Pitäisiköhän alkaa harrastaa musiikin soittelua, siinä mielessä se hyvä puoli kun itselläni on absoluuttinen sävelkorva auttaa pikaisen soiton aloittelua, absoluuttinen sävelkorva on periytyvää. Isä vainajakin soitteli concertina ilman nuotteja kun vanha tekijä. ks soitimen osti eräs tunnettu suomalainen jr
Mitäs alkaisi soittelemaan?
2
98
Vastaukset
- Alavaa
Voi olla että pitäisi, mutta jos aiot alkaa julkisesti esiintyä, niin on syytä kehittää vähän paksumpaa nahkaa itsellesi. Ettet turhaan pahoita mieltäsi jos joku ei huonona päivänään tykkääkään musisoinnistasi ja sitten esittää arvostelunsa kärkevästi.
Aatella itsellä on Elviksen video missä treenaa laulamista, ei edes laulu tai musiikkialan ammattilaiset ilman jatkuvalla toistolla pysty olemaan ammatti laulajia ja soittajia, heillekin tulee huonoja päiviä kun muissakin ammateissa. Sama se koirien kanssa niiden koulutuksesta, jatkuvaa toistoa asioiden kanssa vaika osaisivat asiat.
Laulussa on tunnelmaa sähköt poikki yleisö vetää klasikkoa tunnelmalla
https://www.youtube.com/watch?v=a9VJdn-0-7g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540