taneliaho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
31
Voyagerin ovi lukossa ?
Vm. 2003 . Ovi lukossa kuinka avaan sen rikkomatta autoa. Grand Voyager.095Viestit tietokoneelta puhelimeen.
Joudun usein laittamaan saman viestin usealle kaverille. Jos sen voisi tehdä tietokoneella ja lähettää kaverien puhelimi391Citroen aliarvostettu.
Meillä on ollut useita sitikoita nyt C5 vm. 2001 manu ja 2002 automaatti. Ovat toimineet moitteetomasti useita vuosia. K2139Sähkömopolla liikenteeseen.
Naapurini, 70 v. yritti saada ajokortin. 5-6 kertaa kirjallisissa. Ei onnistunut ja luovutti. Osti sitten 3 pyöräisen sä3182Kustantaja ei vastaa.
On turhauttavaa kirjoittaa 200-300 sivua tekstiä. Korjailla sitä useaan kertaan. Sitten lähetät tekeleesi kustantajalle111375Juttua Daciasta.
Käyn lähes joka aamu kyläni kahvilassa aamukahvilla. Siellä keskustellaan eriasioista. Eräänä päivänä kylän rahamies tul1185Led lamput. Ei ajoneuvoliikenteeseen.
Motonetissä on myynnissä autonlamppuja mutta niissä on ilmoitus "Ei hyväksytty ajoneuvoliikenteeseen" . Mihinkä tai mih099Vahinkokorvauksen hylkäys.
Pakettiautoni sivuliukuoven ikkuna rikottiin ja sen kautta varastettiin tavaratilasta 4 kpl nastarenkaita ja työkaluja.585SOL huijaus.
Tyttäreni oli 19 vuotias ja juuri saanut ylioppilaslakin kutreilleen. Hän oli päättänyt pitää vapaavuoden opiskelusta ja01133Aurinkosauna
Olen saunonut aurinkosaunassa. Saunan peruslämpö tuli koko saunankaton kokoisesta lasikuvusta joka oli tehty selektiivil7218Stirlingmoottori.
Kuulin väitteen että Stirlingmoottorilla on huono hyötysuhde. Eihän se voi pitää paikkaansa koska sen tarvitsema energia221806Opel Kadett vm. 1939
Olen saanut työpalkkoina ko. auton. Se on osina. Moottori, vaihteisto ym. irti autosta. Ei dokumentteja. Nyt haluaisin m3208Citroen C5 rengas.
Myyn käyttämättömän C5:n vm. -04 renkaan aluvalssilla. Hinta 90 €. Soita 046 9010 332. Tane Ahonen, Laukaa151Viestit katoaa !
suomi24 keskustelu on ihan p....seestä. Jos kirjotan autoista kysymyksen johon tietenkin haluan asiantuntija vastauksen.070Tekstinkäsittely ongelma.
Olen kirjottanut tarinaa. Haluaisin jakaa sen kahdeksi eri tarinaksi. Kuinka se tapahtuu ?054Kiitokset katsastusaseman päälikölle.
Olin katsastamassa vanhaa Toyota Dynaa jossa on käsijarru kardaaniakselilla. Nuori katsastusmies ajoi auton jarrutesteri168Opelin käynnistys ongelmat.
Minun Opel Zafira 1,8 bens. vm. 2001 lähtee startista käyntiin. Mutta joskus sammuu välittömästi. Kun auto ajon jälkeen0105Oma romaani/novelli.
Aloitin pöytälaatikko kirjan työstämisen. Korjaan kirjoitus ja kielioppivirheitä. Myöskin lisään ja poistan tekstiä. Lis5109Pöso 406. Kansi vuotaa hiukan. Koneistetaanko ?
Hei ! Vikaa ei huomaa ollenkaan ajossa. Tyhjäkäynti hiukan epätasaista. 20 km:n ajon jälkeen lämpö ei nouse vielä punai2133Citroen AX11 kunnostus.
Hei ! Minulla on vuodesta 2005 asti ollut ko. ajoneuvo. Vm. 1990, 1,1 litraa 1 piste ruiskutus. Nyt se on ollut liikent062