Onko joku rakentanut pakoputkea esim, bilteman tai motonetin mutkista, käyristä ja pöntöistä? Miten on onnistunut?
Pakoputki osista?
4
142
Vastaukset
- tighitsari
Olen rakentanut useammankin pakoputken/pakoputket osista. Välillä motonetin osista välillä haponkestävistä putkiosista.
Motonetin osat voi liittää toisiinsa pakoputkiklemmareilla, haponkestävät putkiosat pitää liittää hitsaamalla.
Äänenvaimentimet olen ostanut tai tehnyt itse.
Hyvin on onnistuneet. Olen rakentanut useita. Jousto pätkät olen hitsannut. Hyvin on toimineet.
- putkisäätäjä
Onnistuu kyllä. Minä tein viimekesänä jenkkiin 2,5 " tuplaputket x llä ja yksillä läpivirtaavilla pöntöillä. Hyvä tuli.
- Eipä_tarvitse
pakoputkiston kuntoa tarkkailla kun se on tehty jaloteräksestä eikä juuri kärsi normaalissa käytössä ja peseytyy alustapesun yhteydessä. Nuorempana tuli rakenneltua ja hitsailtua kyllästymiseen asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574