Hei minulla on siperianhysky/saksanpaimen uros 7 kk ikäinen koira asumme espoossa.
Poika on tottunut lapsiin ja on höhhlä pää ja ajattelee varmaan itsekkin että on yksi lapsista.
joudun luopumaan koirasta valitettavasti lähihoitaja koulutuksen takia joka alkoi, en tiennyt että pääsen ko. koulutukseen, ja nyt käy ilmi että minulla ei ole aikaa.
Toivon että jos olet kiinnostunut koirastani, sinulla on kokemusta koirista niiden kouluttamisesta ja kärsivällisyyttä en halua koiraani kiertelemään koska tästä hyvän koiran saa jos oikea ihminen kouluttaa.
Poika on tosiaan iloinen, tykkää paljon liikunnasta,koirapuistoista ja ei ole vihainen muille koirille ja ihmisille. Eikä tuhoa asuntoa kun olet pois.
ainoa ongelma mikä koirasta pitäisi saada kitkeytettyä pois on, höhlä käyttäytyminen ja kun vieraat tulee sisälle ettei ala heidän päälle hyppimään yms.
Toivon että sinulla olisi aikaa ja rakkautta koiralleni etkä ota yhteyttä hetken mielijohteesta.
koirasta voi kysellä soittamalla numeroon 0466406794
Olisiko sinulla Koiralleni uusi koti?
nanna12
2
118
Vastaukset
- lapset-lapset
Aina ei voi tietää mihin elämä vie, mutta jos koiran ottaa niin vastuuta. En antaisi omaistani hoidettavaksi lähihoitajalle joka ei hoida edes "omiaan".
- Emppupamppu
vähän myöhässä taitaa tulla mun ilmottautuminen ottamaan koira vastaan? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918