Hipsteri vai Mainstream?

jjjse

Oon semmone 15v nuori poika ja muoti on mulla lähellä sydäntä ja oma ulkonäkö ylipäänsä. Mutta mää saan lasit ku en nää hyvin kauas, joten mää en haluu mitää nörtti laseja, mää en itteeni suostu nolaamaan joten mää haluaisin semmoset hipsteri lasit ja kun mää jo sanoin et mää välitän ulkonäöstäni nii mun täytyy muuttuu sit periaattees kokonaa yhtien lasejen takia! Joten mää oon nyt kuunnellu ja vertaillu vähä hipsteri musaa ja mainstreamia (meinstriim) ja mulla kyllä meinas hajota pää mainstreamista et periaattees hipsterit vie ton musa puolen mut sit taas haluaisin pukeutuu mainstreamisti ja hipstereillä on hienompia julisteita jos kirjottaa kuvahakuun tyyliin jotai hipster wallpaper nii tulee hienompia ku mainstream wallpaper enkä halua käyttää raitapaitoja niiku hipsterit :( ja muutenkaa en halua juuan kahvia ku hipsterit kaikkee starbucksia ja ymmärtääkseni mainstreamit juo limsaa se on se minun juttuni :P mmm.. ja jos tän joku hipsteri tai mainstream lukee nii kertokaa itestänne ja tyylistänne mua kyllä kiinnostaa tietää!!! ja kertokaa toki myös lempi musiikistanne sillä mää en saa jäädä hipsterin ja mainstreamin väliin haluan tietää mihin kuulun kiitos.

10

266

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooooooo

Olipas vaikealukuista paskaa.

• sjjd

No käy koulusi loppuun :)

• Enymmmärrä

Mmitä tämä on

• kdkskkssk

Ei sun tarvitse "valita" kumpi oot. Koska tärkeintä on että oot oma itses.
      Sain itsekkin vuosi sitten ekat lasit ja viime viikolla uudet. Lasit ei oo oikeestaan muuttanu mun pukeutumista mitenkään. Eikä todellakaan musiikkimakua tai asioita mistä tykkään.
      Ei yhden tyylin perässä kannata mennä niin pitkälle että muuttaa itseensä.
      Pidä sellasia vaatteita mistä tykkäät ja kuuntele sellasta musiikkia mistä tykkäätm

• lasitonparas

hommaa piilarit

• muistathan sitten että Cousteau-pipo on myös pakollinen asuste hipstereillä -_-

• Tiedoksesi

On olemassa sellainenkin vaihtoetho kun piilolinssit.

• animejäbä

Hei, suosittelen fedoraa jos haluat pysyä muodin aallonharjalla animen katsominen on aika trendikästä

• HipsterMielummin

Iha väärin päin, mainstreamtyypit juo starbucks "kahvia" ja tekee kaikkee muuta massa paskaa

• onmeinstriimii

oikeesti nykyyän on meinstriimii olla hipsteri joten ei välii "kumpi oot" oikeesti ei tarvii muuttaa mitään mistä tykkää jos saa lasit ei meinaa mitään tiiän pariki tyyppii jotka pukeutruu hoppariks tai "gangstaks" ja niil on lasit eikä näyt yhtää pahalt joten valittee vaa semmoset lasit ku näyttää hyvältä päässä ei sellasia mitkä näyttää hyvältä tyylisuuntaa ajatellen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      90
      3916
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      412
      1432
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1117
    4. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      230
      944
    5. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      933
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      292
      845
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      822
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      737
    9. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      42
      712
    10. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      711
    Aihe