Oon semmone 15v nuori poika ja muoti on mulla lähellä sydäntä ja oma ulkonäkö ylipäänsä. Mutta mää saan lasit ku en nää hyvin kauas, joten mää en haluu mitää nörtti laseja, mää en itteeni suostu nolaamaan joten mää haluaisin semmoset hipsteri lasit ja kun mää jo sanoin et mää välitän ulkonäöstäni nii mun täytyy muuttuu sit periaattees kokonaa yhtien lasejen takia! Joten mää oon nyt kuunnellu ja vertaillu vähä hipsteri musaa ja mainstreamia (meinstriim) ja mulla kyllä meinas hajota pää mainstreamista et periaattees hipsterit vie ton musa puolen mut sit taas haluaisin pukeutuu mainstreamisti ja hipstereillä on hienompia julisteita jos kirjottaa kuvahakuun tyyliin jotai hipster wallpaper nii tulee hienompia ku mainstream wallpaper enkä halua käyttää raitapaitoja niiku hipsterit :( ja muutenkaa en halua juuan kahvia ku hipsterit kaikkee starbucksia ja ymmärtääkseni mainstreamit juo limsaa se on se minun juttuni :P mmm.. ja jos tän joku hipsteri tai mainstream lukee nii kertokaa itestänne ja tyylistänne mua kyllä kiinnostaa tietää!!! ja kertokaa toki myös lempi musiikistanne sillä mää en saa jäädä hipsterin ja mainstreamin väliin haluan tietää mihin kuulun kiitos.
Hipsteri vai Mainstream?
10
265
Vastaukset
- Jooooooo
Olipas vaikealukuista paskaa.
- sjjd
No käy koulusi loppuun :)
- Enymmmärrä
Mmitä tämä on
- kdkskkssk
Ei sun tarvitse "valita" kumpi oot. Koska tärkeintä on että oot oma itses.
Sain itsekkin vuosi sitten ekat lasit ja viime viikolla uudet. Lasit ei oo oikeestaan muuttanu mun pukeutumista mitenkään. Eikä todellakaan musiikkimakua tai asioita mistä tykkään.
Ei yhden tyylin perässä kannata mennä niin pitkälle että muuttaa itseensä.
Pidä sellasia vaatteita mistä tykkäät ja kuuntele sellasta musiikkia mistä tykkäätm - lasitonparas
hommaa piilarit
muistathan sitten että Cousteau-pipo on myös pakollinen asuste hipstereillä -_-
- Tiedoksesi
On olemassa sellainenkin vaihtoetho kun piilolinssit.
- animejäbä
Hei, suosittelen fedoraa jos haluat pysyä muodin aallonharjalla animen katsominen on aika trendikästä
- HipsterMielummin
Iha väärin päin, mainstreamtyypit juo starbucks "kahvia" ja tekee kaikkee muuta massa paskaa
- onmeinstriimii
oikeesti nykyyän on meinstriimii olla hipsteri joten ei välii "kumpi oot" oikeesti ei tarvii muuttaa mitään mistä tykkää jos saa lasit ei meinaa mitään tiiän pariki tyyppii jotka pukeutruu hoppariks tai "gangstaks" ja niil on lasit eikä näyt yhtää pahalt joten valittee vaa semmoset lasit ku näyttää hyvältä päässä ei sellasia mitkä näyttää hyvältä tyylisuuntaa ajatellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638