Vapaa kuvaus

Aloituksia

21

Kommenttia

31

  1. Voyagerin ovi lukossa ?

    Vm. 2003 . Ovi lukossa kuinka avaan sen rikkomatta autoa. Grand Voyager.
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    42
  2. Viestit tietokoneelta puhelimeen.

    Joudun usein laittamaan saman viestin usealle kaverille. Jos sen voisi tehdä tietokoneella ja lähettää kaverien puhelimi
    Ajanviete
    3
    46
  3. Citroen aliarvostettu.

    Meillä on ollut useita sitikoita nyt C5 vm. 2001 manu ja 2002 automaatti. Ovat toimineet moitteetomasti useita vuosia. K
    Automerkit
    2
    104
  4. Sähkömopolla liikenteeseen.

    Naapurini, 70 v. yritti saada ajokortin. 5-6 kertaa kirjallisissa. Ei onnistunut ja luovutti. Osti sitten 3 pyöräisen sä
    Liikenneonnettomuudet
    3
    137
  5. Kustantaja ei vastaa.

    On turhauttavaa kirjoittaa 200-300 sivua tekstiä. Korjailla sitä useaan kertaan. Sitten lähetät tekeleesi kustantajalle
    Kirjailijanalut
    11
    1190
  6. Juttua Daciasta.

    Käyn lähes joka aamu kyläni kahvilassa aamukahvilla. Siellä keskustellaan eriasioista. Eräänä päivänä kylän rahamies tul
    Dacia
    1
    114
  7. Led lamput. Ei ajoneuvoliikenteeseen.

    Motonetissä on myynnissä autonlamppuja mutta niissä on ilmoitus "Ei hyväksytty ajoneuvoliikenteeseen" . Mihinkä tai mih
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    57
  8. Vahinkokorvauksen hylkäys.

    Pakettiautoni sivuliukuoven ikkuna rikottiin ja sen kautta varastettiin tavaratilasta 4 kpl nastarenkaita ja työkaluja.
    Ajoneuvot ja liikenne
    5
    54
  9. SOL huijaus.

    Tyttäreni oli 19 vuotias ja juuri saanut ylioppilaslakin kutreilleen. Hän oli päättänyt pitää vapaavuoden opiskelusta ja
    Työ ja opiskelu
    0
    1087
  10. Aurinkosauna

    Olen saunonut aurinkosaunassa. Saunan peruslämpö tuli koko saunankaton kokoisesta lasikuvusta joka oli tehty selektiivil
    Aurinkosähkö
    7
    172
  11. Stirlingmoottori.

    Kuulin väitteen että Stirlingmoottorilla on huono hyötysuhde. Eihän se voi pitää paikkaansa koska sen tarvitsema energia
    Aurinkosähkö
    22
    1282
  12. Opel Kadett vm. 1939

    Olen saanut työpalkkoina ko. auton. Se on osina. Moottori, vaihteisto ym. irti autosta. Ei dokumentteja. Nyt haluaisin m
    Museoautot
    3
    128
  13. Citroen C5 rengas.

    Myyn käyttämättömän C5:n vm. -04 renkaan aluvalssilla. Hinta 90 €. Soita 046 9010 332. Tane Ahonen, Laukaa
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    29
  14. Viestit katoaa !

    suomi24 keskustelu on ihan p....seestä. Jos kirjotan autoista kysymyksen johon tietenkin haluan asiantuntija vastauksen.
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    29
  15. Tekstinkäsittely ongelma.

    Olen kirjottanut tarinaa. Haluaisin jakaa sen kahdeksi eri tarinaksi. Kuinka se tapahtuu ?
    Työ ja opiskelu
    0
    30
  16. Kiitokset katsastusaseman päälikölle.

    Olin katsastamassa vanhaa Toyota Dynaa jossa on käsijarru kardaaniakselilla. Nuori katsastusmies ajoi auton jarrutesteri
    Autot
    1
    39
  17. Opelin käynnistys ongelmat.

    Minun Opel Zafira 1,8 bens. vm. 2001 lähtee startista käyntiin. Mutta joskus sammuu välittömästi. Kun auto ajon jälkeen
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    45
  18. Oma romaani/novelli.

    Aloitin pöytälaatikko kirjan työstämisen. Korjaan kirjoitus ja kielioppivirheitä. Myöskin lisään ja poistan tekstiä. Lis
    Kirjailijanalut
    5
    78
  19. Pöso 406. Kansi vuotaa hiukan. Koneistetaanko ?

    Hei ! Vikaa ei huomaa ollenkaan ajossa. Tyhjäkäynti hiukan epätasaista. 20 km:n ajon jälkeen lämpö ei nouse vielä punai
    Peugeot
    2
    93
  20. Citroen AX11 kunnostus.

    Hei ! Minulla on vuodesta 2005 asti ollut ko. ajoneuvo. Vm. 1990, 1,1 litraa 1 piste ruiskutus. Nyt se on ollut liikent
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    23