Kokemuksia

matkaaja73

Onko kokemuksia port ghalip..

6

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirmak

      eilen sieltä juuri tulin, mitä haluaisit tietää

      • Matkaaja73

        Mitä itse tykkäsit paikasta.oliko miten niinsanottua ripulia.mites ruoka puoli


    • Mirmak

      Viikon löhölomaa varten kiva paikka, joka päivä oli ohjelmaa sekä päivällä että illalla Animation tiimin järkkäämänä, mutta kun on keskellä ei mitään, niin ei hotellin ulkopuolelle pääse ilman taksia ja kun siellä on vaan yksi taksiyhtiö niin hinnat on sit huimat, esim. meidän hotellilta Port Ghalibin keskustaan (5 km) matka olis maksanut 20 €. Meidän hotelli oli ainoa josta sinne oli onneksi bussikuljetus, jonka hinta oli 15 LE per naama, mutta se on sellainen väkisin rakennettu "kaupunki", sieltä löytyy kyllä basaarikatu ja ravintoloita ja tinkiä saa sit reilusti, puolentoista tunnin reissu siihen paikkaan riitti mulle. Port Ghalibissakin oli hotelleja mut en tiedä tekeekö Finnmatkat niihin matkoja.

      Finnmatkoilla on kuitenkin paljon retkiä, et jos niille osallistuu, niin näkee muutakin, itse osallistuttiin El Quseirin matkalle, kaupunki on 5000 vuotta vanha joten jonkinlaisen käsityksen oikeasta Egyptistä saa sitä kautta. Kovin tuulinen paikka tuo Marsa Alamkin on, yhtenä päivänä seitsemästä pääsi merelle uimaan, muina päivinä liehuivat punaiset liput.

      Ruoka oli hyvää ja söin kyllä ihan laidasta laitaan niin kylmät kuin kuumatkin ruuat, itse en vatsatautia saanut, tälläkään kerralla, mutta muutaman tiedän siitä kärsineen, eivät kuitenkaan mitenkään kovin kipeitä olleet.

      Ai niin meidän hotelli oli Three Corners Fayrouz Plaza Beach, neljän tähden hotelli.

      Toivottavasti tästä on edes jotain apua jos matkaa sinne mietit, ja kysele lisää jos kiinnostaa

      • Matkaaja73

        kiitos tiedoista.meillä on sama hotelli.täytyy mennä finmatkojen retkille jos rupee tympii.niitä oli jonkun verran.


      • Mirmak

        Jos tupakoit, niin osta tupakkakartonki saapuessasi Marsa Alamin lentokentältä, hotellissa on pieni kauppakäytävä, mutta siellä aski maksaa 4 € ja pyysi kartonkista 35 € kun kerroin et maksoin lentokentällä 18 $, niin sanoi, et se oli varmaan kiinalaista, et hänelläkin on sitä ja näytti kahta eri malboro kartsaa (ihan samanlaiset) ja se maksaa vaan 15 €, katsoin myyjää ja kysyin, et mistäköhän tax freehen mahtaa tupakat tulla, jätin ostamatta, törkeen huijausyrityksen takia, tupakat jotka kentältä ostin olivat ihan Belgialaisia ja takaisin tullessa ostin toisen kartsan joka maksoi 13,50 €, kyseessä oli sininen LM.


    • Matkaaja73

      Kiitos vaan en polta.torstaina olis lähtö toivotaan ettei tuulisi kauheasti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe