Eli kaikki tieto juoksuista ja koiran käytöksestä sen aikana on erittäin tervetullutta!!
Eli meidän vuoden ikäisellä nartulla alkoi ensimmäiset juoksut 3 päivää sitten.
Koira käyttäytyy niinkuin sillä olisi todella kovia kipuja, onko tämä normaalia?
Ei siis syö, leiki, eikä edes halua lenkkeillä. Vetäytyy kokoajan vain omiin oloihinsa ja on todella surkeassa kunnossa, vinkuu ja ulahtelee jatkuvasti.
Pitäisikö antaa jotain kipulääkettä vai käyttää ihan lääkärissä?
Pari kertaa on myös näykkäissyt minua kun olen vain silittelyt, koskaan aiemmin ei ole ollut agressiivinen eikä näykkinyt. Murisee myös ihmisille jotka kulkee sen paikan ohi.
Mitä vielä odottettavissa?niin ja onko käytös normaalia juoksujen aikaan?
Kun tulee toisia koiria vastaan niin piiloontuu itkien jalkoihini, tätäkään ei ole ikinä tehnyt, päinvastoin.
Nartun juoksut ja käytös
3
1879
Vastaukset
- Voimuuttua
Käyttäytyminen voi muuttua juoksun aikana/ niiden alettua ensimmäisen kerran. Kai koirillakin voi olla juoksun yhteydessä eriasteisia kipuja kuten ihmisilläkin kuukautisten. Mielestäni voi antaa kipulääkettä, jos koira vaikuttaa kärsivän kivusta. Älä anna ihmisille tarkoitettua särkylääkettä, vahingoittaa maksaa. Käy hakemassa koirille tarkoitettua.
- 8115
Disperiiini on ainoa ihmisille tarkoitettu mutta myös koirille sopiva kipulääke. Asia tarkistettu apteekista. Annostus on todella pieni(onhan koirakin useimmiten ihmistä pienempi), tarkkaa ohjetta en enää muista. Mutta jotain tyyliin 10mg:n tabusta neljännes 20kiloselle tjsp.
- Hiphopheijjaaaa
8115 kirjoitti:
Disperiiini on ainoa ihmisille tarkoitettu mutta myös koirille sopiva kipulääke. Asia tarkistettu apteekista. Annostus on todella pieni(onhan koirakin useimmiten ihmistä pienempi), tarkkaa ohjetta en enää muista. Mutta jotain tyyliin 10mg:n tabusta neljännes 20kiloselle tjsp.
Mielellään ei saisi antaa ihmisten särkylääkettä koiralle.
Jos koira on kovissa kivuissa, vie ell
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735