Kuinka pitkä matka on Phukettiin Krabin Ao-Nangilta?Ja mitähän maksaisi taksilla edestakaisin kovan tinkimisen jälkeen?Pian mennään:D
Krabilta Phukettiin
7
183
Vastaukset
- krabitaksi
Noin 5000 menopaluu, jos saman päivän aikana takaisin
- krabitaksi
Ja etäisyys noin 180km
- takeje
Kiitos vastauksesta,suunnitelmat jatkukoon! :D
- Hyvää-lomaa
Oikea hinta 1200THB. Matkahan on sama kuin Bangkokin lentokentältä Pattayalle ja tuon verran taksi maksaa minulle 28.2 tietulleineen, tilasin eilen ja tuon hinnan sain vastaukseksi. Phuketin seudun taksit kalliita.
- bile
Joku mainosti 3800thb ilman tinkimistä.
- Raileirailei
Laivalla pari tuntia,eikä maksa paljoa.hintaan sisältyy yleensä kuljetus hotellille,jos ei ole hotellia keksi joku hotelli sieltä minne olet menossa.
- turistiii
Krabilta ei taideta vissiinkään tehdä mitään järjestettyjä retkiä sinne? Esim johonkin näytöksiin tai shoppailemaan. . Itse pitää järkkäillä kaiketi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003507
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413163- 2212719
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382299- 351636
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241466Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446- 141341
- 131279
- 221261