Laitoin tän vapaa-aikaan mutta sopii varmaan paremmin tänne joten.. Eli hengaan koulussa ja myös paljon vapaa-ajaalla porukassa, jossa on siis kolme muuta mun lisäks: mun parasparas ystävä, mun tosi hyvä ystävä, jonka kanssa tosin on ollu vähä draamaa ja tosi luotettava ja kiva kaveri, johon oon vasta tutustunu. Meillä oli tälläne WA-ryhmä jossa oli kaikki me neljä ja juteltii ennen tosi paljon siellä. Pari päivää sitten kuitenki sain tietää että heillä on kolmestaan ryhmä jossa juttelevat aika paljon, ja siellä neljän ryhmässä siis oli juuri sen ryhmän luomisaikaan hiljentyny nii paljon että ei viestejä tullu sinne ollenkaan. Sitten kysyin siellä että miks täällä ei puhuta, ja tää mun parhain kaveri sit poisti sen kolmen ryhmän. Nyt tuli sellane fiilis että ne pitää mua tosi mustasukkaisena, vaikka sanoi että ei tarvi kun halusin vain tietää onko joku ongelma. Meillä siis on ennenki ollu tollasia kolmen ryhmiä, mutta nekin on poistettu ja ne oli ihan oikeesti hyvästä syystä ja vain vähän aikaa..
Mustasukkainen?
höhh
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain957709Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313093- 1601981
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha761749Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1331600Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1781550- 1331224
- 80914
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53794