Hipsteri vai Mainstream?

jjjse

Oon semmone 15v nuori poika ja muoti on mulla lähellä sydäntä ja oma ulkonäkö ylipäänsä. Mutta mää saan lasit ku en nää hyvin kauas, joten mää en haluu mitää nörtti laseja, mää en itteeni suostu nolaamaan joten mää haluaisin semmoset hipsteri lasit ja kun mää jo sanoin et mää välitän ulkonäöstäni nii mun täytyy muuttuu sit periaattees kokonaa yhtien lasejen takia! Joten mää oon nyt kuunnellu ja vertaillu vähä hipsteri musaa ja mainstreamia (meinstriim) ja mulla kyllä meinas hajota pää mainstreamista et periaattees hipsterit vie ton musa puolen mut sit taas haluaisin pukeutuu mainstreamisti ja hipstereillä on hienompia julisteita jos kirjottaa kuvahakuun tyyliin jotai hipster wallpaper nii tulee hienompia ku mainstream wallpaper enkä halua käyttää raitapaitoja niiku hipsterit :( ja muutenkaa en halua juuan kahvia ku hipsterit kaikkee starbucksia ja ymmärtääkseni mainstreamit juo limsaa se on se minun juttuni :P mmm.. ja jos tän joku hipsteri tai mainstream lukee nii kertokaa itestänne ja tyylistänne mua kyllä kiinnostaa tietää!!! ja kertokaa toki myös lempi musiikistanne sillä mää en saa jäädä hipsterin ja mainstreamin väliin haluan tietää mihin kuulun kiitos.

10

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooooooo

      Olipas vaikealukuista paskaa.

      • sjjd

        No käy koulusi loppuun :)


    • Enymmmärrä

      Mmitä tämä on

    • kdkskkssk

      Ei sun tarvitse "valita" kumpi oot. Koska tärkeintä on että oot oma itses.
      Sain itsekkin vuosi sitten ekat lasit ja viime viikolla uudet. Lasit ei oo oikeestaan muuttanu mun pukeutumista mitenkään. Eikä todellakaan musiikkimakua tai asioita mistä tykkään.
      Ei yhden tyylin perässä kannata mennä niin pitkälle että muuttaa itseensä.
      Pidä sellasia vaatteita mistä tykkäät ja kuuntele sellasta musiikkia mistä tykkäätm

    • lasitonparas

      hommaa piilarit

    • muistathan sitten että Cousteau-pipo on myös pakollinen asuste hipstereillä -_-

    • Tiedoksesi

      On olemassa sellainenkin vaihtoetho kun piilolinssit.

    • animejäbä

      Hei, suosittelen fedoraa jos haluat pysyä muodin aallonharjalla animen katsominen on aika trendikästä

    • HipsterMielummin

      Iha väärin päin, mainstreamtyypit juo starbucks "kahvia" ja tekee kaikkee muuta massa paskaa

    • onmeinstriimii

      oikeesti nykyyän on meinstriimii olla hipsteri joten ei välii "kumpi oot" oikeesti ei tarvii muuttaa mitään mistä tykkää jos saa lasit ei meinaa mitään tiiän pariki tyyppii jotka pukeutruu hoppariks tai "gangstaks" ja niil on lasit eikä näyt yhtää pahalt joten valittee vaa semmoset lasit ku näyttää hyvältä päässä ei sellasia mitkä näyttää hyvältä tyylisuuntaa ajatellen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1974
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1592
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1544
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1408
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      20
      1281
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1015
    Aihe