamista niihin siteiden sijaan olisiko tamponien käyttö helpompaa ja huolettomampaa?tiedättekö hyviä ohjeita tamponin asettamiseen?
Kannattaako?
6
146
Vastaukset
- Tyttö15v
Itse käytän mielummin tamponeja ja ovat ne kyllä paljon mukavammat kuin side, koska en edes tunne jos minulla on tamponi, mutta kun oli side niin se koko ajan ärsytti ja häiritsi.
Jos ei ole runsaat vuodot, niin sillon ei tarvitse pelätä että se vuotais ohi, mutta jos on niin silloin kannattaa vaihtaa normaalia (4-6h) useammin. - Obminionparas
Todellakin kannattaa!
En suostu menemään minnekkään siteen kanssa, hyi se tunne ku veri valuu joka suunnasta ohi. Sohvallakaan ei voi olla, kun tulee persvakoa pitkin. Tai sitten edestä lykkää. Ehdottomasti kannattaa kokeilla tamponia! Oon nyt 2v tamponei käyttän (ekoist menkoist alkaen) ja katastrofi jos ne on loppu .___. - tamppooni
Kannattaa ehdottomasti! Ja mitä siihen laittoon tulee, asettimen kanssa on varmasti helppo aloittaa. Osta yksi paketti asettimellisia ja voit vaikka kuivaharjoitella sen käyttöä ennen tositoimia :) Itse käytän usein pikkuhousunsuojaa tamponin kanssa, jos vahingossa sattuukin vuotamaan yli.
- 8445
Kuivaharjoitella? Tamponeja ei saa koskaan käyttää ellei ole menkat menossa. Ja jos taas tarkoitat, että ihan huvikseen käyttömekanismia testaisi työntämättä tamponia sisäänsä, niin ihan turhaa tuhlausta.
- 14-veeee
Mä oon vannonu tampoonien nimeen 1,5 vuotta ja se on paljon siistimpää, ei tarvii pelätä et menee yli ku vaan vaihtaa 4h välein ja mun krampit on vähäisempiä (<- thank god!) Ja en pelkää et rajat näkyy/ valkoisista housuista tulee veri läpi. Eka kerta oli muuten helppo mut pois ottaminen sattu vähän(suosittelen itsetyydytystä et pystyy venyttää immenkalvoa jos on vielä neitsyt)
- Kuppeilija
Tamponit on so last season. Nykyisin käytetään kuukautiskuppeja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115198Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251666