Näyttää siltä että Finnair lentää Torontoon suorana välin 2015-06-14 through 2015-09-20. Olisi pitänyt päästä vähän aikaisemmin. Onko kellään hyvää vinkkiä vaikka vaihdon kautta mennä Torontoon? Lontoossa joutuisi kenttää vaihtamaan ym.
http://info.flightmapper.net/fi/flight/Finnair_AY_32
Helsinki-Toronto suorat lennot v 2015
2
990
Vastaukset 2
- Iceland
Katso Icelandairin tarjoukset. Tosi lyhyitä vaihtoaikoja ja halutessasi voi myös pysähtyä Reykjavikissa aina 7 vuorokauteen asti.
Ei ole kokemusta vielä Icelandairista mutta kesäkuussa näkee.
Edellisen kerran kävin Lontoossa vaihtaen Air Transatilla. Air Transat oli ihan ok, vähän ehkä nuhjuinen yleistunnelma mutta palvelu pelasi mun mielestä hyvin. - Jaricarlos
Ostin ja maksoin Helsinki-Toronto-Helsinki syyskuulle 2019. Edestakaisin Pariisin kautta 295.00 euroa.
Finnairin lento Pariisiin. Sitten Air France. Taas Finnairilla Pariisista takaisin. Ei suora mutta mielestäni edullinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568