Oon semmone 15v nuori poika ja muoti on mulla lähellä sydäntä ja oma ulkonäkö ylipäänsä. Mutta mää saan lasit ku en nää hyvin kauas, joten mää en haluu mitää nörtti laseja, mää en itteeni suostu nolaamaan joten mää haluaisin semmoset hipsteri lasit ja kun mää jo sanoin et mää välitän ulkonäöstäni nii mun täytyy muuttuu sit periaattees kokonaa yhtien lasejen takia! Joten mää oon nyt kuunnellu ja vertaillu vähä hipsteri musaa ja mainstreamia (meinstriim) ja mulla kyllä meinas hajota pää mainstreamista et periaattees hipsterit vie ton musa puolen mut sit taas haluaisin pukeutuu mainstreamisti ja hipstereillä on hienompia julisteita jos kirjottaa kuvahakuun tyyliin jotai hipster wallpaper nii tulee hienompia ku mainstream wallpaper enkä halua käyttää raitapaitoja niiku hipsterit :( ja muutenkaa en halua juuan kahvia ku hipsterit kaikkee starbucksia ja ymmärtääkseni mainstreamit juo limsaa se on se minun juttuni :P mmm.. ja jos tän joku hipsteri tai mainstream lukee nii kertokaa itestänne ja tyylistänne mua kyllä kiinnostaa tietää!!! ja kertokaa toki myös lempi musiikistanne sillä mää en saa jäädä hipsterin ja mainstreamin väliin haluan tietää mihin kuulun kiitos.
Hipsteri vai Mainstream?
10
205
Vastaukset
- Jooooooo
Olipas vaikealukuista paskaa.
- sjjd
No käy koulusi loppuun :)
- Enymmmärrä
Mmitä tämä on
- kdkskkssk
Ei sun tarvitse "valita" kumpi oot. Koska tärkeintä on että oot oma itses.
Sain itsekkin vuosi sitten ekat lasit ja viime viikolla uudet. Lasit ei oo oikeestaan muuttanu mun pukeutumista mitenkään. Eikä todellakaan musiikkimakua tai asioita mistä tykkään.
Ei yhden tyylin perässä kannata mennä niin pitkälle että muuttaa itseensä.
Pidä sellasia vaatteita mistä tykkäät ja kuuntele sellasta musiikkia mistä tykkäätm - lasitonparas
hommaa piilarit
muistathan sitten että Cousteau-pipo on myös pakollinen asuste hipstereillä -_-
- Tiedoksesi
On olemassa sellainenkin vaihtoetho kun piilolinssit.
- animejäbä
Hei, suosittelen fedoraa jos haluat pysyä muodin aallonharjalla animen katsominen on aika trendikästä
- HipsterMielummin
Iha väärin päin, mainstreamtyypit juo starbucks "kahvia" ja tekee kaikkee muuta massa paskaa
- onmeinstriimii
oikeesti nykyyän on meinstriimii olla hipsteri joten ei välii "kumpi oot" oikeesti ei tarvii muuttaa mitään mistä tykkää jos saa lasit ei meinaa mitään tiiän pariki tyyppii jotka pukeutruu hoppariks tai "gangstaks" ja niil on lasit eikä näyt yhtää pahalt joten valittee vaa semmoset lasit ku näyttää hyvältä päässä ei sellasia mitkä näyttää hyvältä tyylisuuntaa ajatellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101661- 1711608
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691518Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 94869
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud208778