hei ja keväistä päivää,olen vaalea naishenkilö,plus 40 ja kevääseen kortteja jos joku nostaisi...miten tpahatmia ja rakkaus menee? olen vapaudenhaluinen mutta etsin myös lähietä suhdetta joka toimisi,mieheen ,mutta onko tähteni kirjoitettu huonoihin suhteisiin? tai yksinäisiin iltoihin loppuiäksi?
korttien tulkitsijalle kysymys
silvergina
3
76
Vastaukset
- Tarotlady
Tällä hetkellä tilanteesi näyttäisi pyörivän paikoillaan vaikka sinulla olisi halua sitoutua. Oletko viime aikoina keskittynyt enimmäkseen työntekoon? Kevääseen olisi luvassa menestystä kunhan et yritä liikaa. Tärkeintä on punnita omassa mielessä mitä juuri tällähetkellä eniten haluat.
- TIIKKA
HÖPÖ HÖPÖ TEILLE MOLEMMILLE,SOKEILLE KANOILLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142