Maalatun lasikuitutapetin tasoittaminen

lasikuitutasoite

Lasikuitutapeteista ei oo koskaan liian montaa keskustelua..
Seinällä ois lasikuitutapetit, jotka on maalattu.
Perinteisten tasoitteiden ohjeistuksissa on aina maininta, että maalatut tai kiiltävät pinnat pitää pestä primerillä tai hioa mattapintaisiksi ennen tasoitteen levittämistä. Sitten on taas telattavia tasoitteita kuten presto r, jonka yksi käyttökohde on juurikin nämä lasikuitutapetit, mutta näissä ei tätä mainintaa ole ollenkaan.
Oishan tuo mukava jos tasotus tarvias tehdä vaan kerran, niin tarviaako siis maalattu lasikuitutapetti ensiksi siis esim. hioa ennen kun sen tasottaa?

4

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkittaisi

Vähän turhan työlästä. Tasoitustapetti ensin päälle ja siitä sitten tasainen jatko.

• Liippalaappa

Revi se lasikuitutapetti pois, ei se monessakaan tapauksessa kovin tiukassa ole ja sitten tasoitat seinät kahteen kertaan. Yhdellä tasoituskerralla et saa maalausalustaa edes tapetin päälle.

• lasikuitutasoite

Oiskos sulla antaa vinkkejä miten sen saa revittyä cyprocista irti, ettei menis cyprocit kokonaan vaihtoon? Aika tiukan olosesti se meinaa siinä olla.

• Älärevikkään
        lasikuitutasoite kirjoitti:

Oiskos sulla antaa vinkkejä miten sen saa revittyä cyprocista irti, ettei menis cyprocit kokonaan vaihtoon? Aika tiukan olosesti se meinaa siinä olla.

Jos se on liimattu siihen kipsilevyyn kunnolla, niin silloin hio kiinni olevan lasikuitutapetin pinta karkealla hiomapaperilla hieman naarmuille. Tämän jälkeen voit tasoittaa tapetin kahteen kertaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe