Vuokrataan kesä-heinäkuuksi soluhuone Helsingistä!

Solringen

Sain töitä muualta joten tarvitsisin nyt alivuokralaisen 12neliön Hoasin soluhuoneeseeni Helsingin Koskelaan Kesä-Heinäkuu ajaksi (viikot 23-31, max 33 asti). Alivuokraus on sallittua kesäkuukausina ja tehdään ihan viralliset Hoasin vuokrapaperit asiasta :)

Minulla on kaksi mukavaa kämppistä. Asunto sijaitsee hyvällä alueella (Oulunkylä - Käpylä - Vanha kaupunki lähellä), kivat lenkkimaastot ja kaikkialle pääsee julkisilla tosi kätevästi.

Vuokra on 285e/kk ja huoneeni on kalustettu (melko viimeisen päälle, on pleikkarit telkkari yms.)

Jos kolahti omiin tarpeiseesi tai tiedät jonkun joka tarvitsee kesäksi asuntoa täältäpäin niin laita sähköpostia: [email protected]

Ei lemmikkejä ja tulisi olla vähintään 18-vuotias naispuolinen henkilö! Ei tarvitse olla opiskelija!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirskanen

      olen kiinnostunut vuokraamaan soluasunnon josta oli ilmoitus netissä
      olen siisti en käytä päihteitä harrastan liikuntaa ja käsitöitä
      luottotiedot kunnosssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3773
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      376
      1529
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1232
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1033
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1021
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      859
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      41
      800
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      775
    10. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      768
    Aihe