Hipsteri vai Mainstream?

jjjse

Oon semmone 15v nuori poika ja muoti on mulla lähellä sydäntä ja oma ulkonäkö ylipäänsä. Mutta mää saan lasit ku en nää hyvin kauas, joten mää en haluu mitää nörtti laseja, mää en itteeni suostu nolaamaan joten mää haluaisin semmoset hipsteri lasit ja kun mää jo sanoin et mää välitän ulkonäöstäni nii mun täytyy muuttuu sit periaattees kokonaa yhtien lasejen takia! Joten mää oon nyt kuunnellu ja vertaillu vähä hipsteri musaa ja mainstreamia (meinstriim) ja mulla kyllä meinas hajota pää mainstreamista et periaattees hipsterit vie ton musa puolen mut sit taas haluaisin pukeutuu mainstreamisti ja hipstereillä on hienompia julisteita jos kirjottaa kuvahakuun tyyliin jotai hipster wallpaper nii tulee hienompia ku mainstream wallpaper enkä halua käyttää raitapaitoja niiku hipsterit :( ja muutenkaa en halua juuan kahvia ku hipsterit kaikkee starbucksia ja ymmärtääkseni mainstreamit juo limsaa se on se minun juttuni :P mmm.. ja jos tän joku hipsteri tai mainstream lukee nii kertokaa itestänne ja tyylistänne mua kyllä kiinnostaa tietää!!! ja kertokaa toki myös lempi musiikistanne sillä mää en saa jäädä hipsterin ja mainstreamin väliin haluan tietää mihin kuulun kiitos.

10

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooooooo

      Olipas vaikealukuista paskaa.

      • sjjd

        No käy koulusi loppuun :)


    • Enymmmärrä

      Mmitä tämä on

    • kdkskkssk

      Ei sun tarvitse "valita" kumpi oot. Koska tärkeintä on että oot oma itses.
      Sain itsekkin vuosi sitten ekat lasit ja viime viikolla uudet. Lasit ei oo oikeestaan muuttanu mun pukeutumista mitenkään. Eikä todellakaan musiikkimakua tai asioita mistä tykkään.
      Ei yhden tyylin perässä kannata mennä niin pitkälle että muuttaa itseensä.
      Pidä sellasia vaatteita mistä tykkäät ja kuuntele sellasta musiikkia mistä tykkäätm

    • lasitonparas

      hommaa piilarit

    • muistathan sitten että Cousteau-pipo on myös pakollinen asuste hipstereillä -_-

    • Tiedoksesi

      On olemassa sellainenkin vaihtoetho kun piilolinssit.

    • animejäbä

      Hei, suosittelen fedoraa jos haluat pysyä muodin aallonharjalla animen katsominen on aika trendikästä

    • HipsterMielummin

      Iha väärin päin, mainstreamtyypit juo starbucks "kahvia" ja tekee kaikkee muuta massa paskaa

    • onmeinstriimii

      oikeesti nykyyän on meinstriimii olla hipsteri joten ei välii "kumpi oot" oikeesti ei tarvii muuttaa mitään mistä tykkää jos saa lasit ei meinaa mitään tiiän pariki tyyppii jotka pukeutruu hoppariks tai "gangstaks" ja niil on lasit eikä näyt yhtää pahalt joten valittee vaa semmoset lasit ku näyttää hyvältä päässä ei sellasia mitkä näyttää hyvältä tyylisuuntaa ajatellen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe