Nuoret thai-tytöt

thanadon

Jos 60 vuotiaat miehet " seukkaavat" lomallaan 22 vuotiaiden naisten kanssa joilla on vartalo kun 12vuotiaalla suomalaispojalla ja hello kitty tai mikkihiiri paita päällä, niin kertooko se että kyseisillä herrasmiehillä on normaali naismaku ja nais ihanne muuttuu kun he tulevat takaisin Suomeen?

178

6007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletkopersaukinenkade

Ihan sama oli heillä sitten mikkihiiri paita tai hello kitty paita. Hotellihuoneessa ne riisutaan.

• thanadon

Hah, en ole persaukinen enkä kade, tulin eilen Pattayalta ja lähden taas huhtikuussa Thaimaahan en tosin Pattayalle, touhu on ällöttävää

• thanadon

Naidaan lapsen lapsia nuorempia tyttöjä ja vihataan pedofiilejä. Hiukan ristiriitaista, eikö? Ajattelet tietysti, että kuka muka pedoja vihaa??

• onneksiminäoenminä

thanadon oot vissiin jääny ilman,kun noin ahdistaa.idiootti vertaus pedoihin.en minä ole katkera mutta kuitenkin.

• thanadon
        onneksiminäoenminä kirjoitti:

thanadon oot vissiin jääny ilman,kun noin ahdistaa.idiootti vertaus pedoihin.en minä ole katkera mutta kuitenkin.

Pattayalla montakertaa käyneenä varmaan tiedät, että rakkautta saa ostaa kuka haluaa nykykurssin mukaan n 13e pikaset ?? Jos ei tuollaisia rahoja ole mukana, kehoittaisin siirtämään matkan ajankohtaa tuonnemmaksi ja säästämään matkakassaan vielä hiukan ? Ilman en siis jäänyt varsinkin kun olin reissussa vaimoni kanssa, joten kyseinen homma ei minua ahista. Mitä idioottimaista on vertauksessani ? pedot makaavat 12 vuotiaiden tyttöjen ja poikien kanssa, herrasmiehet makaavat 12 vuotiailta näyttävien poikien ja tyttöjen kanssa ? Sitäkö tarkoitit??

• JeremyRon

Avaaja on todennäköisesti katkera ämmä, joka ei saa edes rahalla!

• Toivo-Muna
        thanadon kirjoitti:

Hah, en ole persaukinen enkä kade, tulin eilen Pattayalta ja lähden taas huhtikuussa Thaimaahan en tosin Pattayalle, touhu on ällöttävää

Taidat katsella netissä mikkihiiripaitaisiavthaityttöjä ja runkata, kannatas kokeilla livenä.

• miksisittenmenet
        thanadon kirjoitti:

Myönnät itsekin että touhusi on ällöttävää. Sellaisen kuvan tuosta postauksesta saa kun lauseiden jäsennys hukassa.

• nulkku

Jäsentele sinä käteesi

• honkhonk
        thanadon kirjoitti:

Naidaan lapsen lapsia nuorempia tyttöjä ja vihataan pedofiilejä. Hiukan ristiriitaista, eikö? Ajattelet tietysti, että kuka muka pedoja vihaa??

thanadon voisi , jos olisi aidosti huolissaan asiastaan , ottaa kantaa MIKSI nuoret NAISET myyvät itseään itseään varakkaimmille miehille ?
        Onko Thaimaan yhteiskunnassa jotain korjattavaa ?

Nythän aloittajan keskustelu on sitä paskaa potaskaa mitä mitä vain suomalainen kieroon kasvanut mielipiteenilmaisu pystyy tuottamaan.

• honkonkvaan
        honkhonk kirjoitti:

thanadon voisi , jos olisi aidosti huolissaan asiastaan , ottaa kantaa MIKSI nuoret NAISET myyvät itseään itseään varakkaimmille miehille ?
        Onko Thaimaan yhteiskunnassa jotain korjattavaa ?

Nythän aloittajan keskustelu on sitä paskaa potaskaa mitä mitä vain suomalainen kieroon kasvanut mielipiteenilmaisu pystyy tuottamaan.

He myyvät itseään myös itseään köyhemmille turisteille, jotka ovat varakkaita sen lomansa ajan, mutta haluavat maksaa tästä palvelusta. Thaimaalaisessa yhteiskunnassa on varmasti paljonkin korjattavaa, ainakin jos vertaa euroopan eliittimaahan Suomeen, jossa ongelmana on ainoastaan tupakantumpit kaupungin keskustassa ja keskioluen myynti päivittäistavara kaupoissa. On meillä niin hyvin asiat.

• hup-paak
        thanadon kirjoitti:

Pattayalla montakertaa käyneenä varmaan tiedät, että rakkautta saa ostaa kuka haluaa nykykurssin mukaan n 13e pikaset ?? Jos ei tuollaisia rahoja ole mukana, kehoittaisin siirtämään matkan ajankohtaa tuonnemmaksi ja säästämään matkakassaan vielä hiukan ? Ilman en siis jäänyt varsinkin kun olin reissussa vaimoni kanssa, joten kyseinen homma ei minua ahista. Mitä idioottimaista on vertauksessani ? pedot makaavat 12 vuotiaiden tyttöjen ja poikien kanssa, herrasmiehet makaavat 12 vuotiailta näyttävien poikien ja tyttöjen kanssa ? Sitäkö tarkoitit??

Thandon on sekopää. Taitaa itsellään olla taipumuksia pedofiliaan. Ei ihmisestä pedofiiliä tee jos nuoren näköisistä thaimaalaisista naisista pitää. Baariin ei Thaimaassakaan pääse töihin kuin täysi-ikäiset.
        Lopuksi ei voi muuta todeta että kyllä on ihmisillä tylsä elämä kun lomillaankin pitää tarkkailla muiden tekemisiä. Minä olen kerran Hua Hinissä pistänyt jauhot suuhun yhdelle suomalais pariskunnalle jotka arvostelivat thai vaimoani suureen ääneen kun luulivat meitä englantilaisiksi. Sen jälkeen olivat mielin kielin ja kehtasivat vielä apua meiltä pyytää, turhaan tietenkin. Itse olen 43v ja vaimoni 31 vuotias KV.rahoitusyhtiössä töissä siis hyvä palkkaisia olemme.Ensi viikolla business luokassa kuukaudeksi.

• yksityispankkiirimyös

Joo o. Thaimaalainen 31v nainen voi kyllä näyttääkkin 10 vuotta ikäänsä nuoremmalta ja 43v suomalainen mies näyttää joskus 10-15v ikäistään vanhemmalta. Joten olisiko tuosta johtunut välikohtauksenne ? Työpaikan kertominen ja maininta hyvätuloisuudesta, (mikä sinänsä ei vaikuta muiden kirjoittajien elämään millään tavalla) viestii normaalin suomalaisen pers aukisen miehen postauksesta. Ei millään pahalla, ja hyvää jatkoa valitsemallesi tielle.

• Eläkeläinen2012
        hup-paak kirjoitti:

Thandon on sekopää. Taitaa itsellään olla taipumuksia pedofiliaan. Ei ihmisestä pedofiiliä tee jos nuoren näköisistä thaimaalaisista naisista pitää. Baariin ei Thaimaassakaan pääse töihin kuin täysi-ikäiset.
        Lopuksi ei voi muuta todeta että kyllä on ihmisillä tylsä elämä kun lomillaankin pitää tarkkailla muiden tekemisiä. Minä olen kerran Hua Hinissä pistänyt jauhot suuhun yhdelle suomalais pariskunnalle jotka arvostelivat thai vaimoani suureen ääneen kun luulivat meitä englantilaisiksi. Sen jälkeen olivat mielin kielin ja kehtasivat vielä apua meiltä pyytää, turhaan tietenkin. Itse olen 43v ja vaimoni 31 vuotias KV.rahoitusyhtiössä töissä siis hyvä palkkaisia olemme.Ensi viikolla business luokassa kuukaudeksi.

Nää on näitä korkeasti koulutettujen suomimiesten puheita joiden tyttöystävät on korkeastikoulutettuja thaimaalaisia naisia. Ainoa asia mitä he tietävät Thaimaasta on että baareihin ei pääse alaikäiset töihin??? Tuskin sanoo herrasmiehellemme mitään jos tyttö on syntynyt 2040 tai 2042. ne avaa viskipullon ja mölisee suomeks että Säähän ny tuoretta lihaa oot ku synnytkin vasta 25 vuoden päästä, taputtavat itseään vasempaan pakaraan ja antavat tytölle kielisuudelman ja katsovat omaa julmannäköistä vartaloaan leikkisästi tuohtuen ylipainostaan. Ei täällä sitä kukaan tosissaan ota, suomessa nuoret naiset ei vaan ymmärrä kuinka seksikäs sä oot kun sille päälle satut.

• jupsista

Jo vanhakin nyt nuortuu !!! WAUUUUUUU,mitä MIMMEJÄ !!!!!! Uudestaan.......

• thanadon

Kovin ovat lapsirakkaita nämä pitkäaikaissairaat länkkärit ?

• onnenksiminäolenminä

harva 60 haluaa kuuskymppistä se on luonnonlaki. itse olen 42 ja en yli 40 suomalaiset joiden kanssa haluaisin olla ovat vähissä. olen käynyt pattayalla monta kertaa ja harvoin näkee 60 ukoilla alle 30 neitoja. ne vaan on säilyny vähän paremmin. itse suutuin yhdelle tutulle 35 v kaverille lapsiin sekaantumisesta.tyttö paljastui 24 vuotiaaksi.

• travell

ikä on vain numeroita, jos tyttö näyttää 10 vuotiaalta sitä voi vetää hyvillä mielin (jos tykkää 10 vuotiaan näköisistä) jos tytöllä on ikää 18 tai yli ? Naisihanteesta toi kertoo kyllä jotakin? Hyvin ovat säilyneet joo, nelikymppiset näyttää kakskymppisiltä ja kakskymppiset ykskymppisiltä

• travell

Tyttö paljastui 24 vuotiaaksi ?? Tarkoitat varmaan, että tyttö sanoi olevansa 24v ?

• Herääpahvi

Harva parikymppinen haluaa kuuskymppistä! Se on luonnon laki! Rahasta ne sen tekee. Sinä nelikymppisenä miehenä olet todella yksinkertainen ja kuvittelet itsestäsi liikoja.

• RahajaRakkaus
        Herääpahvi kirjoitti:

Harva parikymppinen haluaa kuuskymppistä! Se on luonnon laki! Rahasta ne sen tekee. Sinä nelikymppisenä miehenä olet todella yksinkertainen ja kuvittelet itsestäsi liikoja.

Niin rahastahan ne sen tekee,tiedetään. Sehän Amaliaa vi.tuttaa kun ne rahat on häneltä pois.

• Herääpahvi kirjoitti:

Eikös siellä juuri siksi käydä? Sexiturismi kukoistaa juuri sen takia että jokainen saa mitä haluaa ja voi kuvitella olevansa "george clooney" tms. Ja ei ne naisetkaan kakkoseksi jää! Se vaan on Suomalaisen naisen (itseni myös) silmään pistävää kun se möhömahainen iso mies halailee hentoa tyttöstä joka on miehen reiden paksuinen. Olen kyllä itsekkin miettinyt asiaa, että jos 12.v lapsen vartalo kiihottaa niin miten estää ettet Suomessa rannalla kiihotu oikeasti 12.v lapsesta? Toki ymmärrän että asenne, kokemus ym on tietenkin eri kun ikää on ja jos/kun on kokeillut tietää olevansa naisen kanssa..

• Empaattinenmies
        kauris.vm83 kirjoitti:

Eikös siellä juuri siksi käydä? Sexiturismi kukoistaa juuri sen takia että jokainen saa mitä haluaa ja voi kuvitella olevansa "george clooney" tms. Ja ei ne naisetkaan kakkoseksi jää! Se vaan on Suomalaisen naisen (itseni myös) silmään pistävää kun se möhömahainen iso mies halailee hentoa tyttöstä joka on miehen reiden paksuinen. Olen kyllä itsekkin miettinyt asiaa, että jos 12.v lapsen vartalo kiihottaa niin miten estää ettet Suomessa rannalla kiihotu oikeasti 12.v lapsesta? Toki ymmärrän että asenne, kokemus ym on tietenkin eri kun ikää on ja jos/kun on kokeillut tietää olevansa naisen kanssa..

On se kamalaa että sinun vartalostasi ei enää kiihotu kukaan. Otan osaa.

• Yrjölle
        Empaattinenmies kirjoitti:

Olet väärässä :) Sinua ei halua kukaan! Fyrkkaa peliin niinehkä thaikku antaa ;)

• kyllä-kelpaa-thai
        kauris.vm83 kirjoitti:

Kaikki on suhteellista, jos tytön
        rintakehä on sika-amalian
        reiden levyinen niin
        on hyvissä mitoissa.

• Empaattinenmies kirjoitti:

Huomaan että asian ydin jäi sinulta kokonaan huomaamatta...

• onneksiminäolenminä

missä te mielenne pahoittajat aina törmäätte näihin kauheisiin setiin,kun minä heitä näe ja 15 kertaa pattayalla käyntyt.kuukaudesta ylöspäin reissut ovat kestäneet.

• thanadon

Ei tarvi kun mennä hotelli huoneesta ulos sillai, että ei ole tolkuttomassa humalassa, jo alkaa näkymään. Heti aamiais pöydästä lähtien.

• onneksiminäolenminä

me käydään sitten eri pattayalla.

• onneksiminäolenminä

oot tietysti ollu jossain a-matkojen reissulla toisten yhtä fiksujen kanssa. sellainen seura,kuin itse olet meidän reissussa ei moista suvaita ja alkoholia osataan käyttää. vähän epäilyttää jutuista päätellen youtube matkailija.

• thanadon

Joo, en oo. Matkoillani näen ihmisiä jotka eivät kuulu matkaseurueeseeni ja liikun muuallakin kun oppaan vetämässä parijonossa temppeliltä toiselle. Teidän porukkaa kusettaakin samaan aikaan, tilaatte samaa ruokaa ja nukkumaan menette samaan aikaan. Ootte niin hyviä ystäviä keskenänne, että onneksi olkoon. Älykkääksi en sinua silti menisi kehumaan, tekstisi perusteella.

• eisamaamokaa
        thanadon kirjoitti:

Ei tarvi kun mennä hotelli huoneesta ulos sillai, että ei ole tolkuttomassa humalassa, jo alkaa näkymään. Heti aamiais pöydästä lähtien.

Missä Pattayan hotellissa thanadon asustelit?

• thanadon

LK Royal Suite hotellissa buakaolla.

• suomijuopot
        thanadon kirjoitti:

Taisi niistä kännisistä enemmistö olla Suomalaisia.

• maailmanmatkaajat
        thanadon kirjoitti:

LK Royal Suite hotellissa buakaolla.

Milloin Royal Suite hotelli soi Buakhaowilla on muuttunut friend frendly 8saa viedä yö vieraan) hotelliksi. Ei ollut vielä kaksi vuotta sitten kun siinä hotellissa asustelin. Taitaa thandon puhua omiaan. Voi tietenkin olla niin että on nähnyt ulkomaalaisen miehen thai vaimonsa ja lapsensa kanssa ja sairaassa mielessään(tyyliin juutalaiset kansan murhaajat) luulee heitä heti huo.riksi.
        PS
        Jerusalemissa on lukuisia bordelleja.

• HAMsteriloitu

Voi ristus ??? Vai luulee joku tosiaan Pattayalla länsimaalaisten miesten kanssa kulkevia paikallisia naisia heti huoriksi Hah hah. Jerusalemissa voi olla lukuisia bordelleja, Veikkaan että niitä kumminkin löytyy Pattayaltakin ainakin muutama.?? Hah Hah LK Royal Suite lakanamaksu 800B yö Tiedoksi, jos vielä yövyt.

• dkkskllslsl

Vaikuttavat enemmänkin olevan bedofiilejä.

• SivistyksenMitta

Kerro mikä on bedofiili?

• eläkekömppä

Oma ikä 68 ,asun talvet 40 naisen talossa, tisut eivät vielä pahemmin roiku, kyllä kaikki paidat näyttävät sitten makeilta.!!!

• jompparinkyrnä
        eläkekömppä kirjoitti:

Oma ikä 68 ,asun talvet 40 naisen talossa, tisut eivät vielä pahemmin roiku, kyllä kaikki paidat näyttävät sitten makeilta.!!!

Siis sulla vai sillä naisella eivät tisut vielä pahemmin roiku? Epäilen että sulla. Se on kamalan näköistä jos nelikymppisen thainaisen luomunänni alkaa roikkumaan.

• eläkekömppä
        jompparinkyrnä kirjoitti:

Siis sulla vai sillä naisella eivät tisut vielä pahemmin roiku? Epäilen että sulla. Se on kamalan näköistä jos nelikymppisen thainaisen luomunänni alkaa roikkumaan.

Minullapa hyvinkin, terkkuja vaan sinne jompparin dongtanbeach, sateenkaarilippujen miehelle.

• ihan_normaalia

Sehän on ihan luonnollista, mies haluaa aina vähän nuorempaa ja hedelmällisempää, sehän on ihan luonnon laki

Lonnossakin kaikki urokset ikään katsomatta pyrkivät naimaan nuorta naarasta kun se tulee ensimmäisen kerran kiimaan, ja yleensä pukille pääseekin se lauman iäkkäämpään päähän lukeutuva johtajauros

• sintojai

Ei välttämättä iäkkäin vaan vahvin. Mutta kun thai tyttöjä voi naija rahalla se heikoin ja surkeinkin uros?

• Laputsilmille
        sintojai kirjoitti:

Ei välttämättä iäkkäin vaan vahvin. Mutta kun thai tyttöjä voi naija rahalla se heikoin ja surkeinkin uros?

Puistattava tapaus näkyy espoolaisessa kauppakeskuksessa! Reippaasti yli 70 vuotiaan näköinen laiha, kumara ukkeli kulkee pienen ruipeloisen thainaikkosen kanssa. Käsi kädessä tai ukkeli pitää likkaa hartioista kiinni ja ikäänkuin työntää eteenpäin. Kehonkielestä, katseesta ja käytöksestä näkee, että thailikka häpeää suunnattomasti. Tässä tapauksessa mies voisi olla isoisä tai isoisoisäkin. Asia ei tietenkään kenellekkään kuulu, mutta irvokkaan näköistä, sanot mitä sanot!

• maipenr

Mistähän tiedät miltä toisesta kulttuurista kotoisin olevalla ihmisellä häpeän ilme näyttää kun et ole itse koskaan rajojen ulkopuolella käynyt ?
        Tytöllä on varmasti paremmat oltavat nyt kuin kotonaan riisipellolla tms.. baarityttönä.

• Laputsilmille
        maipenr kirjoitti:

Mistähän tiedät miltä toisesta kulttuurista kotoisin olevalla ihmisellä häpeän ilme näyttää kun et ole itse koskaan rajojen ulkopuolella käynyt ?
        Tytöllä on varmasti paremmat oltavat nyt kuin kotonaan riisipellolla tms.. baarityttönä.

En viitsi ekaa kappaletta edes kommentoida, niin nuijaa tekstiä! Ja voin kuule ihan kertoaettä ei onnelliselta näytä se daami, itku kurkussa töpöttää siinä eteenpäin papparaisen työnnettävänä. Mut joo, itse on osansa valinnut, joten mai pen rai....

• Tosion
        maipenr kirjoitti:

Paremmat ja paremmat oltavat. Itse vietin tuolla isaanissa vaimoni kotona 2kk. Siskon 2014 vm isuzun D-maxilla ajeltiin nähtävyyksiä katselemaan. Vuotta vanhemmalla avolava hiluxilla ajeltiin siinä kodin ja kaupungin väliä ja pari uutta 125 hondan ja kawasakin minimotot olivat käteviä omassa kylässä pyörimiseen. Olihan siellä tietenkin pari vanhaa nuevoakin, Hiluxi oli mun käytössä aina kun tarvin, veljellä joka toimii opettajana oli työmatkoja varten hankittu 2012 vm oleva mazda 2. velatonta maata oli 20 raita,mikä ei ole paljon, suurinosa sokeriruoko tuotannossa, velattomia omakotitaloja 3.Ei tietenkään mallia Kimi Räikkönen mutta eipä sen mallisia ole paljon monilla " rikkailla" suomalaisillakaan. Talot olivat paikallista keskitasoa eli n. 1- 2 000 000 bahtin rakennuksia nykyään. Kyllä mua pojat nauratti kun Suomeen palattuani laitoin kaapeleilla 1999 vm toyotani käyntiin ja pyyhkäsin Kallelta lainaamaan rahaa että sain sätkäpapereita ja tän kuun vuokran maksettua. Mietin kuinka hyvä tuuri vaimollani on käynytkään että on löytänyt mut. Päässyt pois siittä kurjuudesta..... Tänne lumihankeen, työntämään mun vanhaa autoani käyntiin mun kanssa käsikädessä ja villasukat jalassa.

• tarasweet

Yleensä teidän thaimaan kävijöiden mielessä tuskin ensimmäisenä on saada nuori nainen raskaaksi. Tarkoitus on vaan naida niin paljon kuin vain kerkee ja rahaa riittää lapsosten ja pojannäköisten naisten kanssa. Alaikäisten kanssa, jos yleensä joudutte kiinni Suomessa, joudutte linnaan.

• Nettipoliisi110
        tarasweet kirjoitti:

Yleensä teidän thaimaan kävijöiden mielessä tuskin ensimmäisenä on saada nuori nainen raskaaksi. Tarkoitus on vaan naida niin paljon kuin vain kerkee ja rahaa riittää lapsosten ja pojannäköisten naisten kanssa. Alaikäisten kanssa, jos yleensä joudutte kiinni Suomessa, joudutte linnaan.

Sinusta on tehty rikosilmoitus.

• otalaputpois
        Laputsilmille kirjoitti:

Puistattava tapaus näkyy espoolaisessa kauppakeskuksessa! Reippaasti yli 70 vuotiaan näköinen laiha, kumara ukkeli kulkee pienen ruipeloisen thainaikkosen kanssa. Käsi kädessä tai ukkeli pitää likkaa hartioista kiinni ja ikäänkuin työntää eteenpäin. Kehonkielestä, katseesta ja käytöksestä näkee, että thailikka häpeää suunnattomasti. Tässä tapauksessa mies voisi olla isoisä tai isoisoisäkin. Asia ei tietenkään kenellekkään kuulu, mutta irvokkaan näköistä, sanot mitä sanot!

Asiahan ei kenellekään kuulu mutta irvokkaan näköistä kirjoitit !
        Kyllä se näköjään sinun elämääsi haitaa kun näit tuollaisen pariskunnan. Voihan tyttö olla kodinhoitaja esimerkiksi.

• LopetaProvoilu

Mistä thandon eli amalia osaa arvioida Thai naisten iät? Itse kun en ole siinä vuosien saatossa onnistunut, kun kaikki Thai ladyt näyttävät ikäistään nuoremmilta.

• Fakt

Toi ei pidä alkuunkaan paikkaansa! Thaikkunaiset näyttävät kyllä nuorelta nuorina länkkäriä silmissä, pieni koko hämää. Mutta tupsahtavat nopeasti.

• soufatk

Toi on fakt. Nuoren kuuluukin näyttää nuorelta? Tarpeeksi kauan kun viettää aikaa Thaimaassa niin asiat valkenee, Ihan ensiksi alkaa erottamaan kuka on mies ja kuka nainen. ( mikä tuntuu olevan monelle muutamankin kerran käyneelle aikamoinen haaste) Sitten alkaa jo hahmottamaan iänkin pikkuhiljaa. Itse en tunne vetoa 14 vuotiaalta näyttäviä " naisia" kohtaan missään maassa. Ja totta että kun thai tulee länsimaiseen kulttuuriin ja ruokavalio ei ole enää pelkkää thairuokaa, niin pulskistuminen alkaa yllättävän nopeasti, joten antakaa niiden vaimojenne vaan syödä thaimaalaisia ruokia täällä suomessakin.

• ei_muutu_ei

Miksi se naismaku tai naisihanne muuttuisi suomeen palattua?

Kyllä täälläkin kuolaan lähinnä aasialaisten opiskelijatyttöjen perään, niitähän näkyy täälläkin nykyään jo kiitettävän paljon.

• seljanka

Ole nyt tarkkana, aasialainen opiskelija tyttö joka näyttää 12 vuotiaalta voi oikeastikkin olla suomeen avioliiton myötä muuttanut aasialainen 12vuotias ala-astetta käyv ? Tuollaiset Lopeta Provoilu nimimerkit ovat kaikkein pahimpia, heillä ei ole pienintäkään ymmärrystä kumppaninsa iästä

• ThainNainutM
        seljanka kirjoitti:

Ole nyt tarkkana, aasialainen opiskelija tyttö joka näyttää 12 vuotiaalta voi oikeastikkin olla suomeen avioliiton myötä muuttanut aasialainen 12vuotias ala-astetta käyv ? Tuollaiset Lopeta Provoilu nimimerkit ovat kaikkein pahimpia, heillä ei ole pienintäkään ymmärrystä kumppaninsa iästä

Henkilöllisyystodistukset ovat olemassa Thaimaassakin sekä passit. Hotelliit ovat hyvin tarkkoja henkkareiden aitoudesta ja väärennös on rikos Thaimaassakin. Väärillä papereilla Thaimaasta pois pääseminen on käytännössä sula mahdottomuus.
        Jokainen aikuinen ihminen saa valita aikuisen kumppaninsa itse. Sille ei voi laki eikä sivulliset ihmiset yhtään mitään.
        Kuinka monen aikuisen miehen naisihanne aidosti on keski-ikäinen 80 kiloinen polkkatukkainen hapannaama Skandinaviasta? Eiköhän siinä ole kyse vain tavoista tai olosuhteiden pakosta jos sellaisen kanssa joutuu elämään. Usein kyse on siitä että alistetut miehet ovat menettäneet itsetuntonsa suomihirmun painostuksessa eivätkä usko enää siihen että voisivat saada vielä nuoren iloisen kumppanin.
        Minä tein valintani ja otin sellaisen nuoren, iloisen, kauniin ja hoikan kumppanin. Odotan joka päivä että pääsen töistä kotiin hänen luokseen. Ennenvanhaan toivoin joka päivä ettei se laardilissu olisi kotona kun tulen kotiin että olisi saanut olla hetken rauhassa.
        Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Hyviä ihmissuhteita vaan kaikille sekä Suomessa että Thaimaassa!

• sionjai

Laardilissu venttas sua kotiin joka päivä, nuori, iloinen, kaunis ja hoikka ei välitä vaikka työmatkasi vähän kestääkin. Katsoppa vaikka peiliin ja myönnä totuus itsellesi.

• lellikki

Ilmeisesti olet aina kyttäilemässä noilla koulun nurkilla aasialaisia neitokaisia. Taidat olla sama tyyppi joka täällä kehuskelee kyttäilevänsä aasialaisten kauppojen ja liikkeiden edessä, että saisit kantaa jonkun naisen kauppakassit kotiin. Eikö? Sama mies ja sama pervo?

• Kauneuskatsojansilmissä

Kuinka aloittaja tiesi tytön olevan sen 22 vuotias. Taisi kirjoittaa omakohtaisen kokemuksen. Itse en ole vuosien Thaimaan matkailuaikana kovinkaan usein veikannut tytön ikää oikein. Näyttävät nuoremmille kuin ovat, siis aivan päinvastoin kuin Suomessa jossa jo 18 vuotias näyttää 30 vuotiaalle kun eivät näm suomalaiset osaa meikatakaan.

• sionjai

Jos sinä et osaa veikata ihmisten ikää ulkonäöstä. niin ei kukaan muukaan ? Lisää Thaimaan matkoja sinulle lerppa kulhi niin huomaat kuinka silmäsi kehittyy.

• Kauneuskatsojansilmissä
        sionjai kirjoitti:

Jos sinä et osaa veikata ihmisten ikää ulkonäöstä. niin ei kukaan muukaan ? Lisää Thaimaan matkoja sinulle lerppa kulhi niin huomaat kuinka silmäsi kehittyy.

No parin viikon kuluttua alkaa vasta 26 kuukauden mittainen reissu. Enkä mä sinne mene ikiä viekkaamaan vaan ihan muuta tekemään. Baareihin ei pääse alle 18v duuniin ja se riittää mulla.

• Hallelujaa
        sionjai kirjoitti:

Sionjai. Oletko suuri sionisti vai mitä nickisi tarkoittaa ???

• sionjai

olen

• sionjai

Hämärää, hyvin hämärää... Suomessa kuitenkin alle 30vuotias joutuu kaupassa kysyttäessä todistamaan olevansa yli 18 ??? Vai vielä ovat vanhan näköisiä ? hilaa pakarasi 2010 luvulle AAsi.

• gampinhampit

gambiassa gaikki onkin toisin, jopa Sika Amalia pääsee maksuparrulle

• Vietnamwarriors

Pattayalla miespuoliset sikaamaliat ovat olleet maksupukilla jo 1952 lähtien

• hehhehhee
        Vietnamwarriors kirjoitti:

Pattayalla miespuoliset sikaamaliat ovat olleet maksupukilla jo 1952 lähtien

Entä Suomessa Lapin amaliat natsien panopuina jo -40 luvulla

• tötteröö

hyvä vaan, saatiin vähän ihmismäisyyttä tähän suomen maahan. Esi vanhempamme olivat peikkoja ja menninkäisiä vieläpä kovin sisäsiittoisia sellaisia. Huomaahan sen kyllä nykyisten kansalaistemme ulkonäöstäkin

• thaimaasuuriseksikohde
        hehhehhee kirjoitti:

Entä Suomessa Lapin amaliat natsien panopuina jo -40 luvulla

Entä Thaimaassa ja muissa Aasian maissa sitä pimperoa on myyty jo 1940- luvulta lähtien, maattu jenkkisotilaiden kanssa ja muidenkin tunkeutujamaiden miesten kanssa ja kaikkien kaksilahkeisten valkolaisten kanssa. Aasian maiden naiset ovat erittäin hyvin kunnostautuneet tossa pimeron myynnissä varsinkin Thaimaassa. Mokomatkin luuskat.

• Halleluja
        thaimaasuuriseksikohde kirjoitti:

Entä Thaimaassa ja muissa Aasian maissa sitä pimperoa on myyty jo 1940- luvulta lähtien, maattu jenkkisotilaiden kanssa ja muidenkin tunkeutujamaiden miesten kanssa ja kaikkien kaksilahkeisten valkolaisten kanssa. Aasian maiden naiset ovat erittäin hyvin kunnostautuneet tossa pimeron myynnissä varsinkin Thaimaassa. Mokomatkin luuskat.

Maailman vanhin ammatti alkoi muka Thaimaasta ?

• thaimaakohde
        Halleluja kirjoitti:

Maailman vanhin ammatti alkoi muka Thaimaasta ?

Alkoi missä alkoi, mutta siellä sitä ainakin harrastetaan 100% sti. Ei ole ihme että huorina pidetään.

• kyllälöytyy
        thaimaakohde kirjoitti:

Alkoi missä alkoi, mutta siellä sitä ainakin harrastetaan 100% sti. Ei ole ihme että huorina pidetään.

Eiköhän joka maailman kolkassa maksullisia naisia löydy.

• samaaJutkutTänään
        tötteröö kirjoitti:

hyvä vaan, saatiin vähän ihmismäisyyttä tähän suomen maahan. Esi vanhempamme olivat peikkoja ja menninkäisiä vieläpä kovin sisäsiittoisia sellaisia. Huomaahan sen kyllä nykyisten kansalaistemme ulkonäöstäkin

Saksalaiset oli tosi hyviä ihmisiä -40 luvulla. Onko historian tunneilla nukuttu ?

• kokemuspuhuutaas

Kaikkien toiminnan miesten kauhistus on huomata lepäävänsä siiderivalaan päällä. Päällä ei tahdo pysyä kun liukuu sieltä alas. Takaapäin ei taas yletä kun on kauheat läskipakarat estämässä. Pakarat kun levittää niin näky on niin järkyttävä että pakko on kovankin jätkän perääntyä.

• Lihaa120kg

Pedofilian määrittelee laki. Ei muut. Tasavaltamme presidentillä on 31 vuotta nuorempi kaunis hyväkuntoinen vaimo ja onnea siitä hänelle. Keskimäärin ikäerot Pattayalla miesten ja naisten välillä on 12-15 vuotta. On harvinaista nähdä eläkeläisen käsikynkässä alle kolmekymppistä ja jos näkeekin niin onnea vaan hänelle hienosta valinnasta.
      Tytöt etsivät nimenomaan vanhempia miehiä koska he ovat leppoisia, rauhallisia ja juoksunsa juosseet, eivät huijaa eivätkä rynkytä koko yötä raivopäisenä. Bodarimiehet ovat vähiten suosittuja thaityttöjen keskuudessa koska ovat hormonihirviön ja väkivaltaisen maineessa eikä varmaankaan suotta.
      Itse kärsin siitä asiasta että olen muskelimies. Vaikka olen leppoisa kuin nallekarhu niin kaikki tytöt, varsinkaan nuoret, eivät näe kuoren alle. Vanhemmat sotaratsut useimmiten tykkäväät.

• kärsivälle

Lakkaa reenaamasta, kärsimyksesi häviää yllättävän nopeasti.

• seonjottanii

Mutta tossahan juuri sanot, että tytöt ettii vanhempia miehiä, kun eivät rynkytä raivopäisenä koko yötä. Eli siis tytöt etsivät vanhoja ukkoja ettei tarvitse rynkyttää ja saavat nauttia ukon rahoista ilman vastapalvelusta. Toivovat vain että ukko heittää hengen mah. pian ja saavat jakaa ukkelin rahat oman perheensä kesken Thaimaassa.
        Presidentillämme on aikuinen nainen vaimona ja vielä fiksukin, mutta näistä thaimaan apinoista ei voi puhua samana päivänä. Äo varmaan siellä jossain 70 nurkilla. Eikä totuutta voi milläänlailla peittää, että suomikarjut käyvät panemassa alaikäisiä Thaimaassa. Bodarimiehet ovat kyllä aika vastenmielisiä missä vaan. Nallekarhumaisuus kaukana. On nähty.

• älykäskinvielä
        seonjottanii kirjoitti:

Mutta tossahan juuri sanot, että tytöt ettii vanhempia miehiä, kun eivät rynkytä raivopäisenä koko yötä. Eli siis tytöt etsivät vanhoja ukkoja ettei tarvitse rynkyttää ja saavat nauttia ukon rahoista ilman vastapalvelusta. Toivovat vain että ukko heittää hengen mah. pian ja saavat jakaa ukkelin rahat oman perheensä kesken Thaimaassa.
        Presidentillämme on aikuinen nainen vaimona ja vielä fiksukin, mutta näistä thaimaan apinoista ei voi puhua samana päivänä. Äo varmaan siellä jossain 70 nurkilla. Eikä totuutta voi milläänlailla peittää, että suomikarjut käyvät panemassa alaikäisiä Thaimaassa. Bodarimiehet ovat kyllä aika vastenmielisiä missä vaan. Nallekarhumaisuus kaukana. On nähty.

En lähtisi kehuskelemaan presidentin "aikuisen vaimon" fiksuudella saati sitten älykkyydellä. Tietenkin jos tarkoitat fiksuudella sitä että tekee niinkuin käsketään olet oikeassa. Niitä älykkäimpiä presidentin puolisoja ei viedä katselemaan eläintarhoja siksi aikaa kun oikeasti fiksut ihmiset keskustelevat. Keskinkertainen, hissukka edustusvaimo, ei muuta.

• seonjottaniin
        älykäskinvielä kirjoitti:

En lähtisi kehuskelemaan presidentin "aikuisen vaimon" fiksuudella saati sitten älykkyydellä. Tietenkin jos tarkoitat fiksuudella sitä että tekee niinkuin käsketään olet oikeassa. Niitä älykkäimpiä presidentin puolisoja ei viedä katselemaan eläintarhoja siksi aikaa kun oikeasti fiksut ihmiset keskustelevat. Keskinkertainen, hissukka edustusvaimo, ei muuta.

Eihän se mikään poliitikko olekaan, presidentin vaimo jonka tehtävänä on edustaa. Ei ole kuitenkaan mikään joka jätkän panopuu kuten thaimaan pikku lumput. Niin ja kaikki Thaimaan riispeltojen apinanaamat ovat sitten korkeastikoulutettuja insinöörejä ja yritysjohtajia;-) Muuten vain hengailevat go-go- baareissa ja kaduilla kun ei oikein muuta tekemistä ole. perseenjakaminen älykästä turistien viihdyttämistä.

• nickeloimaa

Toistan, keskinkertainen lukion käynyt tyttö, joka tykkää itseään huomattavasti vanhemmista miehistä. Eli ei kovin korkeasti koulutettu. Veikkaan että antaa Saulille myös persettä silloin kun Sauli haluaa. Vaikea kuvitella että olisi itse aktiivinen aloitteen tekijä sänkyhommissa. (Tämä on minun saamani kuva kyseisestä naisesta)

• bumibollah

Sun näkemäsi Thaimaa on pelkkää seksiä ja gogo juttua. 65 miljoonan ihmisen maahan mahtuu myös paljon muutakin. Vertaat Pressan vaimoa thaimaalaisiin seksityöntekijöihin?? Vertaa Pressan vaimoa Kuninkaan vaimoon niin saat jonkinnäköisen käsityksen edustavasta ihmisestä. Tollo.

• jomikullah
        bumibollah kirjoitti:

Sun näkemäsi Thaimaa on pelkkää seksiä ja gogo juttua. 65 miljoonan ihmisen maahan mahtuu myös paljon muutakin. Vertaat Pressan vaimoa thaimaalaisiin seksityöntekijöihin?? Vertaa Pressan vaimoa Kuninkaan vaimoon niin saat jonkinnäköisen käsityksen edustavasta ihmisestä. Tollo.

Joku riisipellolla työskentelevä huoran alku edustava? Onhan se varmaan sun mielestä kun sponssaat niitä koko omaisuudellasi. Kun tollaset tolvanat niitä sponssailee niin ei tarvitse itse mennä opiskelemaan koskaan itselleen ammattia vaan annetaan sunkaltaisten idioottien kustantaa koko elämän ajan kakaroita myöten. Nyt pitäs sit alkaa pressan vaimoa vertailee kuninkaan vaimoon?! Pyhä yksinkertaisuus.

• Bumikavereille

Mä sponssaan mitä mä sponssaan, sopi se sulle tai ei. Oletko oikeasti sitä mieltä että Jennille ei ole mitään taloudellista hyötyä yli 30 vuotta vanhemman miehensä virasta? Kun joku vanha äijä sponssaa, ei naisen tarvi olla muutakun edustavan näköinen. Oli kyseessä sitten lukion käynyt pressan nuori morsian tai peruskoulun käynyt riisin viljelijä. Eikö se näin mene?

• bullenyhtö

Suomalainen missi kun alkaa seurustelemaan NHL kiekkoilijan kanssa, niin kyllähän siihen on joku muukin syy kun se, että kaveri käyttää niin ihanan väristä erkkaa lavassaan ? Lapsen kasvoiset autoilijat ovat myös suosittuja mallien poikaystäviä, eikä ainoa syy voi olla se, että he näyttävät niin miehekkäiltä? Veikkaan että muutama kiekkoilija ja autoilija elelisi ihan erinäköisten mimmien seurassa jos vuosiansiot olisivat 30 000e. Sitä vaan että ei se sponsoroitu ja taloudellisesti vakaa elämä ainoastaan Thaimaalaisia naisia kiehdo?

• ekonisti

En ole varma, mutta saattaapi Sauli sanoa appiukolle kun yhdessä saunovat notta " poika haeppas löylyvettä" Höh juoksuttaa nuorempiaan?

• pattitilanne
        jomikullah kirjoitti:

Joku riisipellolla työskentelevä huoran alku edustava? Onhan se varmaan sun mielestä kun sponssaat niitä koko omaisuudellasi. Kun tollaset tolvanat niitä sponssailee niin ei tarvitse itse mennä opiskelemaan koskaan itselleen ammattia vaan annetaan sunkaltaisten idioottien kustantaa koko elämän ajan kakaroita myöten. Nyt pitäs sit alkaa pressan vaimoa vertailee kuninkaan vaimoon?! Pyhä yksinkertaisuus.

Kyllähän sitä tälläkin hetkellä joudun vaimon tytön yliopisto maksut makselemaan. Mutta opiskelun jälkeen tytöllä on parempi ammatti kun mihin "jomikullah" on ikinä pystynyt Suomessa jossa opiskelu ei ole rahasta kiinni ja kaikilla samat mahdollisuudet. Onhan se nyt tälläisessä maassa aika noloa olla pelkkä laitossiivooja tai lähihoitaja kun kaikki on pelkästä omasta tahdosta kiinni?

• jomikullah
        pattitilanne kirjoitti:

Kyllähän sitä tälläkin hetkellä joudun vaimon tytön yliopisto maksut makselemaan. Mutta opiskelun jälkeen tytöllä on parempi ammatti kun mihin "jomikullah" on ikinä pystynyt Suomessa jossa opiskelu ei ole rahasta kiinni ja kaikilla samat mahdollisuudet. Onhan se nyt tälläisessä maassa aika noloa olla pelkkä laitossiivooja tai lähihoitaja kun kaikki on pelkästä omasta tahdosta kiinni?

Niinkö? Onhan se totta että heti yliopiston jälkeen ollaan valmiit työelämään, kun sitä työkokemustakin on kertynyt:-)
        En kyllä ole mikään laitossiivooja tai lähihoitaja, vaikka ei niissä hommissakaan mitään vikaa ole. Niitäkin tarvitaan samalla tavalla kuin muutakin osaamista. Olet niitä vanhan kansan kasvatteja, jotka kehuskelevat rahoillaan ja ammateillaan. Voihan se sinunkin vaimon tyttö ellei persettään halua jakaa turisteille, joutua siivoilemaan tai hankkimaan vaikka jonkun muun ammatin yliopistokoulutuksen lisäksi. Suomessahan noita thaiämmiä onkin siivoilemassa aika paljon, hyvin pysyy harja kädessä.

• järkevänainen
        jomikullah kirjoitti:

Niinkö? Onhan se totta että heti yliopiston jälkeen ollaan valmiit työelämään, kun sitä työkokemustakin on kertynyt:-)
        En kyllä ole mikään laitossiivooja tai lähihoitaja, vaikka ei niissä hommissakaan mitään vikaa ole. Niitäkin tarvitaan samalla tavalla kuin muutakin osaamista. Olet niitä vanhan kansan kasvatteja, jotka kehuskelevat rahoillaan ja ammateillaan. Voihan se sinunkin vaimon tyttö ellei persettään halua jakaa turisteille, joutua siivoilemaan tai hankkimaan vaikka jonkun muun ammatin yliopistokoulutuksen lisäksi. Suomessahan noita thaiämmiä onkin siivoilemassa aika paljon, hyvin pysyy harja kädessä.

Yliopistosta valmistumisen jälkeenkö teidän suvussa on ollut tapana hankkia työkokemusta muutama vuosi ennen töihin menoa?? No se on teidän tyylinne.? Tietääkö sukusi edes mikä yliopisto on, ja mitä siellä tehdään? Pysyy se harja kantasuomalaisten ämmienkin kädessä, joilla ei annetusta mahdollisuudesta huolimatta ole ollut älyllisiä mahdollisuuksia kouluttautua parempaan ammattiin. Kannattaisi tarkistaa arvojaan, jos oikeasti pitää suomalaisia naisia jotenkin parempina tai älykkäämpinä kun ulkomaalaisia ? Thaimaassa yliopiston käynyt ihminen yleensä työllistyy koulutustaan vastaavaan työhön, ei siellä joudu pyöriin työttömänä ja käydä laitossiivooja kurssia lisäksi, että olisi päivisin jotain muutakin tekemistä kun annostella masennuslääkkeitä dosettiinsa ettei tapa itseään masennuksen takia. Suomalainen nainen on kyllä viisas.

• panomieheparatiisi

Nämä miehethän ovat juuri niitä piilopervoja ja jotkut homoja, jotka eivät Suomessa ollessaan saa vapaasti rällästää. Thaimaa on maa, jossa saa toteuttaa kaikki seksifantasiansa: painiskella pikku pimeroiden kanssa ja pyöritellä niitä miten haluaa ja saada myös reilusti naida poikien kanssa. Niin kuin joku sanoikin Thaimaa on taivas.

• Mualimanmies

Laitapas tutkimus- ja tilastotietoa tuosta kommentistasi. Millainen on piilopervo? Pattayalla käy samat turistit kuin muuallakin. Piparia saa kaikkialla maailmassa, rahalla ja ilman.
        Noin 35 maata kolunneena työn ja vapaa-ajan tiimoilla pitääpäs oikein miettiä olenko jäänyt jossakin maassa tai lomakohteessa ilman... hmm... Budapestissä en mennyt huippuluokan tyttöbaarissa yläkertaan kun tyttöjen kanssa neuvottelelut alkoi tuhannesta eurosta ylöspäin. Oli upeita naisia kylläkin mutta rajansa kaikella. Bisse maksoi 40e samassa mestassa.
        Ranskassa oli vuosia töissä ja aina oli uusi tyttöystävä kun entiseen tympääntyi. Aktiivinen kansa. Intiassa piparia oli niin paljon tarjolla että olisin voinut ryhtyä kokopäivätoimiseksi panomieheksi. Saudeissa piti olla tarkkana kenen kanssa lähtee ja piti olla suosituksia. Espanja on varsin miellyttävä maa myöskin ja senoritat kuumaverisiä. Venäjällä nuoret naiset tunkivat kilvan tyttöystäväksi ja erään nymfomaani- yleisurheilijan kanssa asusteltiinkin melkein vuosi saman katon alla.
        Hinta-laatu-suhde on kuitenkin paras Thaimaassa ja Pattayalla maailman paras tarjonta.
        Suomalaisiin naisiin kyllästyi jo tuossa kymmenisen vuotta sitten. Ei jaksa vaan esittää että tykkää jotta saisi pesää kun sitä saa parempaa muualta muutenkin.

• Mualimanmies
        Mualimanmies kirjoitti:

Laitapas tutkimus- ja tilastotietoa tuosta kommentistasi. Millainen on piilopervo? Pattayalla käy samat turistit kuin muuallakin. Piparia saa kaikkialla maailmassa, rahalla ja ilman.
        Noin 35 maata kolunneena työn ja vapaa-ajan tiimoilla pitääpäs oikein miettiä olenko jäänyt jossakin maassa tai lomakohteessa ilman... hmm... Budapestissä en mennyt huippuluokan tyttöbaarissa yläkertaan kun tyttöjen kanssa neuvottelelut alkoi tuhannesta eurosta ylöspäin. Oli upeita naisia kylläkin mutta rajansa kaikella. Bisse maksoi 40e samassa mestassa.
        Ranskassa oli vuosia töissä ja aina oli uusi tyttöystävä kun entiseen tympääntyi. Aktiivinen kansa. Intiassa piparia oli niin paljon tarjolla että olisin voinut ryhtyä kokopäivätoimiseksi panomieheksi. Saudeissa piti olla tarkkana kenen kanssa lähtee ja piti olla suosituksia. Espanja on varsin miellyttävä maa myöskin ja senoritat kuumaverisiä. Venäjällä nuoret naiset tunkivat kilvan tyttöystäväksi ja erään nymfomaani- yleisurheilijan kanssa asusteltiinkin melkein vuosi saman katon alla.
        Hinta-laatu-suhde on kuitenkin paras Thaimaassa ja Pattayalla maailman paras tarjonta.
        Suomalaisiin naisiin kyllästyi jo tuossa kymmenisen vuotta sitten. Ei jaksa vaan esittää että tykkää jotta saisi pesää kun sitä saa parempaa muualta muutenkin.

PS: Viimeisin suomiexäni ja suomalainen tyttöystäväni ovat paljon pervompia kuin minä. Piti olla kaikki maailman vehkeet, keinut, kahleet, perstulpat ja räpättimet sun muut. Sinä nimimerkki "panomiehenparatiisi" varmaankin olet sellainen "KallePäätalo" seksin ystävä jossa painellaan pimeässä vällyn alle vaimon viereen ja kiroillaan ja ähelletään 15 sekuntia ja sitten pyydellään anteeksi. Tai olisit sellainen jos sinulla olisi nainen ja jos sinulla seisoisi mutta kun sinulle ei ole eikä seiso.

• panomiehenparatiisi
        Mualimanmies kirjoitti:

Ei tarvitse laittaa tilastotiedettä, koska itse juuri ilmoittauduit olevasi sellainen. Tuskin onkaan mitään tilastoa tehty teidän pervoiluistanne.Thaimaassa käy juuri kaltaisiasi pukkeja, jotka naivat alaikäisiä ja kaikkea mikä vastaan tulee. Tuskin te siellä ikää paljoa kyselette kännipäisäänne ja tuskin ne kertoo omaa ikäänsä oikeasti. Hae itse tietosi, on paljon kirjoitettu juuttuja miesten seksimatkailusta Thaimaaseen ja muusta siihen liittyvästä. Muuten aika huvittavaa ja samalla oksettavaa, että sinun oli pakko saada avautua seksimatkoistasi, oli niin sanotusti vähäjärkisen touhua, joka panoillaan kehuskelee. Oksennus.

• GrowUp
        panomiehenparatiisi kirjoitti:

Ei tarvitse laittaa tilastotiedettä, koska itse juuri ilmoittauduit olevasi sellainen. Tuskin onkaan mitään tilastoa tehty teidän pervoiluistanne.Thaimaassa käy juuri kaltaisiasi pukkeja, jotka naivat alaikäisiä ja kaikkea mikä vastaan tulee. Tuskin te siellä ikää paljoa kyselette kännipäisäänne ja tuskin ne kertoo omaa ikäänsä oikeasti. Hae itse tietosi, on paljon kirjoitettu juuttuja miesten seksimatkailusta Thaimaaseen ja muusta siihen liittyvästä. Muuten aika huvittavaa ja samalla oksettavaa, että sinun oli pakko saada avautua seksimatkoistasi, oli niin sanotusti vähäjärkisen touhua, joka panoillaan kehuskelee. Oksennus.

Koetahan pikkupoika / tyttö kasvaa ensin aikuiseksi ja sitten tule kommentoimaan seksuaalisesti terveiden ja aktiivisten ihmisten kertomuksia.

• panomiehenparatiisi
        GrowUp kirjoitti:

Koetahan pikkupoika / tyttö kasvaa ensin aikuiseksi ja sitten tule kommentoimaan seksuaalisesti terveiden ja aktiivisten ihmisten kertomuksia.

Sen verran vielä, että onhan se toisesta päästä pois, jos toisella päällä eli tapauksessanne mulkulla vain ajattelee. Monissa tapauksissa ne eivät oikein käy käsikynkkää järki ja himot.

• GrowUp

Sen verran vielä, että onhan se toisesta päästä pois, jos toisella päällä eli tapauksessanne mulkulla vain ajattelee. Monissa tapauksissa ne eivät oikein käy käsikynkkää järki ja himot.

Minulla on molemmat päät ihan kunnossa. Selibaattia tässä viettelen jo toista vuotta käyttääkseni sen ajan muuhun kehitykseen. Lopettelen selibaatin hyvin radikaalisti tuossa jonkun viikon jälkeen. Ihan hyvää on tehnyt muuten mutta minusta on johtajana tullut kuulema vielä mulkumpi kuin ennen. :)

• panomiehenparatiisi
        GrowUp kirjoitti:

Minulla on molemmat päät ihan kunnossa. Selibaattia tässä viettelen jo toista vuotta käyttääkseni sen ajan muuhun kehitykseen. Lopettelen selibaatin hyvin radikaalisti tuossa jonkun viikon jälkeen. Ihan hyvää on tehnyt muuten mutta minusta on johtajana tullut kuulema vielä mulkumpi kuin ennen. :)

Tuskin olet mikään pomo, ihan tavis täystomppeli jolla aivot mulkussa.

• GrowUp

Tuskin olet mikään pomo, ihan tavis täystomppeli jolla aivot mulkussa.

En mikään iso pomo. PK-yrittäjänä vuodesta -95. Parisataa ihmistä töissä ja välillisesti toinen mokoma. Rahaa on kuitenkin enemmän kuin sinun koko suvullasi viimeisen sadan vuoden aikana. :)

• suominäppis_rulettaa
        Mualimanmies kirjoitti:

"Espanja on varsin miellyttävä maa myöskin ja senoritat kuumaverisiä"

oikeinkirjoitus: señoritat.

Tuota ñ -kirjainta ainakin Filippiineillä kutsutaan NJ -kirjaimeksi.

suomalaisella näppäimistöllä ñ kirjoitetaan näin:

1. paina AltGr, ja sen alhaalla ollessa paina Å:n oikealla puolella olevaa nappia (¨ / ^ / ~).

2. AltGr:n voi vapauttaa

3. Paina N -näppäintä - ja ruudulle tulostuu ñ tai jos CAPS LOCK on päällä niin Ñ.

Samalla näppäimellä (mutta ilman AltGr:ää) saa myös aikaiseksi tämän Saksassa käytettävän kirjaimen: ü / Ü

• panomiesparatiisi
        GrowUp kirjoitti:

En mikään iso pomo. PK-yrittäjänä vuodesta -95. Parisataa ihmistä töissä ja välillisesti toinen mokoma. Rahaa on kuitenkin enemmän kuin sinun koko suvullasi viimeisen sadan vuoden aikana. :)

Vai joku pomo, ei mene läpi. Omissa mielikuvituksissasi vain. Voi hyvänen aika. Huomaa minkä tasoinen mies on kyseessä. Ensin kehuskelee panoillaan ja sitten rahoillaan ja miten "mulkku" on pomona. Noinhan se menee kun henkistä kapasiteettiä ei riitä.

• Venusss
        GrowUp kirjoitti:

GrowUp ja mualimanmies...sama henkilö?
        Hänen kirjoitukset sisältävät vähän, mutta riittävästi asiaa, joiden perusteella voinee sanoa, että siinä on prototyyppi kokovartalokyrpä-äijästä. Hyi hitto, mikä omakehu ja paskanjauhaja...ihan puistattaa! Näitä kokovartalokyrpiä taitaa pattijoella löytyä enemmänkin.

• pekkapuubhää

pattijoelta ja pattijoelta. Mielestäni nämä kokovartalofallokset jotka täällä palstalla mekastavat ovat ihan supi suomalaista kantaväestöä ? Näitä juttuja täältä lueskelin ja huomasin muutaman katkeran kirjoituksen suomalaisesta joka myi vaimonsa kanssa lihapiirakoita Pattayalla. Oli kuulemma ahne mies. Halusi tehdä voittoa myymillään tuotteilla ? Eihän sellainen käy suomalaisen järkeen, että euron ollessa alhaalla joku suomalainen myy maamiehilleen piirakoi samalla hinnalla kun mitä suomessa maksaa ?? Niiin Suomalaista. Ostetaan 900e lennot ja maksetaan 1kk huoneesta samanverran. Sitten kitistään suoli24:ssä kuinka joku ahne maamies pyytää lihapiirakasta 50b kappale. Me ollaan hieno ja ystävällinen kansa ja kateutta täällä ei tunneta.

• TerkkujaEkille
        pekkapuubhää kirjoitti:

pattijoelta ja pattijoelta. Mielestäni nämä kokovartalofallokset jotka täällä palstalla mekastavat ovat ihan supi suomalaista kantaväestöä ? Näitä juttuja täältä lueskelin ja huomasin muutaman katkeran kirjoituksen suomalaisesta joka myi vaimonsa kanssa lihapiirakoita Pattayalla. Oli kuulemma ahne mies. Halusi tehdä voittoa myymillään tuotteilla ? Eihän sellainen käy suomalaisen järkeen, että euron ollessa alhaalla joku suomalainen myy maamiehilleen piirakoi samalla hinnalla kun mitä suomessa maksaa ?? Niiin Suomalaista. Ostetaan 900e lennot ja maksetaan 1kk huoneesta samanverran. Sitten kitistään suoli24:ssä kuinka joku ahne maamies pyytää lihapiirakasta 50b kappale. Me ollaan hieno ja ystävällinen kansa ja kateutta täällä ei tunneta.

Lisätään kademielille vielä vettä myllyyn että on kauniita ja nuoria morsiamia tuolla mainitulla leipurilla. Ei mitään perustyttöjä.

• entlover
        pekkapuubhää kirjoitti:

Kuka muu kuin juntti suomalainen menee syömään jonnekin muuhun maahan lihapiirakoita, ei voi olla totta. On kait siellä suomibaareissa sitten lihapulliakin ja perunamuusia.

• OotkoJärjissäsi
        entlover kirjoitti:

Kuka muu kuin juntti suomalainen menee syömään jonnekin muuhun maahan lihapiirakoita, ei voi olla totta. On kait siellä suomibaareissa sitten lihapulliakin ja perunamuusia.

Niitä rakastaa kaikki. Suomalaisille ei usein jää mitään kun ne viedään kaikki käsistä. Meinaatko että joku syö lihapiirakoita kuukauden 24 tuntia vuorokaudessa vitun imbesilli?

• VoiiElämä

Voi jumankauta näiden palstan amalioiden logiikkaa... Jos joku kertoo että suomiexänsä tykkäsi härveleistä ja seksileluista niin sekin menee suomimiehen piikkiin "pervoiluna"... Suomalainen perverssimies on varmaan syynä myös holokaustiin, ilmastonmuutokseen, tsunameihin ja tulivuorenpurkauksiin sekä Krimin niemimaan tilanteeseen?

• entlover
        OotkoJärjissäsi kirjoitti:

Niitä rakastaa kaikki. Suomalaisille ei usein jää mitään kun ne viedään kaikki käsistä. Meinaatko että joku syö lihapiirakoita kuukauden 24 tuntia vuorokaudessa vitun imbesilli?

Ai olet imbesilli, no hei vaan imbesilli. Kukaan lomallaan syö mitään lihapiirakoita, niitä syö vain suomijuntit, jotkut eivät muuta syökkään sen kuukauden ajan. Anton Bourdan ohjelmassa, kun oli Suomessa, söi lihapiirakoita, sanoi ettei ole paskempaa ruokaa syönyt ja eihän se edes ole mitään ruokaa.

• PöntöniPöyrdän
        entlover kirjoitti:

Ai olet imbesilli, no hei vaan imbesilli. Kukaan lomallaan syö mitään lihapiirakoita, niitä syö vain suomijuntit, jotkut eivät muuta syökkään sen kuukauden ajan. Anton Bourdan ohjelmassa, kun oli Suomessa, söi lihapiirakoita, sanoi ettei ole paskempaa ruokaa syönyt ja eihän se edes ole mitään ruokaa.

"Kukaan ei syö" ja sitten yhtäkkiä syökin "suomijuntti" ja peräti koko loman ajan? On sulla jutut. Jatka niiden idioottimaisten kokkiohjelmien töllöttämistä vaan ja jätä keskustelut muille kiitos. Anton Bourdan on vanha homo joka ei tiedä ruoasta eikä naisista mitään.

• Pattijoenpatti

Sehän tässä itselläkin vikana kun on nelikymppinen hyväkuntonen mies normaalia enempi pattia ja tatskaa, Meinaa pienet nuoret tyttöset vähän arastella, papparaiseten matkaan tuntuvat mieluummin lähtevän ennen kuin tutustuvat kunnollisiin käytöstapoihini.

• kireeluomuvartaloinen

Thai naiset tietävät nämä hormoniukot aika hyvinkin, toiset panee kokoajan, toisilla ei edes seiso ja äityvät väkivaltaisiksi. Turvallisuuttaan tytöt ajattelevat, tietävät että muskelimiesten mieli voi muuttua arvaamatta ja ilman mitään syytä hyvinkin dramaattisesti. Kyllä ne tytöt on muskeli miehiä ennenkin nähneet, ja muskelimiehet ovat itse maineensa luoneet.

• Lihaa120kg
        kireeluomuvartaloinen kirjoitti:

Thai naiset tietävät nämä hormoniukot aika hyvinkin, toiset panee kokoajan, toisilla ei edes seiso ja äityvät väkivaltaisiksi. Turvallisuuttaan tytöt ajattelevat, tietävät että muskelimiesten mieli voi muuttua arvaamatta ja ilman mitään syytä hyvinkin dramaattisesti. Kyllä ne tytöt on muskeli miehiä ennenkin nähneet, ja muskelimiehet ovat itse maineensa luoneet.

Varovaisuus on tietty viisautta. Isoissa pojissakin on eroja. Kyllä kun jaksaa panostaa ja tutustua niin sitten he tietävät kuka on millainen ja kuka turvallinen ja kuka ei. Joskus siitä koosta on karkoitusmielessä hyötyäkin. Latviassa kävi kerran niin että eräs maksullinen nainen tyrkytti seuraansa varsin aggressiivisesti hokien tyyliin että "what a fuck are you doing here if you dont buy me a drink?" Minulla oli löysä pitkä takki ja sen alla erittäin lyhythihainen T-paita joka puristi verisuonet käsivarsissa vielä sormen paksuisiksi.
        Heitin takin kaverin syliin ja sanoin tyrkylle hieman tiukkaan sävyyn että "okay honey you can be mine tonight" Tyrkkis katsoi hölmistyneenä ja kysyi "why you so big" ja ei näkynyt enää. Otin baarista sellaisen mukavan nuoremman blondin sitten ja häntä ei pelottanut lainkaan.

• kireäbody

Se on sitten eriasia kuka viitsii panostaa pari kolme viikkoa muskeliukkoon huomatakseen, loman viimeisenä päivänä että tämä on hermoheikko latvakakkonen jolta jää tili saamatta?

• BodyguardM
        kireäbody kirjoitti:

Se on sitten eriasia kuka viitsii panostaa pari kolme viikkoa muskeliukkoon huomatakseen, loman viimeisenä päivänä että tämä on hermoheikko latvakakkonen jolta jää tili saamatta?

Eiköhän se ole toisinpäin. Nykyään bodareilla on superterveet elämäntavat eivätkä ne örvellä kännissä sillä lailla kuin itsestään huolehtimattomat. Itsestään huolehtiminen tarkoittaa myös talousasioista huolehtimista.

• ono_se_sitten_niin_paha

Mistähän tuo kuvitelma thaityttöjen poikamaisuudesta on syntynyt?

Toisaalta, suomalaisia naisiahan on jo pitkään kutsuttu miesmäisiksi
      http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/miesmaiset-naiset

Huonosti menee meillä miehillä kun pitää valita joko poikamainen tai miesmäinen, mistähän niitä naismaisia naisia löytyisi

• Songkhla

Kolmevitonenkin thaityttö on edelleen tyttömäinen. Minulla on tällä hetkellä 39v thainainen tyttöystävänä ja hän on leikkisä kuin teinityttö ja vartalo on timmi, kunnon lantio, terhakat tisulit, kiiltävä musta tukka lantiolle saakka ja samanlaiset huulet kuin Rihannalla. Painoa 47 kiloa ja pituutta 160cm. Suomalainen arvioisi hänen iäkseen tuollaisen 29v about.
        Huolehtii kauneudestaan tuollaisen 2 tuntia päivässä. Rasvoja ja meikkejä kuluu urakalla mutta kyllähän siinä sitten silmä lepää eikä jalkojenkaan välistä löydy sinne kuulumattomia karvalakkeja eikä ole ylimääräisiä tuoksuja.
        Thainaisia poikamaisiksi haukkuvat suomimiehet puolustavat vain alitajuisesti omaa suomiporsaan valintaansa etteivät silmät aukene todellisuuteen.
        Kateudesta se hevonenkin potkii.

• nameismyname
        Songkhla kirjoitti:

Kolmevitonenkin thaityttö on edelleen tyttömäinen. Minulla on tällä hetkellä 39v thainainen tyttöystävänä ja hän on leikkisä kuin teinityttö ja vartalo on timmi, kunnon lantio, terhakat tisulit, kiiltävä musta tukka lantiolle saakka ja samanlaiset huulet kuin Rihannalla. Painoa 47 kiloa ja pituutta 160cm. Suomalainen arvioisi hänen iäkseen tuollaisen 29v about.
        Huolehtii kauneudestaan tuollaisen 2 tuntia päivässä. Rasvoja ja meikkejä kuluu urakalla mutta kyllähän siinä sitten silmä lepää eikä jalkojenkaan välistä löydy sinne kuulumattomia karvalakkeja eikä ole ylimääräisiä tuoksuja.
        Thainaisia poikamaisiksi haukkuvat suomimiehet puolustavat vain alitajuisesti omaa suomiporsaan valintaansa etteivät silmät aukene todellisuuteen.
        Kateudesta se hevonenkin potkii.

39- vuotias tyttöystävänä. Eihän sellaista voikaan sanoa naiseksi, 47 kiloinen poikalapsi, joka jäänyt lapsen asteelle. Sehän vähän on kuin olisi lapsen kanssa.
        Huolehtii kaksi tuntia päivässä kauneudestaan. On aikaa kun ei tarvitse muuta tehdä elämässään. Jos tekisi töitä aamu seitsämästä ilta seitsämään niin ei aikaa jää enää kauneudenhoitoon, kun pitää kotona tehdä muutakin. Vai puunaa alapäätäänkin niin että ei muita hajuja ole. Parhaat naurut sain kyllä tälle päivälle. Oliko sinulla ikää 20v vai 75v. Niin lapsellista tekstiä, että ei ihme että joku heitukka haettu kehitysmaasta.

• Songkhla
        nameismyname kirjoitti:

39- vuotias tyttöystävänä. Eihän sellaista voikaan sanoa naiseksi, 47 kiloinen poikalapsi, joka jäänyt lapsen asteelle. Sehän vähän on kuin olisi lapsen kanssa.
        Huolehtii kaksi tuntia päivässä kauneudestaan. On aikaa kun ei tarvitse muuta tehdä elämässään. Jos tekisi töitä aamu seitsämästä ilta seitsämään niin ei aikaa jää enää kauneudenhoitoon, kun pitää kotona tehdä muutakin. Vai puunaa alapäätäänkin niin että ei muita hajuja ole. Parhaat naurut sain kyllä tälle päivälle. Oliko sinulla ikää 20v vai 75v. Niin lapsellista tekstiä, että ei ihme että joku heitukka haettu kehitysmaasta.

Jopas tulee itkunsekaista vuodatusta joltatki rasistiselta suomivalaalta taikka impotentilta kotirunkkarilta. Nauroin ääneen! :) Säälin saa ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita.
        Käytiin viime kesänä ainoan kerran yhdessä Suomessa Dangin kanssa ja hän sai tavallisessa ruokamarketissa jo stalkkaajia peräänsä, on nimittäin sen verran näyttävä nainen. Sinähän possu saat stalkkaajaksi vain vartijan joka miettii oletko oikeasti niin lihava vai täynnä varastettua tavaraa.
        Oli kaverit ja velipoikakin aika hiljaista poikaa ja moni kysyi että "mistä noita saa hei ihan oikeesti".
        Yksi kaverini sanoi myöhemmin että "vittu mä meinasin tulla housuun jo siitä kun Dang katsoi silmiin"
        Sinua porsasta kun katsoo minne vaan niin tulee kyyneleet silmiin ja pitää soittaa Green Peacen Pelastakaa Valaat- ryhmä paikalle kun haukot henkeäsi jo uhkaavan näköisesti.
        Tänään karvan yli 30 lämmintä ja Dang on valmistellut kaksoissiskonsa (identtiset) kanssa illallista ja anoppi on tulossa syömään myös. Pikku pulahdus altaassa, suihku ja sitten eiköhän ala olla illallinen pöydässä!
        Mites siellä sinulla syylänaamalla? Jokos olet tilannut vitosen pizzan joltakin Ibrahimilta vai vietkö tyhjiä siideripulloja kauppaan ja ostat sieltä sipsejä ja suklaata?
        Hyvää iltaa! (niinkuin se noissa puitteissa olisi mahdollista...lol)

• nameismyname
        Songkhla kirjoitti:

Jopas tulee itkunsekaista vuodatusta joltatki rasistiselta suomivalaalta taikka impotentilta kotirunkkarilta. Nauroin ääneen! :) Säälin saa ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita.
        Käytiin viime kesänä ainoan kerran yhdessä Suomessa Dangin kanssa ja hän sai tavallisessa ruokamarketissa jo stalkkaajia peräänsä, on nimittäin sen verran näyttävä nainen. Sinähän possu saat stalkkaajaksi vain vartijan joka miettii oletko oikeasti niin lihava vai täynnä varastettua tavaraa.
        Oli kaverit ja velipoikakin aika hiljaista poikaa ja moni kysyi että "mistä noita saa hei ihan oikeesti".
        Yksi kaverini sanoi myöhemmin että "vittu mä meinasin tulla housuun jo siitä kun Dang katsoi silmiin"
        Sinua porsasta kun katsoo minne vaan niin tulee kyyneleet silmiin ja pitää soittaa Green Peacen Pelastakaa Valaat- ryhmä paikalle kun haukot henkeäsi jo uhkaavan näköisesti.
        Tänään karvan yli 30 lämmintä ja Dang on valmistellut kaksoissiskonsa (identtiset) kanssa illallista ja anoppi on tulossa syömään myös. Pikku pulahdus altaassa, suihku ja sitten eiköhän ala olla illallinen pöydässä!
        Mites siellä sinulla syylänaamalla? Jokos olet tilannut vitosen pizzan joltakin Ibrahimilta vai vietkö tyhjiä siideripulloja kauppaan ja ostat sieltä sipsejä ja suklaata?
        Hyvää iltaa! (niinkuin se noissa puitteissa olisi mahdollista...lol)

Älä nyt pentu viitsi. Minäkin nauroin ääneen, sain päivän parhaat naurut kun luin vuodatuksesi jostain takahikiältä. Taidat itse vain runkkailla siellä omassa poterossasi kun jotain puoliapinoita Ding Dongeja esiintyy alasti YouTubessa. Olet sama vanha provoilija palstalla ja et ole Helsinkiä kauempana koskaan käynyt. Nytkin housut märkänä istut koneesi äärellä runkkaamassa. Onneton tapaus.

• Songkhla
        nameismyname kirjoitti:

Älä nyt pentu viitsi. Minäkin nauroin ääneen, sain päivän parhaat naurut kun luin vuodatuksesi jostain takahikiältä. Taidat itse vain runkkailla siellä omassa poterossasi kun jotain puoliapinoita Ding Dongeja esiintyy alasti YouTubessa. Olet sama vanha provoilija palstalla ja et ole Helsinkiä kauempana koskaan käynyt. Nytkin housut märkänä istut koneesi äärellä runkkaamassa. Onneton tapaus.

Huomenta syylänaama! Aurinko paistaa ja kuntokin on vallan mainio! Mites siellä Korppoon kunnantalolla menee? Poskiontelotulehdusten luvatussa maassa ei varmaan kummoisasti kun siellä se lamakin? Noh, ei muuta kuin veitikka kouraan ja sitten naputtelet muutaman katkeran rivin kyynel silmäkulmassa. Minä poika painelen lenkille ja sitten onkin pienten jatkounien paikka aamu-unisen kultani vieressä.
        Voit lohdutella itseäsi hokemalla itsellesi että "ei kukaan matkusta ja kenelläkään ei ole naista ja kenelläkään ei ole kivaa" ja sitten jatkat villiä tumputusta kunnes käteen sattuu.

• nameismyname
        Songkhla kirjoitti:

Huomenta syylänaama! Aurinko paistaa ja kuntokin on vallan mainio! Mites siellä Korppoon kunnantalolla menee? Poskiontelotulehdusten luvatussa maassa ei varmaan kummoisasti kun siellä se lamakin? Noh, ei muuta kuin veitikka kouraan ja sitten naputtelet muutaman katkeran rivin kyynel silmäkulmassa. Minä poika painelen lenkille ja sitten onkin pienten jatkounien paikka aamu-unisen kultani vieressä.
        Voit lohdutella itseäsi hokemalla itsellesi että "ei kukaan matkusta ja kenelläkään ei ole naista ja kenelläkään ei ole kivaa" ja sitten jatkat villiä tumputusta kunnes käteen sattuu.

Huomenta vaan tuhkamuna ja apinahuorasi. Onko apina saanut jo aamubanaaninsa ja oletko jo kaivanut kaikki kirput sen karvoista.
        Paskat sinä missään Thaimaassa ole. Olet juuri herännyt päiväuniltasi ja taas alkoi runkkaaminen. Siivooko äitee jälkesi vai itse.
        Illallinen, aamulenkki, nopea uinti....hyvä mielikuvitus, taitaa olla syylänaama fetissisi, josta et meinaa päästä eroon...kerro vaan lisää päiväunelmistasi, kuuntelen ja saan aina päivän naurut päälle.

• thanadon
        nameismyname kirjoitti:

Kehitysmaa? Thaimaa varmaan sitten luetaan sellaiseksi? Masennuslääkkeet,työttömyys, perhesurmat, itsemurhat ja syrjäytyminenkö tekevät Suomesta hyvinvointivaltion? Niin se vaan näyttää olevan.

• 3yTogether
      • nimitaisiolla-Nim

Olipas tytöllä kultakoruja paljon. Taitaa olla monta sponsoria.

• 3yT

Yksi hyvä riittää. Minä :) Opiskelijatyttö vielä niin ei hirveästi sitä omaa rahaa ole.

• onnen-matkaaja

Todellakin jotain unohtumatonta, kun sinne Thaimaahan jälleen lähden. Monet mieluisat tyttöset jo odottavat tuloani. Minähän olen vain reilu kuusikymppinen herrasmies, jolla on monia viehättäviä neitosia siellä odottamassa. Vanhin on toki jo yli kolmekymppinen ja hieman toisinaan mietinkin, vaihtaisinko hänet seuraavaksi nuorempaan. Nuorin on juurikin täyttänyt kuusitoista ja opiskelee lukiossa. Varsin kiihkeä tapaus tämä nuorempi, jatkuvasti lähettelee viestejä ja intiimejä kuviaan, odotellen hetkeä, jolloin tapaamme kahdestaan. Minua ei lainkaan vaivaa tuo pieni ikäeromme, eikä hänkään asiasta tunnu olevan moksiskaan.
      Hienoa lähteä lomailemaan Thaimaahan, tietäen, että siellä odottavat lämpimät sylit ja kiihkeät sydämet!

• tahtoo-kans

Tosi kateelliseksi tulin onnen-matkaajalle!
      Tahtoo kans.
      Voisitko ottaa völjyyn, raha ei ole este.
      Minä kans, sanoi pikkusonni...

• liito

totta kyrvällä muuttuu!

• Ihan_ok_asia

Thaimaa on hieno paikka ja tytöt mukavia.

Eikä se mitään hyväksikäyttöä ole, ja jos on niin hyväksikäyttö on sitten molemminpuolista.

Tytöt siellä ovat paljon fiksumpia ja valveentuneempia nykyään kuin takavuosina. Kaikilla tytöillä on nykyään älypuhelimet ja kaikki ovat somessa ja Facebookissa. Myös englanti sujuu nykyään nuoriltakin tytöiltä paljon paremmin kuin takavuosina kiitos paremman koulutuksen, kaikkihan sielläkin nykyään käyvät peruskoulun.

Ei nykytytöt siellä enää ole mitään hyväksikäytettäviä orjia, vaan ihan normaaleja täysin nykyajassa kiinni olevia tyttöjä, jotka kyllä tietävät mitä tekevät.

• mitämitämitämitä

" ihan normaaleja täysin nykyajassa kiinni olevia tyttöjä ", siis onko normaalia myydä itseään, sitäkö tarkoitit?

• Sitäsitäsitä
        mitämitämitämitä kirjoitti:

" ihan normaaleja täysin nykyajassa kiinni olevia tyttöjä ", siis onko normaalia myydä itseään, sitäkö tarkoitit?

Sitähän kutsutaan maailman vanhimmaksi ammatiksi, eikös totta? Suomessa liki jokainen parisuhde tai naimakauppa perustuu siihen että nainen saa siitä turvan tulevaisuudelle.

Liki jokainen pikapano suomalaisen baarilorton kanssa perustuu siihen että se nainen saa ilmaisen illan. Avioerot Suomessa perustuu siihen että nainen saa lapset ja puolet miehen omaisuudesta kun sitä omaa omaisuutta ei useinkaan tuppaa olemaan koska ollaan niin kotiäitiä tai taiteellisia ihmisiä jotka eivät arvosta rahaa ennekuin avioerossa.

Suominainen pettää jokaisen tilaisuuden tullen koska kokee että mies ei arvosta enää vaikka laardisika on mielestään uhrannut ulkonäkönsä tälle miehelleen ja 30 raskauskiloa ei lähde siksi viidessäkään vuodessa mutta tätä mies ei hänen mielestään ymmärrä. Onneksi Facebookissa odottaa joku "Höde" joka on ollut vaimoon ihastunut kouluaikoina ja ei ole saanut pesää armeijan jälkeen. Noh, laardipossu kokee tämän romanttisena kokemuksena ja painelee Höden kanssa johonkin kälyiseen motelliin viettämään laatuaikaa.

Kukaan ei ole niin halpa huora kuin suomivaimo. Eräs juntti suomimies tuttuni kertoi ettei jätä vaimoaan siksi kun saa siltä piparia ilmaiseksi ja vertasi sitä siihen mitä se tulisi maksamaan jos hän kävisi joka kerta ns maksullisissa. Sellaisia ne teidän miehet on jotka elätte niissä romanttisissa illuusioissa vihkiraamattu kirjahyllyssä.

Lainaan Clint Eastwoodia tähän: -Minua ei kiinnosta paskaakaan miten kukakin haluaa elää, älkääkä tunkeko minulle mitään moraali tai pyhyyspaskaa. Antakaa toisille mahdollisuus elää kuten haluavat ja antakaa heille mahdollisuus olla onnellinen"

• mitämitämitämitä
        Sitäsitäsitä kirjoitti:

Sitähän kutsutaan maailman vanhimmaksi ammatiksi, eikös totta? Suomessa liki jokainen parisuhde tai naimakauppa perustuu siihen että nainen saa siitä turvan tulevaisuudelle.

Liki jokainen pikapano suomalaisen baarilorton kanssa perustuu siihen että se nainen saa ilmaisen illan. Avioerot Suomessa perustuu siihen että nainen saa lapset ja puolet miehen omaisuudesta kun sitä omaa omaisuutta ei useinkaan tuppaa olemaan koska ollaan niin kotiäitiä tai taiteellisia ihmisiä jotka eivät arvosta rahaa ennekuin avioerossa.

Suominainen pettää jokaisen tilaisuuden tullen koska kokee että mies ei arvosta enää vaikka laardisika on mielestään uhrannut ulkonäkönsä tälle miehelleen ja 30 raskauskiloa ei lähde siksi viidessäkään vuodessa mutta tätä mies ei hänen mielestään ymmärrä. Onneksi Facebookissa odottaa joku "Höde" joka on ollut vaimoon ihastunut kouluaikoina ja ei ole saanut pesää armeijan jälkeen. Noh, laardipossu kokee tämän romanttisena kokemuksena ja painelee Höden kanssa johonkin kälyiseen motelliin viettämään laatuaikaa.

Kukaan ei ole niin halpa huora kuin suomivaimo. Eräs juntti suomimies tuttuni kertoi ettei jätä vaimoaan siksi kun saa siltä piparia ilmaiseksi ja vertasi sitä siihen mitä se tulisi maksamaan jos hän kävisi joka kerta ns maksullisissa. Sellaisia ne teidän miehet on jotka elätte niissä romanttisissa illuusioissa vihkiraamattu kirjahyllyssä.

Lainaan Clint Eastwoodia tähän: -Minua ei kiinnosta paskaakaan miten kukakin haluaa elää, älkääkä tunkeko minulle mitään moraali tai pyhyyspaskaa. Antakaa toisille mahdollisuus elää kuten haluavat ja antakaa heille mahdollisuus olla onnellinen"

Elä hyvä mies ihan kuin haluat, mutta maailman vanhin ammatti ei vaan ole ihan ns. normaalia elämää. Itse olen hyvin kouluttautunut ja omaisuuteni ilman miestä hankkinut, en kenenkään siivellä eläjä enkä ostettavissa. Ennen avioliittoa tehtiin mieheni kanssa avioehto, koska molemmilla omaisuutta, niin eipä tarvitse mahdollisen eron tullessa tapella omaisuudesta. Sinä vaikutat kovin katkeralta, veikö mamu vaimosi, vai. Hyvää elämää sinulle, oli tarinasi mikä hyvänsä.

• ohohjajustiinsajuuh

Kirjoititko tuon ihan vakavissasi kieli keskellä suuta? Apua, että suomalaiset miehet osaavat olla tyhmiä. Vai on ihan peruskoulunkäyneitä kaikki ja kaikilla älypuhelimet ja somessa ja pääsevät faceen. Sehän se mittari onkin mitä parhain. Meillä jopa pienillä lapsilla on älypuhelimet, joten....Ovatko ne olleet vielä nykyistäkin tyhmempiä joskus?

Ja tytöt eivät ole hyväksikäytettäviä orjia, onko joku sanonut niin? Nyt ovat sitten niin valveutuneita ja tietävät mitä tekevät. Nykyajassa kiinni olevia tyttöjä ja tietävät mitä tekevät, juuh. Takuulla ovat kun on kaikki facet ja somet.

Sorry, tämä teksti on pakko tallentaa, en voi muuta kuin nauraa mikä ajatuksenjuoksu jollain voi olla. Olet ilmeisesti joku vanha pässi, joka siellä on käynyt iät ja ajat hässimässä alkuasukasnaisia ja nyt hokannut naisissa huomattavan kehityksen.

• Sitäsitäsitä

Elä hyvä mies ihan kuin haluat, mutta maailman vanhin ammatti ei vaan ole ihan ns. normaalia elämää. Itse olen hyvin kouluttautunut ja omaisuuteni ilman miestä hankkinut, en kenenkään siivellä eläjä enkä ostettavissa. Ennen avioliittoa tehtiin mieheni kanssa avioehto, koska molemmilla omaisuutta, niin eipä tarvitse mahdollisen eron tullessa tapella omaisuudesta. Sinä vaikutat kovin katkeralta, veikö mamu vaimosi, vai. Hyvää elämää sinulle, oli tarinasi mikä hyvänsä.

Historiallisesti se on normaalimpaa elämää ja Islamilaisessa maailmassa nainen on kotiorjan asemassa joten siihen verrattuna mikä tahansa asema naiselle on parempi.
        Monenlaisia tarinoita on tietenkin olemassa enkä epäile omaasi.
        Siltikin myös niillä thaitytöillä on vapaus valita mitä tekevät. Thai on suomen kielellä vapaa.
        Katkeraa ei minusta saa tekemälläkään vaikka kerran tuli petetyksi. Itse en ole pettänyt koskaan kumppaniani.
        Olen vaan löytänyt uuden onnen thainaisen kanssa joka ei ole baarityttö ja vaikka olisikin niin en välittäisi. Tunnen monia monia baarityttöjä erittäin läheisesti ja siksi en tykkää että heitä nimitellään tai solvataan. Thaimaassa seuralainen ei ole sen huonompi tai parempi ihminen kenenkään silmissä kuin joku toinen.
        He ovat yhtä monipuolisia ja erilaisia ihmisiä tarinoineen kuin kuka tahansa muissa ammatteissa olevat.
        Tarinoita on äärettömän moneen junaan ja siksi stereotypiat on hanurista. Siksi pistää vihaksi nämä palstan moraalinvartijat kun he eivät keskimäärin tiedä mistään mitään puhumattakaan elämästä.
        Onnea matkaan teillekin! Minä olen jo onnelassani.

• voiressukkaa
        Sitäsitäsitä kirjoitti:

Voi ressukkaa. Aika katkeraa tekstiä. Säälittävä mies. Tuntuu pahalta puolestasi. Koita saada asiasi jotenkin järjestykseen. Pikkasen kieroutunut ajatusmaailma.

• SuksiNytJo
        voiressukkaa kirjoitti:

Voi ressukkaa. Aika katkeraa tekstiä. Säälittävä mies. Tuntuu pahalta puolestasi. Koita saada asiasi jotenkin järjestykseen. Pikkasen kieroutunut ajatusmaailma.

Persaukisen suomihoron jutut ei kiinnosta ketään sori vaan. Menepäs nyt kampaamaan sitä polkkatukkaasi mutta varo ulkonevia luomia ja muita näppyjä joita kalpeassa elottomassa nahassasi esiintyy. Katkeruutesi paistaa läpi kuin miljoona volttia. Sillä välin kuin minä olen paratiisissa niin sinä lusit helvetissäsi etsien syitä muista omaan aiheuttamaasi tilanteeseen.

• ihan-ok-asia
        ohohjajustiinsajuuh kirjoitti:

Kirjoititko tuon ihan vakavissasi kieli keskellä suuta? Apua, että suomalaiset miehet osaavat olla tyhmiä. Vai on ihan peruskoulunkäyneitä kaikki ja kaikilla älypuhelimet ja somessa ja pääsevät faceen. Sehän se mittari onkin mitä parhain. Meillä jopa pienillä lapsilla on älypuhelimet, joten....Ovatko ne olleet vielä nykyistäkin tyhmempiä joskus?

Ja tytöt eivät ole hyväksikäytettäviä orjia, onko joku sanonut niin? Nyt ovat sitten niin valveutuneita ja tietävät mitä tekevät. Nykyajassa kiinni olevia tyttöjä ja tietävät mitä tekevät, juuh. Takuulla ovat kun on kaikki facet ja somet.

Sorry, tämä teksti on pakko tallentaa, en voi muuta kuin nauraa mikä ajatuksenjuoksu jollain voi olla. Olet ilmeisesti joku vanha pässi, joka siellä on käynyt iät ja ajat hässimässä alkuasukasnaisia ja nyt hokannut naisissa huomattavan kehityksen.

Joskus aikoinaan ajattelin että thaityttöjen käyttö olisi hyväksikäyttöä, en tosin ensimmäisellä, toisella, tai kolmannellakaan Thaimaan reissulla, vaan vasta neljännellä. Sillä reissulla kävi sääliksi tyttöjä ja aloin epäillä onko tämä hyväksikäyttöä. Ehkä osasyy oli se että se on ainoa kerta kun oon ollut porukalla Thaimaassa, kaikki muut reissut oon tehnyt yksin.

Itsellä ei ole mitään hävettävää tai kaduttavaa kun kohtelen tyttöjä aina hyvin, mutta muiden miesten sikailu joskus etoo. Tuon reissun jälkeen pidinkin neljän vuoden tauon ennen kuin lähin viidennen kerran Thaimaahan. Se olikin paras reissu, kaikki hyväksikäyttötunteet oli kadonneet ja oli tosi hyvä meno.

Sen jälkeen oon käynyt Thaimaassa taas vuosittain jo puolen tusinan kertaa ja aina on ollut hauskaa. Enää ei ole edes juolahtanut mieleen että asiassa olisi mitään väärää tai hyväksikäyttöä. Kun on oppinut pelin säännöt tajuaa että kaikki on vaan kaupankäyntiä ja molemminpuolista hyötymistä.

• Samesame
        ihan-ok-asia kirjoitti:

Joskus aikoinaan ajattelin että thaityttöjen käyttö olisi hyväksikäyttöä, en tosin ensimmäisellä, toisella, tai kolmannellakaan Thaimaan reissulla, vaan vasta neljännellä. Sillä reissulla kävi sääliksi tyttöjä ja aloin epäillä onko tämä hyväksikäyttöä. Ehkä osasyy oli se että se on ainoa kerta kun oon ollut porukalla Thaimaassa, kaikki muut reissut oon tehnyt yksin.

Itsellä ei ole mitään hävettävää tai kaduttavaa kun kohtelen tyttöjä aina hyvin, mutta muiden miesten sikailu joskus etoo. Tuon reissun jälkeen pidinkin neljän vuoden tauon ennen kuin lähin viidennen kerran Thaimaahan. Se olikin paras reissu, kaikki hyväksikäyttötunteet oli kadonneet ja oli tosi hyvä meno.

Sen jälkeen oon käynyt Thaimaassa taas vuosittain jo puolen tusinan kertaa ja aina on ollut hauskaa. Enää ei ole edes juolahtanut mieleen että asiassa olisi mitään väärää tai hyväksikäyttöä. Kun on oppinut pelin säännöt tajuaa että kaikki on vaan kaupankäyntiä ja molemminpuolista hyötymistä.

Veit sanot suustani ja siksi meistä suomimiehistä tykätään kaikkialla Thaimaassa. Me olemme hyviä miehiä.

• finland-austria
        SuksiNytJo kirjoitti:

Persaukisen suomihoron jutut ei kiinnosta ketään sori vaan. Menepäs nyt kampaamaan sitä polkkatukkaasi mutta varo ulkonevia luomia ja muita näppyjä joita kalpeassa elottomassa nahassasi esiintyy. Katkeruutesi paistaa läpi kuin miljoona volttia. Sillä välin kuin minä olen paratiisissa niin sinä lusit helvetissäsi etsien syitä muista omaan aiheuttamaasi tilanteeseen.

Onpas täällä vihamielistä poppoota. Tulee mieleen, että eivät asiat monellakaan ole niin hyvin kuin kertovat, ja se onnellisuuskin epäilyttää. Jos on onnellinen, niin ei luulisi kirjoittelevan vihaisia kommentteja aivan tuntemattomille ihmisille. Oltiin häämatkalla kuukauden Thaimaassa kierrellen, viikon verran viivyttiin Pattayalla, mutta se riitti ja sitten äkkiä muualle. Tavattiin myös monia suomimiehiä thaimaalaisten naisystäviensä kanssa, joista monet olivat baarityttöjä, itse kertoilivat tarinoitaan. En viitsi mennä yksityiskohtiin, mutta oli monilla tytöillä aika surkeita tarinoita kerrottavanaan, totta vai ei, sitä ei voi tietää. Ulospäin näyttivät iloisilta, mutta totuus oli monen kohdalla aivan toinen.
        Itselle jäi tunne, että on syntynyt onnellisten tähtien alla verrattuna niihin kertomuksiin, mitä tytöiltä kuuli. Oli ihana häämatka meillä, mutta en usko,että ihan äkkiä Thaimaa kutsuu, se kuumuus oli pikkuisen liikaa.

• SunJunasOnJoMennyt

Taas täällä joku miss menopaussi länkyttää. Onko se sinulta pois jos joku mies menee Thaimaahan jotain naista painamaan. Turha pelätä, sinun reviirillesi ei ne naiset ole tulossa koskei tuollaista kipsivittua kukaan muutenkaan huoli, asenteessakin olisi korjaamisen varaa.

• HöpsisPöpsis
        finland-austria kirjoitti:

Onpas täällä vihamielistä poppoota. Tulee mieleen, että eivät asiat monellakaan ole niin hyvin kuin kertovat, ja se onnellisuuskin epäilyttää. Jos on onnellinen, niin ei luulisi kirjoittelevan vihaisia kommentteja aivan tuntemattomille ihmisille. Oltiin häämatkalla kuukauden Thaimaassa kierrellen, viikon verran viivyttiin Pattayalla, mutta se riitti ja sitten äkkiä muualle. Tavattiin myös monia suomimiehiä thaimaalaisten naisystäviensä kanssa, joista monet olivat baarityttöjä, itse kertoilivat tarinoitaan. En viitsi mennä yksityiskohtiin, mutta oli monilla tytöillä aika surkeita tarinoita kerrottavanaan, totta vai ei, sitä ei voi tietää. Ulospäin näyttivät iloisilta, mutta totuus oli monen kohdalla aivan toinen.
        Itselle jäi tunne, että on syntynyt onnellisten tähtien alla verrattuna niihin kertomuksiin, mitä tytöiltä kuuli. Oli ihana häämatka meillä, mutta en usko,että ihan äkkiä Thaimaa kutsuu, se kuumuus oli pikkuisen liikaa.

Älä puhu paskaa että joku baarityttö avautuisi jollekin tuntemattomalle pariskunnalle murheistaan. Sellaista luottamuksen osoitusta ei tuollainen nirppanokka tule koskaan saamaan homohtavasta miehestään puhumattakaan.
        Menepäs nyt sinne pyykkitupaan takaisin kotilutka.

• phomRakTH
        HöpsisPöpsis kirjoitti:

Älä puhu paskaa että joku baarityttö avautuisi jollekin tuntemattomalle pariskunnalle murheistaan. Sellaista luottamuksen osoitusta ei tuollainen nirppanokka tule koskaan saamaan homohtavasta miehestään puhumattakaan.

Samaan minäkin kiinnitin huomiota. baaritytöt eivät varmasti kertoile asioitaan tuntemattomille.
        Taitaa taas olla joku elämäänsä kyllästynyt naisjoukkio provo kirjoituksien takana.
        Minä en enään koskaan matkusta Kreikkaan,Marokkoon enkä Turkkiin niin rietasta touhua olen siellä Suomlaisten naisten harrastavan nuorien gigoloiden kanssa. Lihavat naiset luulevat vielä että ne nuoret miehet heidän kansaan rakkaudesta ovat. Pakko naisten on noihin maihin matkustaa kun Suomimies ei heille anna.

• förstigel
        HöpsisPöpsis kirjoitti:

Baaritytöt avautuvat hyvinkin mielellään falleille.Aina tietenkin tilanteeseen sopivalla tarinalla. Totuuden kanssa tarinoilla ei ole yleensä mitään tekemistä.

• pistepirkkoii
        Sitäsitäsitä kirjoitti:

Historiallisesti se on normaalimpaa elämää ja Islamilaisessa maailmassa nainen on kotiorjan asemassa joten siihen verrattuna mikä tahansa asema naiselle on parempi.
        Monenlaisia tarinoita on tietenkin olemassa enkä epäile omaasi.
        Siltikin myös niillä thaitytöillä on vapaus valita mitä tekevät. Thai on suomen kielellä vapaa.
        Katkeraa ei minusta saa tekemälläkään vaikka kerran tuli petetyksi. Itse en ole pettänyt koskaan kumppaniani.
        Olen vaan löytänyt uuden onnen thainaisen kanssa joka ei ole baarityttö ja vaikka olisikin niin en välittäisi. Tunnen monia monia baarityttöjä erittäin läheisesti ja siksi en tykkää että heitä nimitellään tai solvataan. Thaimaassa seuralainen ei ole sen huonompi tai parempi ihminen kenenkään silmissä kuin joku toinen.
        He ovat yhtä monipuolisia ja erilaisia ihmisiä tarinoineen kuin kuka tahansa muissa ammatteissa olevat.
        Tarinoita on äärettömän moneen junaan ja siksi stereotypiat on hanurista. Siksi pistää vihaksi nämä palstan moraalinvartijat kun he eivät keskimäärin tiedä mistään mitään puhumattakaan elämästä.
        Onnea matkaan teillekin! Minä olen jo onnelassani.

Thaitytöt saavat valita, mutta valitsevat aina sen huoraamisen.

• DoctorWhohelp
        pistepirkkoii kirjoitti:

Thaitytöt saavat valita, mutta valitsevat aina sen huoraamisen.

Tuo kirjoituksesi pistepirkkoii todistaa vain sen että sinulla ei ole kaikki kotona.

• tosissani_olen

Tosissani olin. Kyllä nuoret tytöt siellä ovat nykyään oma-alotteisempia, määrätietoisempia, kielitaitoisempia, älykkäämpiä ja koulutetumpia kuin ennen. Uskallan näin väittää vakaalla 15 vuoden kokemuksella. Toki aina on ollut joukossa niitä helmiä, mutta nykyään lähes kaikki joihin itse törmään ovat fiksuja.

Empiirinen aineisto, vaikkkakin subjektiivinen, on myös ollut tasalaatuista, koska itse etsin aina niitä 18-25 vuotiaita, niin on ollut ekasta reissulta viimeiseen saakka. Toki mulla on valikoiva maku ja heikkotasoisimmat raakaan pois jo baarissa, ja heikkotasoisella en tarkoita vain ulkonäköä, vaan myös käytöstä. Nykyään mukaan hotellille lähtee vain huipputyyppejä.

Useiden tyttöjen kanssa oon nykyään Facebook kavereita ja seuraan niiden touhuja silloin tällöin täältä Suomesta, muutama lähettelee aina välillä myös yksityisviestejä ja kyselee koska olen tulossa uudestaan.

Tytöillä on toki omat ongelmansa, mutta moni on valinnut baarityön koska siinä tienaa helpolla moninkertaisesti sen minkä teollisuudessa tai maalla. Lisäksi thaimiehet eivät ole kovinkaan uskollisia tai luotettavia. Aivan kuten täällä suomalaisia miehiä innokkaasti haukutaan, niin myös thaitytöt haukkuvat thaimiehiä väkivaltaisiksi, alkoholisteiksi, epäuskollisiksi etc. Useimmat tytöt haaveilevatkin farangi-aviomiehestä ja uskovat löytävänsä sen baarista.

Toinen havainto minkä olen vuosien varrella tehnyt on että nykyään yhä harvemmalla tytöllä on lapsia, ennen baareihin tultiin töihin kun oli tehty lapsi thaimiehen kanssa ja sitten mies oli häipynyt. Nyt moni nuori tyttö osaa ehkäistä ja välttyä nuoruuden vahinkoraskauksilta, mutta valitsee silti baarityön rahan tms takia.

• cumulusH
        SunJunasOnJoMennyt kirjoitti:

Taas täällä joku miss menopaussi länkyttää. Onko se sinulta pois jos joku mies menee Thaimaahan jotain naista painamaan. Turha pelätä, sinun reviirillesi ei ne naiset ole tulossa koskei tuollaista kipsivittua kukaan muutenkaan huoli, asenteessakin olisi korjaamisen varaa.

Jo on junttimaista kielenkäyttöä, mutta eihän muuta voi odottaakaan Pattayan pojilta. On teillä asiat huonosti, kun kiukku ja kitkeryys purkautuu tuolla tavoin, voi teitä raukkoja, yrittäkää pärjätä.

• ohohjajustiinsajuuh
        tosissani_olen kirjoitti:

Tosissani olin. Kyllä nuoret tytöt siellä ovat nykyään oma-alotteisempia, määrätietoisempia, kielitaitoisempia, älykkäämpiä ja koulutetumpia kuin ennen. Uskallan näin väittää vakaalla 15 vuoden kokemuksella. Toki aina on ollut joukossa niitä helmiä, mutta nykyään lähes kaikki joihin itse törmään ovat fiksuja.

Empiirinen aineisto, vaikkkakin subjektiivinen, on myös ollut tasalaatuista, koska itse etsin aina niitä 18-25 vuotiaita, niin on ollut ekasta reissulta viimeiseen saakka. Toki mulla on valikoiva maku ja heikkotasoisimmat raakaan pois jo baarissa, ja heikkotasoisella en tarkoita vain ulkonäköä, vaan myös käytöstä. Nykyään mukaan hotellille lähtee vain huipputyyppejä.

Useiden tyttöjen kanssa oon nykyään Facebook kavereita ja seuraan niiden touhuja silloin tällöin täältä Suomesta, muutama lähettelee aina välillä myös yksityisviestejä ja kyselee koska olen tulossa uudestaan.

Tytöillä on toki omat ongelmansa, mutta moni on valinnut baarityön koska siinä tienaa helpolla moninkertaisesti sen minkä teollisuudessa tai maalla. Lisäksi thaimiehet eivät ole kovinkaan uskollisia tai luotettavia. Aivan kuten täällä suomalaisia miehiä innokkaasti haukutaan, niin myös thaitytöt haukkuvat thaimiehiä väkivaltaisiksi, alkoholisteiksi, epäuskollisiksi etc. Useimmat tytöt haaveilevatkin farangi-aviomiehestä ja uskovat löytävänsä sen baarista.

Toinen havainto minkä olen vuosien varrella tehnyt on että nykyään yhä harvemmalla tytöllä on lapsia, ennen baareihin tultiin töihin kun oli tehty lapsi thaimiehen kanssa ja sitten mies oli häipynyt. Nyt moni nuori tyttö osaa ehkäistä ja välttyä nuoruuden vahinkoraskauksilta, mutta valitsee silti baarityön rahan tms takia.

Nyt tuli sellaista faktatietoa, että oksat pois.
        Ai ei ole niillä kakaroita, takuulla on.
        Ovat oma- aloitteisimpia, takuulla ovat, koska falangeista kilpailua.
        Koulutetumpia? Öhöm. Onko kenties joku korkeakoulututkinto kaikilla plakkarissa tai yliopiston käyneitä? Voisiko jollain 18 - vuotiaalla olla jo proffan lakaatti rintapuolessa?
        Kyllä sä nyt taidat liikkua itseäsi paremmassa porukassa ja pitää hattua nostaa sinulle.
        Empiiriset tutkintosi ovat aika mielenkiintoisia ja mielenkiintoista sinänsä että he viihtyvät Facebookissa. Hahaahahhhaahahaha.
        Niin oletkin tosissasi ja kerro lisää vielä huomenna lumbendaalien elämästä. Olet toki jokin pelastajagubbe ja lähettelet välillä rahaa typeryydessäsi.

Thaimiehet eivät ole uskollisia! Onko miehet koskaan olleet uskollisia. Eivät. Moni tahilumppu on valinnut baarityön , koska ei koskaan pysty mitään muuta tekemään älyllisesti vajaana, ei hanki koulutusta ja eikä edes ole kiinnostunut mistään sellaisesta.

• voihanelämä

Koulutetumpia? Öhöm. Onko kenties joku korkeakoulututkinto kaikilla plakkarissa tai yliopiston käyneitä? Voisiko jollain 18 - vuotiaalla olla jo proffan lakaatti rintapuolessa?
        Kyllä sä nyt taidat liikkua itseäsi paremmassa porukassa ja pitää hattua nostaa sinulle.
        Empiiriset tutkintosi ovat aika mielenkiintoisia ja mielenkiintoista sinänsä että he viihtyvät Facebookissa. Hahaahahhhaahahaha.
        Niin oletkin tosissasi ja kerro lisää vielä huomenna lumbendaalien elämästä. Olet toki jokin pelastajagubbe ja lähettelet välillä rahaa typeryydessäsi.

Thaimiehet eivät ole uskollisia! Onko miehet koskaan olleet uskollisia. Eivät. Moni tahilumppu on valinnut baarityön , koska ei koskaan pysty mitään muuta tekemään älyllisesti vajaana, ei hanki koulutusta ja eikä edes ole kiinnostunut mistään sellaisesta.

Joo yliopistot ovat ihan peruskauraa tytöille, sehän on ihan selvä juttu. Ovat kouluttautuneet paljon pidemmälle kuin useimmat heitä käyttävät turistimiehet. Ja enkku sujuu kuin vettä vaan, mii laav juu loooong taim.

• JepJaSuksiJo
        voihanelämä kirjoitti:

Joo yliopistot ovat ihan peruskauraa tytöille, sehän on ihan selvä juttu. Ovat kouluttautuneet paljon pidemmälle kuin useimmat heitä käyttävät turistimiehet. Ja enkku sujuu kuin vettä vaan, mii laav juu loooong taim.

Juu ja sinä vajakki ainoan englannin kielen väännöksesi kanssa esität jonkun vitun Vietnam elokuvan avulla jotakin älykköä vai? Kuulostat todelliselta Einsteinilta kyllä joo tähän saakka. Thaimaassa auton alle jääneellä apinallakin on enemmän järkeä kuin moisella amispellellä.

• huippuloma
        JepJaSuksiJo kirjoitti:

Juu ja sinä vajakki ainoan englannin kielen väännöksesi kanssa esität jonkun vitun Vietnam elokuvan avulla jotakin älykköä vai? Kuulostat todelliselta Einsteinilta kyllä joo tähän saakka. Thaimaassa auton alle jääneellä apinallakin on enemmän järkeä kuin moisella amispellellä.

Itselläni juuri tuollaisia kokemuksia thaitytöistä, huutelivat baareista ihan just tuollaista kapulakieltä, nauratti kovasti heidän kailotuksensa. Juttelin heidän kanssaan useina iltoina, ja sitä samaa hassua englantia solkkasivat. Ei tullut mieleenikään ruveta petihommiin tyttöjen kanssa ja vajaan viikon sinne saapumisestani tapasin australialaisia neljän naisen porukan. Heistä yhden kanssa synkkasi tosi hyvin, ja kolme viikkoa viihdyttiinkin sitten yhdessä ja pidetään vieläkin yhteyksiä.

• GodLuck
        huippuloma kirjoitti:

Itselläni juuri tuollaisia kokemuksia thaitytöistä, huutelivat baareista ihan just tuollaista kapulakieltä, nauratti kovasti heidän kailotuksensa. Juttelin heidän kanssaan useina iltoina, ja sitä samaa hassua englantia solkkasivat. Ei tullut mieleenikään ruveta petihommiin tyttöjen kanssa ja vajaan viikon sinne saapumisestani tapasin australialaisia neljän naisen porukan. Heistä yhden kanssa synkkasi tosi hyvin, ja kolme viikkoa viihdyttiinkin sitten yhdessä ja pidetään vieläkin yhteyksiä.

Jep. Poikarakkaus on varmaan hottia tai en tiedä kun ei ole kokemusta.

• chonburi
        tosissani_olen kirjoitti:

Totta turiset Baarityttönä tienaa nopeammin ja enemmän rahaa, kun tehtaissa tai vieraan riisi/ sokeriruokotyömaalla. Olen myös tytöiltä kuullut noista thai miehistä, että ovat sellaisia kun kerroit, olen myös tavannut tyttöjä jotka naureskellen katselevat härmän pojan koittaessa esittää rahamiestä kuukauden ajan vuodessa. Ei ne välttämättä pidä jokaista 28vuotiasta länsimaalaista känsäkouraista miestä miljonäärinä, vaikka niillä onkin varaa olla juovuksissa lomallansa jokapäivä? Vuosien kuluessa ovat oppineet myös, että ei lapsesta tai parista ole syytä huudella jokaiselle viikon- kahden pokalle, ei vaikka poka kävisi kotikylässä vanhempia moikkaamassa. Pihapiirissä pyörii niin paljon serkkua ja tätiä että tyhmä turisti ei voi tietää kuka on kenenkä lapsi, kertovat sitten kun tuulet ovat suotuisat ja/jos vakavampaa suhdetta ollaan perustamassa. Kielitaidottomalle fallelle saattavat lyödä valokuvan perheestään myöhemmin käteen ja näyttää siittä ketkä ovat tytön omia lapsia. Mielellään Thait kuitenkin jatkavat puhdasta thai rotua tekemällä thain kanssa lapsen tai pari, kolmas voidaan sitten jo tehdä länkkärin kanssa, joko rahasta tai rakkaudesta. ( kummastakin syystä tehtyjä olen tavannut ) Oikeasti miljonääri Thaimaassa asuva jenkkipoika maksoi ison summan kertakorvauksena thain kanssa tekemälleen aviottomalle lapselle, kun lapsen äiti päätti ollessaan jo naimisissa toisen länkkärin kanssa, lapsikin jo 12vuotias. Elatusmaksua isältä hakea

• miksahdus

Ei hyvää päivää.. Täällä Suomessako on kaikki korkeakoulutettuja?? Vaikka opiskelua kehutaan ilmaiseksi ? Täällä Suomessahan kaikki hankkivat ammatin tai ovat ainakin kiinnostuneita koulutus mahdollisuuksista, koska täällä asuu niin älykkäitä ihmisiä. Hah Hah.

Kyllä ihmiset on ihan samanlaisia täällä kun jossain muuallakin. Taitaa muuten yhtä paljon kulua masennuslääkkeitä vuodessa 65 miljoonan ihmisen Thaimaassa kun

• rahisrahis
        JepJaSuksiJo kirjoitti:

Mutta tottahan toi puhui. On se rankkaa kun pitää päivystää sieltä asti mitä suoli24 lla kirjoitetaan. Taisi osua ja upota oikein kunnolla. Sulla varmaan "tyttöystävänä" juuri se kielitaidoton apinanaama joka on niin vajakki kuin vaan voi olla; meee loovee you looooong looong timeeee.

• höpöhöpöjahöpö

Toi on kyllä kukkua ettei niillä olis lapsia. Vastaani ei ole vielä tullut sellaista kellä ei olisi lasta tai useampaa. Joka ikisellä on ja monet yrittävät sen peitellä mutta kyllä sen sitten viimeistään huomaa kun ollaan eevan asussa.

• kukahöpöttää

Jos sinun vastaasi ei ole tullut lapsettomia thai-tyttöjä niin ei ole muidenkaan. Käsittämätöntä yleistystä.

• ma777

Kyllä thaitytöt avautuvat kertomaan tarinoitaan, raha aukaisee juttuhanat. Kävin kahden tytön kotona, jossa äitinsä hoitivat tyttöjen lapsia, kun tytöt olivat tienaamassa. Joku tuolla aiemmin sanoi, että eivät avaudu vieraille, ei pidä paikkaansa, tosin juttujen kertomisen todenperäisyyttä voipi epäillä, se on totta, mutta raha tekee tehtävänsä.

• ei_oo_kaikilla

Kukas tässä on väittänyt etteikö osalla olisi lapsia. Mutta nykyään entistä harvemmilla.

Ja kyllähän sen yleensä huomaa jos tyttö on tehnyt lapsia. Mutta kun harrastaa vain niitä nuorimmasta päästä baarista löytyviä, niin kyllä suurin osa on lapsettomia. Eikä näiden tyttöjen Facebook päivityksissäkään kyllä lapsia esiinny, vaikka kaikkea muuta kyllä kuvaavat ja päivittävät kuvagalleriaansa.

• Montatuntenut

Muutamalle tutulle miehelle käynyt niin että ekalla Pattayan reissullaan löytävät jo itselleen morsion. Kelpo vaimoja niistä on tullut baarinaisistakin eivätkä vaadi kuuta taivaalta. Ihan perustoimeentulo riittää ja mielellään tekevät muita töitä ja opiskelevat kieliä.
      Thainaiset on romanttisia ja jos tykkäävät miehestä niin panostavat suhteeseen hurjasti ja kokematon saattaa haksahtaa siksi ensimmäiseen vastaantulijaan. He tietävät mistä mies tykkää.
      Thainaiselle et halua jäädä kiinni pettämisestä. Kyyti on silloin kylmää ja henki höllässä. Olen muutaman kanssa seurustellut ja jokaiselta olen saanut eri asteista uhkailua jos edes leikilläänkin olen vihjannut muista naisista.
      Hyviä naisia ja ihmisiä eikä mitään itkupilli marttyyreitä. He tietävät olevansa naisia. Suominaiset on hybridejä viimeistään kolmevitosina ja kärsivät peniskateudesta.

• janneturusta

Te jotka haukutte täällä suomalaisia naisia kaikesta mahdollisesta, niin samaan kastiin kuuluvat teidän äitinnekin. He ovat varmaankin onnellisia teidän mielipiteistänne, kokeilkaapa kertoa äideillenne, mitä mieltä heistä olette, ovat useimmat kuitenkin suominaisia, oletan. Minä en halua panetella minkään maan naisia, kaikissa on hyviä ja vähemmän hyviä, itse olen naimisissa norjalaisen naisen kanssa, löytänyt hänet siellä töissä ollessani, liittoa kestänyt jo kahdeksan vuotta.

• Eioohelppoa
        janneturusta kirjoitti:

Te jotka haukutte täällä suomalaisia naisia kaikesta mahdollisesta, niin samaan kastiin kuuluvat teidän äitinnekin. He ovat varmaankin onnellisia teidän mielipiteistänne, kokeilkaapa kertoa äideillenne, mitä mieltä heistä olette, ovat useimmat kuitenkin suominaisia, oletan. Minä en halua panetella minkään maan naisia, kaikissa on hyviä ja vähemmän hyviä, itse olen naimisissa norjalaisen naisen kanssa, löytänyt hänet siellä töissä ollessani, liittoa kestänyt jo kahdeksan vuotta.

Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että äitini oli todellinen marttyyri ja manipuloi ympäristöään mielialansa mukaisesti. Ei halunnut koskaan kuulla kenenkään murheita jostakin syystä eikä koskaan halunnut kuulla sitäkään että jollakin lapsista menee hyvin koska se oli sitten hänen mielestään leuhkimista.
        Ensimmäinen exäni oli mysteeri koko 18 vuotisen taipaleemme ajan. Purkautui sitten kerran kuussa raivoisasti ja täysin asiattomasti. Kävi myös kimppuun useita kertoja ja en saanut tulla kotiin hyväntuulisena koska hän tulkitsi sen loukkauksena häntä kohtaan koska hänellä ei ollut ilmeisesti syytä olla hyväntuulinen vaikka itse oli kotirouvan roolinsa valinnut ja puitteissakaan ei ollut moitetta.
        Toinen suomivaimoni oli taas ADHD ekstrovertti siinä määrin että en jaksanut enää sitä jatkuvaa menoa ja meininkiä...
        Se ei ole helppoa sovittaa kahden ihmisen elämiä yhteen... Oli sitten suomalainen tai kiinalainen.

• Äiti_oli_narsisti
        janneturusta kirjoitti:

No, äiti oli narsisti ja halusi hallita ja pompottaa kaikkia ihmisiä ympärillään. Toki äidin eläessä ei sitä uskaltanut itselle eikä muille myöntää. Isäkin on sen myöntänyt vasta äidin kuolltua kun on oppinut elämään yksin ja vapaana. Myös äidin sisko on jälkikäteen myöntänyt asian, nyt kun on uskallettu puhua asioista avoimesti äidin poistuttua joukostamme.

Rauha hänen sielulleen, mutta valitettavasti se on näin jälkikäteen myönnettävä että äiti ei ollut ihan täydellinen.

• clockk
        Äiti_oli_narsisti kirjoitti:

No, äiti oli narsisti ja halusi hallita ja pompottaa kaikkia ihmisiä ympärillään. Toki äidin eläessä ei sitä uskaltanut itselle eikä muille myöntää. Isäkin on sen myöntänyt vasta äidin kuolltua kun on oppinut elämään yksin ja vapaana. Myös äidin sisko on jälkikäteen myöntänyt asian, nyt kun on uskallettu puhua asioista avoimesti äidin poistuttua joukostamme.

Rauha hänen sielulleen, mutta valitettavasti se on näin jälkikäteen myönnettävä että äiti ei ollut ihan täydellinen.

Tuskin kukaan äiti on täydellinen. Itselläni on äitiini hyvä suhde, on aina tukenut minua ja ollut läsnä tarvittaessa. Erosi aikoinaan isäni alkoholisoitumisen takia ja sen jälkeen yksinhuoltajana kasvatti meidät lapset, kannusti kouluttautumiseen ja urheiluharrastuksiin. Nyt me lapset olemme hänen tukenaan, kun on vakavasti sairas. Toki meilläkin lapsilla oli murrosiässä kapinavaiheemme ja tuli sanomista kotona, mutta se ei kai ole harvinaista. En voi äitiäni moittia, parhaansa on tehnyt ja se on riittänyt.

• ElämäOnon

Minua eniten harmitti ja harmittaa edelleen se että sekä äitini että suomalainen ex-vaimoni olivat kumpikin sellaisia keneen ei saanut mitään tatsia vaikka kuinka jaksoi yrittää ja ymmärtää. Kumpikin pelasi pelejä koko ajan eikä suoraa vastausta tai puhetta saanut koskaan kuulla. Äärimmäisen herkkänahkaisia myöskin ja loukkaantuivat pikku tsoukistakin sydänjuuriaan myöten. Aina piti urkkia rivien välistä että mistäs nyt tuulee. Se oli äärimmäisen raskasta suorapuheiselle rehelliselle miehelle jolle on suorastaan tuskaista jos ei tule ymmärretyksi.
        Äiti oli lisäksi pessimisti joka pelkäsi aina pahinta ja manasi lastensa(kin) hankkeet suohon tietämättä edes niistä mitään. Jos jossakin onnistui tai menestyi niin mutsi sanoi korkeintaan että hyvä mutta kyllä sinä sieltä maanpinnalle vielä palaat.
        Oli heissä paljon hyviäkin piirteitä ja ei nuo nyt mitään maata mullistavia olleet nuo puutteetkaan mutta sain hyvän oppikoulun siitä millainen ei ole hyvä ja kannustava vanhempi ja millainen ei ole hyvä ja kannustava puoliso.
        Olen ehkä hieman parempi mies thainaiselleni heidän ansiostaan.

• Äitiolihuonominulle

No nyt alkaa seljetä tämän foorumin katkeruus.

• pahaäiti

Äitihän se on syypää vaikka mihin, voi voi. Sieltäkö se miesten katkeruus naisia kohtaa juontaa, pyhä yksinkertaisuus sentään.

• Säälin

Kyllä! Hienoa avautumista pattayan miehiltä. Kovin olen ihmetellyt tuota valtavaa katkeruuden määrää, mitä suomalaiseen naiseen kohdistavat. Eli kaikki lähtee lapsuudesta ja epätasapainoisista vanhemmista. Siksi tuo thaimaalainen ammattirakkaus tuntuu niin oikealta ja hyvältä, koska sitä äidinrakkautta eivät ole koskaan saaneet. Voi voi, surullistahan tuo on!

• KatkeratLähteeHuomenna
        Säälin kirjoitti:

Kyllä! Hienoa avautumista pattayan miehiltä. Kovin olen ihmetellyt tuota valtavaa katkeruuden määrää, mitä suomalaiseen naiseen kohdistavat. Eli kaikki lähtee lapsuudesta ja epätasapainoisista vanhemmista. Siksi tuo thaimaalainen ammattirakkaus tuntuu niin oikealta ja hyvältä, koska sitä äidinrakkautta eivät ole koskaan saaneet. Voi voi, surullistahan tuo on!

Jos täällä on joku katkera niin kaltaisesi nainen joka aivan selvästi yksinään istuu koneen ääressä etsien mistä saa halvimmalla hinnalla päivän siiderit ja chipsi pussin. Mielialaa nostat solvaamalla Pattayaa ja siellä käyviä henkilöitä. Pattaya ja koko Thaimaata et ole heikon taloustilanteesi vuoksi päässyt koskaan näkemään. No meidän perheen puolesta saat jatkaa tuolla linjalla eihähän kukaan järkevä ihminen kaltaisesi sosiaalisesti syrjäytyneen netti trollaajan jutuista hätkähdä. Huomenna kolmeksi viikoksi Pattayalle nauttimaan 30 asteen lämmöstä ja sinä jäät yksinäisyyttäsi purkamaan ja paukuttelemaan näppäimistöä.

• Voiressukkaa
        KatkeratLähteeHuomenna kirjoitti:

Jos täällä on joku katkera niin kaltaisesi nainen joka aivan selvästi yksinään istuu koneen ääressä etsien mistä saa halvimmalla hinnalla päivän siiderit ja chipsi pussin. Mielialaa nostat solvaamalla Pattayaa ja siellä käyviä henkilöitä. Pattaya ja koko Thaimaata et ole heikon taloustilanteesi vuoksi päässyt koskaan näkemään. No meidän perheen puolesta saat jatkaa tuolla linjalla eihähän kukaan järkevä ihminen kaltaisesi sosiaalisesti syrjäytyneen netti trollaajan jutuista hätkähdä. Huomenna kolmeksi viikoksi Pattayalle nauttimaan 30 asteen lämmöstä ja sinä jäät yksinäisyyttäsi purkamaan ja paukuttelemaan näppäimistöä.

No niin, yritä rauhoittua, hengitä syvään ja laske kymmeneen. Elämä on sinua kohdellut huonosti, mutta kyllä se päivä paistaa joskus risukasaankin...ehkä...ehkä ei.

• hallusvalcus
        KatkeratLähteeHuomenna kirjoitti:

Miksi olet noin vihainen, anna ihmisten trollata. Jos sinulla on kaikki hyvin ja olet onnellinen, niin en ymmärrä, miksi täällä purat aggressioitasi. Taitaa onnellisuutesi olla vain mielikuvituksen tuotetta, ei onnellinen ihminen käyttäydy noin, solvaten muita. Koetapa nyt rauhoittua, ettet saa sydäriä.

• proff
        Säälin kirjoitti:

Tuntuu tosi pahalta, kun joillakin miehillä huono äitisuhde on vaikuttanut koko elämään ja tehnyt heistä katkeria. Auttaisiko siihen ammatti-ihminen, terapeutti, psykologi, kun eivät tuosta katkeruudestaan tunnu pääsevän eroon, huolestuttava ilmiö.

• Empathico
        proff kirjoitti:

Tuntuu tosi pahalta, kun joillakin miehillä huono äitisuhde on vaikuttanut koko elämään ja tehnyt heistä katkeria. Auttaisiko siihen ammatti-ihminen, terapeutti, psykologi, kun eivät tuosta katkeruudestaan tunnu pääsevän eroon, huolestuttava ilmiö.

Kyllä, juuri näin. Kenties joku AA tyyppinen kerho tai Pelastakaa katkerat Pattayanpojat -tyyppinen yhdistys, josta voisivat nimettömänä hakea apua. Voisivat kertoa omin sanoin koko surkean tarinansa ja itkeä katkeruutensa pois.

• onnellinenm
        Säälin kirjoitti:

Miten niin katkera? Eihän tässä olla mitenkään katkeria, elämä hymyilee ja kaikki on hyvin. Kuinka asiat voisikaan olla paremmin kun on vapaa, eikä myöskään koe turhia tunnontuskia.

Naiset nyt vaan ovat parhaita irtonumeroina sekä Suomessa että Thaimaassa, kestotilaus on tyhmiä varten.

• dolcevitaa
        onnellinenm kirjoitti:

Miten niin katkera? Eihän tässä olla mitenkään katkeria, elämä hymyilee ja kaikki on hyvin. Kuinka asiat voisikaan olla paremmin kun on vapaa, eikä myöskään koe turhia tunnontuskia.

Naiset nyt vaan ovat parhaita irtonumeroina sekä Suomessa että Thaimaassa, kestotilaus on tyhmiä varten.

Täysin samaa mieltä, että naiset vain irtonumeroina, niin ei tule turhia rutinoita, saa mennä ja tulla niinkuin itse tahtoo, ei ole kenelläkään nokan koputtamista. Thaimaassa käydessäni en edes välttämättä tahdo mitään intiimiä touhua, on sekin koettu jo niin monesti, ei ole enää mitään uutta siinäkään. Nyt tosin mielenkiinto kohdistuu Etelä-Amerikkaan ja kahden viikon päästä reissu edessä, kolmas sellainen.

• rehellinen_mies
        proff kirjoitti:

Aika monella miehellä on ollut ongelmallinen äitisuhde, harva vaan uskaltaa sitä rehellisesti myöntää.

Itsellä oli ihan hyvä äitisuhde, olinhan minä äitin poika, vähän liikaakin, vasta n. 25 vuotiaana tajusin että äiti manipuloi minua ja yrittää pitää mua erossa isästä. Äiti ei myöskään koskaan hyväksynyt yhtään tyttöystävääni (kaikki oli siihen aikaan suomalaisia). Kukaan ei ollut tarpeeksi hyvä.

Naimisiin menin lopulta suomalaisen naisen kanssa ja vastoin äitini tahtoa, hän meinasi että parin vuoden päästä tuu "heitukka" kuitenkin lähtee. No, meni oikeasti vähän useampi vuosi, ja lopulta erottiin sovussa, äiti ei tosin ollut enää sitä näkemässä.

Onneksi äiti kuoli ennen isää, surullista sanoa näin, mutta äidin kuoleman jälkeen olen kehittänyt hyvän suhteen isään, ja tajunnut kuinka hyvä tyyppi hän on. Äiti mollasi ja halvensi isää mulle koko lapsuuteni ja vielä aikuisenakin.

En silti koe olevani mitenkään mistään katkera, ainoastaan rehellinen, koska nyt osaa ja uskaltaa sanoa asiat ääneen, nuorempana piti selitellä ja kierrellä.

• Samesame
        rehellinen_mies kirjoitti:

Aika monella miehellä on ollut ongelmallinen äitisuhde, harva vaan uskaltaa sitä rehellisesti myöntää.

Itsellä oli ihan hyvä äitisuhde, olinhan minä äitin poika, vähän liikaakin, vasta n. 25 vuotiaana tajusin että äiti manipuloi minua ja yrittää pitää mua erossa isästä. Äiti ei myöskään koskaan hyväksynyt yhtään tyttöystävääni (kaikki oli siihen aikaan suomalaisia). Kukaan ei ollut tarpeeksi hyvä.

Naimisiin menin lopulta suomalaisen naisen kanssa ja vastoin äitini tahtoa, hän meinasi että parin vuoden päästä tuu "heitukka" kuitenkin lähtee. No, meni oikeasti vähän useampi vuosi, ja lopulta erottiin sovussa, äiti ei tosin ollut enää sitä näkemässä.

Onneksi äiti kuoli ennen isää, surullista sanoa näin, mutta äidin kuoleman jälkeen olen kehittänyt hyvän suhteen isään, ja tajunnut kuinka hyvä tyyppi hän on. Äiti mollasi ja halvensi isää mulle koko lapsuuteni ja vielä aikuisenakin.

En silti koe olevani mitenkään mistään katkera, ainoastaan rehellinen, koska nyt osaa ja uskaltaa sanoa asiat ääneen, nuorempana piti selitellä ja kierrellä.

Hyvinkin samankaltainen tilanne oli meillä lapsuudessa ja eihän lapsi sitä tajua. Äiti alisti isää, halveerasi, väheksyi, pihtasi, esitti marttyyriä... You name it. Luulin lapsena että äiti oli oikeassa. Niin taitava hän oli. Myöhemmin älysin että isä oli oikeassa.

• mark001
    • eijaxaf

Hölmöimmät ja vähä-älyisimmät thainainaiset mihin oon ikinä törmännyt oon nähnyt suomessa, en käsitä, miksi osalla ei oo mitään laatukontrollia

• Rouva-Helsingistä

Usein seura tapaa kaltaisiaan.
        Minä olen tavannut useita yliopistokouluttautuneita ja hyvässä ammatissa Suomessa olevia thairouvia. Ymmärrän kyllä eijaxafia, hänen koulumenestyksensä ei todellakaan ole ollut, kovinkaan häävi. Oikeinkirjoitus on hyvä alku...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe