Sain töitä muualta joten tarvitsisin nyt alivuokralaisen 12neliön Hoasin soluhuoneeseeni Helsingin Koskelaan Kesä-Heinäkuu ajaksi (viikot 23-31, max 33 asti). Alivuokraus on sallittua kesäkuukausina ja tehdään ihan viralliset Hoasin vuokrapaperit asiasta :)
Minulla on kaksi mukavaa kämppistä. Asunto sijaitsee hyvällä alueella (Oulunkylä - Käpylä - Vanha kaupunki lähellä), kivat lenkkimaastot ja kaikkialle pääsee julkisilla tosi kätevästi.
Vuokra on 285e/kk ja huoneeni on kalustettu (melko viimeisen päälle, on pleikkarit telkkari yms.)
Jos kolahti omiin tarpeiseesi tai tiedät jonkun joka tarvitsee kesäksi asuntoa täältäpäin niin laita sähköpostia: [email protected]
Ei lemmikkejä ja tulisi olla vähintään 18-vuotias naispuolinen henkilö! Ei tarvitse olla opiskelija!
Vuokrataan kesä-heinäkuuksi soluhuone Helsingistä!
Solringen
1
54
Vastaukset
- pirskanen
olen kiinnostunut vuokraamaan soluasunnon josta oli ilmoitus netissä
olen siisti en käytä päihteitä harrastan liikuntaa ja käsitöitä
luottotiedot kunnosssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1812228
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871610Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141304Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2181111- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815