Arvaa tämän naisen ikä!

Tindeliina

Kun täällä näitä katkeria rasistisia urhoja ja urhottaria piisaa ja ovat kovasti tietävinään kaikenlaista Thaimaasta niin arvatkaapas tämän kaverini ikä! Laitan sitten myöhemmin toisen kuvan.
Kyseinen nainen on naimisissa Thain kanssa ja hänellä on lapsi. Työskentelee ns normaalissa työssä.
http://aijaa.com/hl7dwG

Jos nelikymppinen suomalainen mies seurustelisi hänen kanssaan niin varmaan pedofiiliksi sanoisitte heti?

60

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt tarvitsee sen verta tarkentaa, että itse ainakaan en sanonut että mies olisi pedo, vaan jos tosiaan kiinnostaa ULKOISESTI lapsi niin miksi ei kiinnostaisi oikeastikkin lapsi...

      • Mietihetkinen

        Muuten saatat olla oikeassa mutta aloituksessa ei kysytty seksuaalista kiinnostusta eikä sen johdannaisia vaan kysyttiin kuvassa olevan naisen ikää. Jos tuomitsisi tosielämässä miehen pedofiiliksi siksi että naisensa näyttää nuorelta niin silloin voidaan tuomitsijaakin syyttää eräänlaisesta ikärasismista. Minkäs se nainen sille voi jos on nuoren näköinen?
        Sama kuin alkaisi kieltämään lyhytkasvuisia pariutumasta siksi että he ovat lapsen kokoisia tai jos jollakin on kimeä ääni niin sitäkään ei saa lähestyä pedofiili-syytteiden pelossa.
        On olemassa muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.


      • Mietihetkinen kirjoitti:

        Muuten saatat olla oikeassa mutta aloituksessa ei kysytty seksuaalista kiinnostusta eikä sen johdannaisia vaan kysyttiin kuvassa olevan naisen ikää. Jos tuomitsisi tosielämässä miehen pedofiiliksi siksi että naisensa näyttää nuorelta niin silloin voidaan tuomitsijaakin syyttää eräänlaisesta ikärasismista. Minkäs se nainen sille voi jos on nuoren näköinen?
        Sama kuin alkaisi kieltämään lyhytkasvuisia pariutumasta siksi että he ovat lapsen kokoisia tai jos jollakin on kimeä ääni niin sitäkään ei saa lähestyä pedofiili-syytteiden pelossa.
        On olemassa muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.

        Pointtini ei tule selväksi niin ei tule..Vedit nyt aika moisesti liioiteltuja esimerkkiä tuohon, mutta antaa olla en halua kinaamaan ruveta..


      • Pointteri
        kauris.vm83 kirjoitti:

        Pointtini ei tule selväksi niin ei tule..Vedit nyt aika moisesti liioiteltuja esimerkkiä tuohon, mutta antaa olla en halua kinaamaan ruveta..

        Nuoren näköisen kumppanin kanssa yhdessä oleminen ei ole siltikään rikos. Täysi-ikäisyyden ja suojaikärajat määrittelee laki. Ei sivustakatsojat. Suomessa on lisäksi laissa kielletty se että auktoriteetti kuten opettaja ei saa bylsiä oppilastaan vaikka tämä olisi jo täysi-ikäinen. Se on aseman väärinkäyttöä.
        Thaimaassa normi ikäero miehellä ja naisella on noin 15 vuotta. Minun puolisoni on viisi vuotta minua nuorempi ja on nukkemaisen kaunis mutta se ei kaiketi tee minusta pedofiiliä kuitenkaan.


      • Rogerroger
        kauris.vm83 kirjoitti:

        Pointtini ei tule selväksi niin ei tule..Vedit nyt aika moisesti liioiteltuja esimerkkiä tuohon, mutta antaa olla en halua kinaamaan ruveta..

        Kyllä pointtisi tulee selväksi kaikille normaaleille ihmisille. Tällä palstalla ja pattayalla taitavat olla kovin harvassa me normi ymmärryksen omaavat.


      • heikääpä
        Pointteri kirjoitti:

        Nuoren näköisen kumppanin kanssa yhdessä oleminen ei ole siltikään rikos. Täysi-ikäisyyden ja suojaikärajat määrittelee laki. Ei sivustakatsojat. Suomessa on lisäksi laissa kielletty se että auktoriteetti kuten opettaja ei saa bylsiä oppilastaan vaikka tämä olisi jo täysi-ikäinen. Se on aseman väärinkäyttöä.
        Thaimaassa normi ikäero miehellä ja naisella on noin 15 vuotta. Minun puolisoni on viisi vuotta minua nuorempi ja on nukkemaisen kaunis mutta se ei kaiketi tee minusta pedofiiliä kuitenkaan.

        Vähänkö olet idiootti? Vai on normi ikäero Thaimaassa miehellä ja naisella 15 vuotta. Vittu mitä paskaa.
        Oletko käynyt Pattayaa kauempana ja oletko itse joku 60- kääpä ja luulet että on normaalia?


    • Tindeliina

      Hän on 28v. ja mies 29v. Aasialaiset naiset tykkäävät ottaa itsestään kuvia joissa näyttävät nukeilta. Suomalaisen silmiin hän näyttää tässäkin 19 vuotiaalta.
      http://aijaa.com/zvw9Eo

    • Entästää
      • mathheus

        Onks toi sun äitis kuva sillon, kun odotti sua.


      • soiniseon

        Vai nainen! Hah! Sehän on soini!


    • metheus

      Jos ei ole kakara, niin ainakin ihan pennun näköinen. Monet nelikymppiset tykkää tollasista kakarannäköisistä. Mistäköhän johtuu? Söpö on mut ei kaunis.

    • Shopping

      Eka kuva selvästi fotoshopattu! Mitä äijä nyt yrittää todistella laittamalla noita kuvia? Ilman fotoshoppausta tyypillinen rotunsa edustaja.

      • buuaaabuuaaa

        Sitähän se yrittää todistella että pentuja tekisi mieli naida!


    • Erkkivemputtaja

      En tykkää tuosta thai tytöstä. Makuasioita, mutta ei kaunis mielestäni

    • Tindeliina

      Olen siis hänen kaverinsa ja työskennellään yhdessä puhelinmyyntitöissä. Kysyin vain hänen ikäänsä että arvaatteko. Hän on onnellisissa naimisissa ja puolivuotiaan lapsen äiti. Miksi ihminen ei saisi näyttää nuorelta? Olisinpa itse noin nukkemainen mutta olen hieman erirakenteinen.
      http://aijaa.com/RXUtTC

      • vemoutin

        Huora mikä huora jo pikkupennusta lähtien! Pentu saanut pentuja, kuuluu hyvin aasialaiseen kulttuuriin. ei mitään kontrollia.


      • Tindeliina
        vemoutin kirjoitti:

        Huora mikä huora jo pikkupennusta lähtien! Pentu saanut pentuja, kuuluu hyvin aasialaiseen kulttuuriin. ei mitään kontrollia.

        Jaa että 28v on liian nuori äidiksi ja se tekee hänestä vielä huorankin? Voit varmaan mennä sitten huorittelemaan häntä hänen thainyrkkeilijä miehelleenkin vaikkapa Rajadamnernin stadionille jossa hän ottelee? Ollaanpas sitä niin miestä.


      • Yxikaxxx

        Ikäisensä näköinen nainen on. Toki pieniä kääpiöitähän nuo ovat, mutta moni suomalainen 28 v näyttää kyllä nuoremmalta.


    • Nuorisulho
      • paljonpannut

        Tässä herää se kysymys että HEI SUOMIMIES! -Otatko itsellesi läskin apinan Suomesta va kymmeniä vuosia hoikkana kaunottarena säilyvän aasialaisen naisen? Itse valitsin sen hoikan aasialaisen naisen koska tykkään hoikista kaunottarista ja en pysty fyysisesti panemaan yhtäkään yli 67 kiloista naista. Samaten luomet ja polkkatukka vie erektioni. Myös näppylät ja kalpea iho vie erektioni. Myöskin karvainen tuhero vie erektioni. Tupakointi vie myöskin erektioni.
        Siksi valintani on hoikka thainainen.


      • Sikatopi

        En tykkää...ei miellytä


      • Ikääon

        Harmaat hiukset juurikasvussa, yli 40 vuotias.


      • Kungenskurva

        En panisi, ei herätä mitään kiinnostusta. Kuka helvata haluaa olla pakkelikasan kanssa joka littaa naamaansa kaksi tuntia päivässä. Luonnollisuus valttia


    • Paskamediakuriin

      Kertokaapas tietoniekat milloin suomalainen pedofiili on tuomittu Thaimaassa viimeksi ja laittakaa linkkiä! Itse kun en ole kuullut mitään sellaista suomalaisista. Josku Seiskapäivää lehti koetti viritellä jotakin mutta ei edes pyytäneet anteeksi kun puhuivat paskaa kyseisestä henkilöstä. Aiheettomat syytökset ovat noloja jos mitkäkin!

      • seriouslyse

        Vaikkei uskoisi niin suomessa tuomitaan pedofiilejä enemmän kun thaimaassa.


    • kummankinkaa

      Noita thaikkuja: PANISIN

      vaan sika amaliaa EN

    • HyvinSäilynytMies

      Teemaan liittyen laittakaapas suomalaiset 42 vuotiaat naiset oma kuvanne tähän rinnalle niin keskustellaan niistä säilymisasioista tässä samalla! :)
      http://aijaa.com/C9GNBh

      • Linssiluteet

        Rouva on unohtanut photoshopata viiksikarvoituksen pois, voi eiiii!!! Muuten onnistunut shoppaus kieltämättä!


      • sawatdee
        Linssiluteet kirjoitti:

        Rouva on unohtanut photoshopata viiksikarvoituksen pois, voi eiiii!!! Muuten onnistunut shoppaus kieltämättä!

        Viiksikarvoitus on aika yleistä suomalaisillakin tummilla naisilla tai siis tummilla naisilla yleensäkkin, Suomessa olen törmännyt vaaleaverikönkin viiksi kasvustoon enemmän kun yhden kerran.


      • sörnäinen

        Laitappa oma kuvasi, niin keskustellaan realistisista mahdollisuuksista pelkästään rakkauteen perustuvasta suuhteesta kuvan näköisten naisien kanssa?


      • bumtsibumm

        Nää urpot postailee mallitoimiston mallikansion kuvia tänne. Ei, ei noi ole pälvikaljun olut vatsaisen, humalaisen suomalaisen menestyvän yrittäjän tyttöystäviä ? He ovat malleja.


      • Höpsis
        bumtsibumm kirjoitti:

        Nää urpot postailee mallitoimiston mallikansion kuvia tänne. Ei, ei noi ole pälvikaljun olut vatsaisen, humalaisen suomalaisen menestyvän yrittäjän tyttöystäviä ? He ovat malleja.

        Noi on kyllä ihan tavallisia thainaisia. Ei mitään malleja. Minun tyttöystäväni on paljon kauniimpi ja ikää on 26v. Minulla ikää 47v.


      • suurirakkaus
        Höpsis kirjoitti:

        Noi on kyllä ihan tavallisia thainaisia. Ei mitään malleja. Minun tyttöystäväni on paljon kauniimpi ja ikää on 26v. Minulla ikää 47v.

        Tyttö on varmaankin kovasti rakastunut sinuun, en epäile hetkeäkään, heh. Tuttavani on 69 v ja hänen tyttöystävänsä on 36 v, ja ihan rakkausavioliitto heillä, näin mies kertonut. Mies kun jäi eläkkeelle, niin patisti naisen siivoojaksi, kun miehellä pieni eläke, ja toimeentulo oli tiukkaa. Thaikkuihin pitää laittaa joka kuukausi rahaa naisen lasten elatukseen, eikä elämä Suomessa ole halpaa, kuten tiedetään.


      • AnteliasMies
        suurirakkaus kirjoitti:

        Tyttö on varmaankin kovasti rakastunut sinuun, en epäile hetkeäkään, heh. Tuttavani on 69 v ja hänen tyttöystävänsä on 36 v, ja ihan rakkausavioliitto heillä, näin mies kertonut. Mies kun jäi eläkkeelle, niin patisti naisen siivoojaksi, kun miehellä pieni eläke, ja toimeentulo oli tiukkaa. Thaikkuihin pitää laittaa joka kuukausi rahaa naisen lasten elatukseen, eikä elämä Suomessa ole halpaa, kuten tiedetään.

        Meillä on kymmenen vuotta pienempi ikäero kuin pressallamme morsiamensa kanssa ja toden totta rakkautta on reippaasti. Minun tytsyni ei tarvitse koskaan siivota. Kotityöt teemme myös yhdessä.
        Thaikulttuuri on rehellinen kulttuuri. Siellä se sanotaan täysin suoraan että tarvitsevat taloudellista tukea ja se on luonnollinen osa suhdetta. Suomessa höpötellään tasa-arvoista ja naiskiintiöistä ja naisen euroista sun muista höpöistä.
        Minä en tee numeroa rahasta koskaan. Kaikki on yhteistä ja olen kieltänyt sanomasta kiitosta kun rahaa ojennan tai lähetän. Se kuuluu hänelle siksi että minä haluan antaa ja auttaa, ei siksi että olisi pakko. Raha ei ole ainoa mittari ihmissuhteissa ja se mitä on on tehty käytettäväksi.


      • huokausta
        AnteliasMies kirjoitti:

        Meillä on kymmenen vuotta pienempi ikäero kuin pressallamme morsiamensa kanssa ja toden totta rakkautta on reippaasti. Minun tytsyni ei tarvitse koskaan siivota. Kotityöt teemme myös yhdessä.
        Thaikulttuuri on rehellinen kulttuuri. Siellä se sanotaan täysin suoraan että tarvitsevat taloudellista tukea ja se on luonnollinen osa suhdetta. Suomessa höpötellään tasa-arvoista ja naiskiintiöistä ja naisen euroista sun muista höpöistä.
        Minä en tee numeroa rahasta koskaan. Kaikki on yhteistä ja olen kieltänyt sanomasta kiitosta kun rahaa ojennan tai lähetän. Se kuuluu hänelle siksi että minä haluan antaa ja auttaa, ei siksi että olisi pakko. Raha ei ole ainoa mittari ihmissuhteissa ja se mitä on on tehty käytettäväksi.

        Raha on kyllä melkoinen mittari, kun sitä on niukasti. Oma vaimoni nillittää jatkuvasti rahasta, kun vertaa meidän elämäämme hänen thaituttavansa elämään. Kun pitäisi hankkia sitä ja tätä, miksei meillä ole varaa ostaa sitä ja tätä. Alkaa pikkuhiljaa olla mitta täysi tuota jankutusta, että kyllä thaikuissakin näitä nalkuttajia löytyy.


      • Ansaitsetkultaa
        huokausta kirjoitti:

        Raha on kyllä melkoinen mittari, kun sitä on niukasti. Oma vaimoni nillittää jatkuvasti rahasta, kun vertaa meidän elämäämme hänen thaituttavansa elämään. Kun pitäisi hankkia sitä ja tätä, miksei meillä ole varaa ostaa sitä ja tätä. Alkaa pikkuhiljaa olla mitta täysi tuota jankutusta, että kyllä thaikuissakin näitä nalkuttajia löytyy.

        Tiedän tunteen. On minunkin tytsy esitellyt Facebook kuvia kavereista jotka on saaneet kultaa tai auton tms. Sitten kysyn että tarvitsetko sinä niin siihen vastaa kuitenkin no.
        Heitä alitajuisesti pelottaa että jos ukko lähteekin ja he jäävät oman onnensa nojaan niin siksi haluaisivat jotakin konkreettisesti omaa.
        Hänellä oli ennen minua ollut kultaa mutta oli ne joutunut sittemmin myymään.


      • rahnu
        AnteliasMies kirjoitti:

        Meillä on kymmenen vuotta pienempi ikäero kuin pressallamme morsiamensa kanssa ja toden totta rakkautta on reippaasti. Minun tytsyni ei tarvitse koskaan siivota. Kotityöt teemme myös yhdessä.
        Thaikulttuuri on rehellinen kulttuuri. Siellä se sanotaan täysin suoraan että tarvitsevat taloudellista tukea ja se on luonnollinen osa suhdetta. Suomessa höpötellään tasa-arvoista ja naiskiintiöistä ja naisen euroista sun muista höpöistä.
        Minä en tee numeroa rahasta koskaan. Kaikki on yhteistä ja olen kieltänyt sanomasta kiitosta kun rahaa ojennan tai lähetän. Se kuuluu hänelle siksi että minä haluan antaa ja auttaa, ei siksi että olisi pakko. Raha ei ole ainoa mittari ihmissuhteissa ja se mitä on on tehty käytettäväksi.

        Puhut itsesi pussiin itse sitä edes huomaamatta. Raha ei ole tärkeä mittari suhteessa, mutta tuossahan sun suhteessa juuri se raha merkitsee kaikkein eniten. Tuskin se kääpiö sun kanssasi muuten on ellet lähettele rahaa sinne säännöllisesti kun se rehellisesti vielä avautuu et nyt tarttis rahaa. Taitaa pyöritellä miestä miten haluaa ilman mitään tasa- arvohömpötyksiäkin. Kyllä suomalainen mies on niin hölmö ja kusetettava että antaa jonkun kehitysmaan kääpiön pyöritellä itseään miten haluaa ja loppupelissähän sulle käy niin, että jäljelle jää vain tuulen huuhtoma persus.


    • Eräsvain

      33v Baarityttö Phuketista. Hotti tyttö. Nykyään thaimafioson kanssa kihloissa. Tätä tyttöä ei kannattanut suututtaa ja häntä ei nykyisin kannata mennä koettaa pokaamaan.

      http://aijaa.com/mGa11Z

    • 17-200

      Thainaiset on kyllä kauniita ja säilyvät 10 x paremmin kuin suomilahnat.
      Ihokin on sileää kuin suklaa, eikä ryppyistä selluliittia , hyi hyi
      Mutta ei sen thaitytön tarvitse nukelta tai lapselta näyttää niinkuin 1. kuvassa, oli ikä mikä tahansa!

      • tittelintimppa

        Melkoiset meijerit, ufff.


      • Otajonotuslappu

        Jeah! Tosi magee mimmi, imenyt varmasti kilometreittäin mulkeroo joka koloon. kyllä se sunkin pieni suolenpätkä siihen jonon jatkoks menee.


      • TytötOnTyttöjä
        Otajonotuslappu kirjoitti:

        Jeah! Tosi magee mimmi, imenyt varmasti kilometreittäin mulkeroo joka koloon. kyllä se sunkin pieni suolenpätkä siihen jonon jatkoks menee.

        Niin se teki minulle ainakin ja tuntui ihan vitun hyvältä. Voin antaa numeron jos noin kovasti kiinnostaa. Tyttö ei ole edes baarityttö vaan marketissa töissä. Eronnut pari kuukautta sitten. Mukava nainen ja hyvä puoliso kenelle vaan tulevaisuudessa. Minulle ei kolissut koska en jaksa kuunnella vuodatusta kuinka thaimiehet pettää ja jättää. Panin vaan.


      • Siliseli
        TytötOnTyttöjä kirjoitti:

        Niin se teki minulle ainakin ja tuntui ihan vitun hyvältä. Voin antaa numeron jos noin kovasti kiinnostaa. Tyttö ei ole edes baarityttö vaan marketissa töissä. Eronnut pari kuukautta sitten. Mukava nainen ja hyvä puoliso kenelle vaan tulevaisuudessa. Minulle ei kolissut koska en jaksa kuunnella vuodatusta kuinka thaimiehet pettää ja jättää. Panin vaan.

        Hehe, "ei edes baarityttö" ...kuules silkkareita ja nenäleikkausta ei saa marketin palkoilla!


      • kommentoin

        Mikään ei ole niin typerää kuin postata entisten(?) tyttöystävien kuvia nettiin.


      • Rikosilmoitus

        Vaikuttaa paritukselta! Kuvia nettiin ja tarjoat puhelinnumeroa. Eikös se ole laitonta? Niin Suomessa kuin thaimaassakin.


      • maalismatka
        Rikosilmoitus kirjoitti:

        Vaikuttaa paritukselta! Kuvia nettiin ja tarjoat puhelinnumeroa. Eikös se ole laitonta? Niin Suomessa kuin thaimaassakin.

        Täytyy maaliskuun reissulla näyttää tytöille noita kuvia, mitä itse tykkäävät tänne levityksestä. Eikä muuten silkkareita osteta marketin palkoilla, kyllä siihen ihan muualta on rahat hankittava, Siliseli kirjoittaa täyttä potaskaa.


      • MikäKuspää
        maalismatka kirjoitti:

        Täytyy maaliskuun reissulla näyttää tytöille noita kuvia, mitä itse tykkäävät tänne levityksestä. Eikä muuten silkkareita osteta marketin palkoilla, kyllä siihen ihan muualta on rahat hankittava, Siliseli kirjoittaa täyttä potaskaa.

        Kyllä se on tuo TytötOnTyttöjä joka potaskaa kirjoittaa. Nettipoliisi saattaisi olla kiinnostunut myös em nimimerkin toiminnasta. Todella mauton tyyppi. Sietää saada kyllä palautetta.


      • TytötOnTyttöjä
        MikäKuspää kirjoitti:

        Kyllä se on tuo TytötOnTyttöjä joka potaskaa kirjoittaa. Nettipoliisi saattaisi olla kiinnostunut myös em nimimerkin toiminnasta. Todella mauton tyyppi. Sietää saada kyllä palautetta.

        Kiva kiusata palstan juntteja jotka kuolaavat samojen naisten perään ja herjaavat Pattayan miehiä kateuksissaan. Läskilissut ja lattarinnat myöskin ovat varmasti tuohduksissaan ymmärrettävistä syistä. Pianhan ukonrähjänsä lähtevät bongaamaan noita kissoja lämpimään. :)
        Tuo nainen on tuttavani viime kesältä ja myös facebook kaverini, tunkee kuviaan joka paikkaan somessa ja ei todellakaan pane pahakseen jos hänen kuviaan miehet katselee. Kova tyttö poseeraamaan. Katsomista varten hän on ne kuvat laittanut ja onhan tuossa kieltämättä kaksi asiaa mitä esitellä.
        Tämä on Pattaya-palsta rakkaat lapsukaiset eikä mikään Titi Nalle- kerho. Menkää jonnekin lahkolaisten palstalle joikhaamaan ja kertoilemaan moraalijuttujanne.
        Sillä välin minä vaan panen.
        PS: Tissit on kivoja. Niiden kuvia löydätte myös iltapäivälehdistä sun muualta. Melko suosittuja monien miesten keskuudessa.


      • buriman
        TytötOnTyttöjä kirjoitti:

        Kiva kiusata palstan juntteja jotka kuolaavat samojen naisten perään ja herjaavat Pattayan miehiä kateuksissaan. Läskilissut ja lattarinnat myöskin ovat varmasti tuohduksissaan ymmärrettävistä syistä. Pianhan ukonrähjänsä lähtevät bongaamaan noita kissoja lämpimään. :)
        Tuo nainen on tuttavani viime kesältä ja myös facebook kaverini, tunkee kuviaan joka paikkaan somessa ja ei todellakaan pane pahakseen jos hänen kuviaan miehet katselee. Kova tyttö poseeraamaan. Katsomista varten hän on ne kuvat laittanut ja onhan tuossa kieltämättä kaksi asiaa mitä esitellä.
        Tämä on Pattaya-palsta rakkaat lapsukaiset eikä mikään Titi Nalle- kerho. Menkää jonnekin lahkolaisten palstalle joikhaamaan ja kertoilemaan moraalijuttujanne.
        Sillä välin minä vaan panen.
        PS: Tissit on kivoja. Niiden kuvia löydätte myös iltapäivälehdistä sun muualta. Melko suosittuja monien miesten keskuudessa.

        Hih nättejä likkoja ja kunnon tissit mistä me miehet tykätään. Voi että tätä paheksunnan määrää ja oikein rikosilmoituksia hahahahhaa!!! :DDD Ensin haukutaan kun on muka liian nuori ja sit kun on isot tissit niin jo sekin on pahasta... En minä ainakaan matkusta Thaimaahan läskiä polkkatukkaa katsomaan, ne kaunistukset kuuluvat lomaan ja rentouttavat valvoneita silmiä. Jooo :)


      • tampe
        buriman kirjoitti:

        Hih nättejä likkoja ja kunnon tissit mistä me miehet tykätään. Voi että tätä paheksunnan määrää ja oikein rikosilmoituksia hahahahhaa!!! :DDD Ensin haukutaan kun on muka liian nuori ja sit kun on isot tissit niin jo sekin on pahasta... En minä ainakaan matkusta Thaimaahan läskiä polkkatukkaa katsomaan, ne kaunistukset kuuluvat lomaan ja rentouttavat valvoneita silmiä. Jooo :)

        Minä tykkään noista tytöistä lomapanoina, siinä kaikki, muta en heistä haluakaan, tissien koolla ei ole minulle väliä.


      • MikäMättää_
        buriman kirjoitti:

        Hih nättejä likkoja ja kunnon tissit mistä me miehet tykätään. Voi että tätä paheksunnan määrää ja oikein rikosilmoituksia hahahahhaa!!! :DDD Ensin haukutaan kun on muka liian nuori ja sit kun on isot tissit niin jo sekin on pahasta... En minä ainakaan matkusta Thaimaahan läskiä polkkatukkaa katsomaan, ne kaunistukset kuuluvat lomaan ja rentouttavat valvoneita silmiä. Jooo :)

        Juurikin näin! Suomalaisen miehen naisen pitäisi ilmeisesti olla vanha ja itsestään huolehtimaton nortin hajuinen kotimainen Justiina feministi niin sellaiset ovat palstalla sallittuja. Jos kerrot vihreämmästä ruohosta aidan toisella puolella niin olet rikollinen joidenkin mukaan. Et toki lain.
        Miksiköhän Pattaya herättää niin paljon kiinnostusta ja mielipiteitä niissä jotka eivät siellä ole koskaan käyneet tai niissä jotka ovat mukamas siellä käyneet ja sitten vielä naisissa jotka eivät koskaan aiokaan siellä käydä?
        Kaikki oikeasti käyneet kun tuntuvat tykkäävän ja menevät aina uudestaan ja uudestaan.
        Varsinkin miehet ja pariskunnat.


      • uoleviurpolainen
        TytötOnTyttöjä kirjoitti:

        Niin se teki minulle ainakin ja tuntui ihan vitun hyvältä. Voin antaa numeron jos noin kovasti kiinnostaa. Tyttö ei ole edes baarityttö vaan marketissa töissä. Eronnut pari kuukautta sitten. Mukava nainen ja hyvä puoliso kenelle vaan tulevaisuudessa. Minulle ei kolissut koska en jaksa kuunnella vuodatusta kuinka thaimiehet pettää ja jättää. Panin vaan.

        Satuja, satuja. Joku idiootti poimii nettien sivuilta akkojen kuvia ja sitten leikkii että ne olisi jotai tyttökavereita tai kavereita tai panokohteita. Toikii kuva on otettu jostain senssipalstalta, joissa thaityöt tarjoo seksipalvelujaan. Toikin lumppu on pannut varmaan monen miehen kanssa, näkeehän ton jo päältäpäin että maksullinen mikä maksullinen tai ainakin jakorasia.


      • TytötOnTyttöjä
        uoleviurpolainen kirjoitti:

        Satuja, satuja. Joku idiootti poimii nettien sivuilta akkojen kuvia ja sitten leikkii että ne olisi jotai tyttökavereita tai kavereita tai panokohteita. Toikii kuva on otettu jostain senssipalstalta, joissa thaityöt tarjoo seksipalvelujaan. Toikin lumppu on pannut varmaan monen miehen kanssa, näkeehän ton jo päältäpäin että maksullinen mikä maksullinen tai ainakin jakorasia.

        Aijai kun poikaa kirveltää! Kuudes aistini laittoi avaamaan tämän ketjun juuri sillä hetkellä kun tänne vihaa leimuten olit oksentanut läjän katkeruuttasi! :)
        Tuo tissipirkko on edelleenkin Facebook- kaverini ja lomilla treffaillut (pannut) hieman kanssaan. Eronnut on/off suhteestaan farangiin sittemmin. Maksullinen hän ei ollut ainakaan minulle. Historiaansa en tarkkaan tunne.
        Tyttöystäväksi en huolisi tuota koska on sellainen facebook-celebrity ja hieman bimbo. On varmasti ollut epäilemättä monen miehen kanssa mutta ei varmastikaan niin monen kuin mitä minä olen ollut naisten kanssa ja ei se järvi soutamalla kulu. Hyvät kyydit. Saattaa olla että käyn taas moikkaamassa piakkoin.
        Jatkahan poju tumputtamistasi nyt. Ilta on vasta nuori.


      • uoleviurpolainen
        TytötOnTyttöjä kirjoitti:

        Aijai kun poikaa kirveltää! Kuudes aistini laittoi avaamaan tämän ketjun juuri sillä hetkellä kun tänne vihaa leimuten olit oksentanut läjän katkeruuttasi! :)
        Tuo tissipirkko on edelleenkin Facebook- kaverini ja lomilla treffaillut (pannut) hieman kanssaan. Eronnut on/off suhteestaan farangiin sittemmin. Maksullinen hän ei ollut ainakaan minulle. Historiaansa en tarkkaan tunne.
        Tyttöystäväksi en huolisi tuota koska on sellainen facebook-celebrity ja hieman bimbo. On varmasti ollut epäilemättä monen miehen kanssa mutta ei varmastikaan niin monen kuin mitä minä olen ollut naisten kanssa ja ei se järvi soutamalla kulu. Hyvät kyydit. Saattaa olla että käyn taas moikkaamassa piakkoin.
        Jatkahan poju tumputtamistasi nyt. Ilta on vasta nuori.

        Kirjoitukseni osui naulan kantaan. Niinkuin sanoin, että näkee jo likan naamasta että tyhmä on ja ilmainen tai maksullinen, miten vaan, panokone. No tuota höh, ei kirvellä, vaan sääliksi käy bimboa ja etpä sinäkään mikään järjenjättiläinen ole. Yleensähän tollaset samankaltaiset löytävät toisensa. Varmaan se paneminen on teidän yhteinen kieli.
        Rikollista touhua laittaa toisen facebook- kuva tänne keskustelupalstalle ja kertoa koko kansalle että olet pannut ja monet muutkin ovat panneet.
        Kannattaisiko sinun panomies kuitenkin miettiä laittaessasi toisten kuvia keskustelupalstalle onko se fiksua ja järkevää. Meille on ihan sama miten kova mies olet panemaan ja ketä olet pannut. Tyhmyydelläkin on rajansa.


      • AmaliaHaters
        uoleviurpolainen kirjoitti:

        Kirjoitukseni osui naulan kantaan. Niinkuin sanoin, että näkee jo likan naamasta että tyhmä on ja ilmainen tai maksullinen, miten vaan, panokone. No tuota höh, ei kirvellä, vaan sääliksi käy bimboa ja etpä sinäkään mikään järjenjättiläinen ole. Yleensähän tollaset samankaltaiset löytävät toisensa. Varmaan se paneminen on teidän yhteinen kieli.
        Rikollista touhua laittaa toisen facebook- kuva tänne keskustelupalstalle ja kertoa koko kansalle että olet pannut ja monet muutkin ovat panneet.
        Kannattaisiko sinun panomies kuitenkin miettiä laittaessasi toisten kuvia keskustelupalstalle onko se fiksua ja järkevää. Meille on ihan sama miten kova mies olet panemaan ja ketä olet pannut. Tyhmyydelläkin on rajansa.

        Aijaijai kun Amaliaan sattuu... Ihmiset kehtaavatkin panna ja sitten on vielä hyvät tissit... yök yök yök... Menehän sinne vitun telttaasi runkkaamaan nyt.


    • Joskus Suomessa Thaimaalaisen vaimoni kanssa lomaillessa,saan arvostelevia katseita ja joskus kommenttejakin.Vaimoni näyttää nuorelta ja on pieni kokoinen ja hoikka.
      En ole viitsinyt ikää selitellä kenellekään,koska ei se muille kuulu.
      Vaimo on yli 30 vuotias.

      • äläihmettele

        Ja itse olet 70-v kamala läski, aina kännissä ja haiset paskalle. Kyllä varmasti kaikki tuijottaa.


      • Valitan Olen raitis hyväkuntoinen hoikka mies.Hieman vanhempi vaimoani olen,mutta vain hieman.


      • Täältätullaan
        mahasarakham kirjoitti:

        Valitan Olen raitis hyväkuntoinen hoikka mies.Hieman vanhempi vaimoani olen,mutta vain hieman.

        Moi mahasarakham! Edelleen reissussa? Kerro hieman kuulumisia. Juttujasi on aina mukava lukea aidosta Thaimaasta. Et ole vähään aikaan palstalla näkynyt. Vieläkö olet luotsina täällä?
        Itse olen lähdössä turneelle noin kahden viikon päästä. Ohjelmaan kuuluu kolmen Skype-deittaillun naisen tapaaminen (ellei ensimmäinen jo sitten kolise liikaa) eri puolilla Thaimaata. Maantieteellisesti todellakin eri puolilla ja lisäksi menen moikkaamaan pitkäaikaista baarityttökaveriani ja hänen kavereitaan vähintään yhdeksi bileviikoksi. Myös trekkailu kuuluu ohjelmistoon.
        Vieläkös siellä nimikkopaikassa puuhastelet?


    • mahasarakham1

      On ollut kiirettä.Aloitimme rakennuspuuhat.Vaikka paikalliset suurimman osan töistä tekee.On hieman perään katsomista.Kun esim.vesieristyksiä ei kylppäreihin laiteta ,jos ei vaadu ja vahdi,että tehdään.
      Kaikki sanoo ,ettei Thaimaassa mokomia tarvita,koska on niin kuuma,että kosteudet haihtuu.
      Lienee tottakin,koska hometta ei paljoa esiinny,Vaikka laatoittavat suoraan tiiliseinän ilman mitään eristettä veden varalta.
      Mutta silti meille tehdään suomalaisten systeemien mukaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe