Hei!
Löytyisikö "talkoolainen" kantoavuksi muuttoon Vantaan Pähkinärinteeseen?
Ysi kaverini on jo hommassa mukana mutta kolmas henkilö ei olisi pahitteeksi.
Voin hakea kotoa ja viedä myös kotiin.
Ajankohta: perjantai 27.2, alkaen n. klo 17:00 ->
Toinen vaihtoehto muutolle: lauantai 28.2, n. klo 10:00 ->
Muutto matka n. 3km / sivu.
Autona 11 kuution paku , jossa 2x paikka kuskin (ilmoittaja) lisäksi.
Molemmissa taloissa on hissit ja pääosin yritän pakata kaikki mahdolliset tavarat muuttolaatikoihin.
Ainut isompi huonekalu mikä pitää kantaa alas (5. kerros) muutettavasta asunnosta on 3-istuttava sohva, joka ei mahdu hissiin (toivottavasti mahtuu talon hissiin , jonne muutan).
Ilmoituksia otetaan vastaan osoitteeseen: [email protected]
Kiitos, jos ilmoittaudut :)
Arto
Löytyisikö vapaaehtoinen kantoavuksi ?
Pähkinärinteeseen
2
170
Vastaukset
- 104
Muuttopalveluja riittävää, ota heihin yhteyttä. Maksun haluavat palveluistaan.
- röörirape67
Saako vastineeksi panna pyll*yyn?
win /win
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984