Sain töitä muualta joten tarvitsisin nyt alivuokralaisen 12neliön Hoasin soluhuoneeseeni Helsingin Koskelaan Kesä-Heinäkuu ajaksi (viikot 23-31, max 33 asti). Alivuokraus on sallittua kesäkuukausina ja tehdään ihan viralliset Hoasin vuokrapaperit asiasta :)
Minulla on kaksi mukavaa kämppistä. Asunto sijaitsee hyvällä alueella (Oulunkylä - Käpylä - Vanha kaupunki lähellä), kivat lenkkimaastot ja kaikkialle pääsee julkisilla tosi kätevästi.
Vuokra on 285e/kk ja huoneeni on kalustettu (melko viimeisen päälle, on pleikkarit telkkari yms.)
Jos kolahti omiin tarpeiseesi tai tiedät jonkun joka tarvitsee kesäksi asuntoa täältäpäin niin laita sähköpostia: [email protected]
Ei lemmikkejä ja tulisi olla vähintään 18-vuotias naispuolinen henkilö! Ei tarvitse olla opiskelija!
Vuokrataan kesä-heinäkuuksi soluhuone Helsingistä!
Solringen
1
59
Vastaukset
- pirskanen
olen kiinnostunut vuokraamaan soluasunnon josta oli ilmoitus netissä
olen siisti en käytä päihteitä harrastan liikuntaa ja käsitöitä
luottotiedot kunnosssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986