Kertokaa ja auttakaa ihmiset !!
Hei paljon ktm 85sx kulkee ?
17
2830
Vastaukset
- okilika
Liekkö tuollainen 70km/h menis.
- säxä
Kyl 85 säxällä päästään ainaki nyt siihen 90, varmaan 100 voidaan hipoa
- MarjaMa
täysin vakiona että siihen ei mitään kummenpaa viritystä tehty niin kulkee vähän päälle 100km/h suoralla muna-asennossa
- Anonyymi
Mulla itse asiassa ktm 85sx 2011vm mutkikkaalla tiellä 110 kmh ja kaverin 2022vm ktm 85 kulkee 125kmh
- mopojäbä
Riippuu onko käynnissä
- Mopoisi
Vähän vanha jo, mut mulla meni tyttären sx85 gepsiin 106 km/h. Eikä ollut muna-asentoo ja painoo 100 .
- KTMrider
mun kaverin kotari kulkee vakiona 120 ilman muna-asentoa
- muna-asento
120 km/h
- Anonyymi
Sama
- gpealiö
todellista nopeutta muna asennossa noin 90km/h
no mun kaverilla on ktm 150sx ja kummatki ollaa 13. tosin ite oon lyhyempi ja itellä 0 85ktm ja siinäki tuntuu olevan piisalle tehoo.
- Anonyymi
oma menee 114
Menee sen helposti ja kovempaakin jos vaihtaa välejä.
Mutta ei kannata oikein vaihtaa kun metsässä/montulla sillä ajetaan eikä motarilla.
- Anonyymi
Se kulkee tarkalleen todellista nopeutta niin kovaa kuin sillä pääsee.
- Anonyymi
Joku satane mennöö 85 ktm jos 65 männöö 90kmh
- Anonyymi
mun menee 18vm 127 km/h 65kg painoa
- Anonyymi
Kuin lujaa 85cc ktm kulker
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2226938Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3234834"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1483673Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1173474Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m693418Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492886Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702749Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842470- 252376
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951