Wikipediassa kerrotaan seuraavien näyttelijöiden olleen mukana valtaosassa Golden Voicen dubbauksista. He ovat Pertti Nieminen, Ulla Ollikainen, Ilkka Moisio, Erkki Murto, Päivi Sorsa, Anna-Liisa Rikman ja Erkki Ollila. Tiedän, että näistä kolme ensin mainittua ja Päivi Sorsa ovat olleet myös Ankronikassa, jota Golden Voice ei dubannut. Näistä nimistä Erkki Murto, Anna-Liisa Rikman ja Erkki Ollila ovat minulle outoja. Keiden ääninä he ovat olleet? Kertokaa kaikki mitkä tiedätte. Voitte kertoa myös noiden Niemisen, Ollikaisen, Moision ja Sorsan dubbaamia hahmoja. Kaikkia näitä tietoja ei löydy netistä, joten siksi kysyn tätä.
Golden Voicen ääninäyttelijät
heksari
1
361
Vastaukset
- Anonyymi
Erkki Murto ja Erkki Ollila ovat sama henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776