Umpi ihastunut

surupussi

Olen n. 15-vuotias tyttö ja olen ihastunut tosi kovasti minua minua vanhempaan poikaan. Hän asuu lähellä ja näemme aika paljon. Mutta en uskalla avata suutani hänelle eli mitä teen? Haluaisin saada hänet huomaamaan minut hyvässä valossa mutta en ole erityisen kaunis ja laiha eli miten voisin tehdä sen?

17

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkeinsamassatilanteesa

Kulkeeko hän samalla linja-autolla? Ja miten lähellä hän asuu?

• surupussi

kyllä aika lähellä. Ei edes 10 tai 5 km niille ja tulee samalla linja-autolla....

• teejotain

Ensinnäki koita selvittää onko se ihastunu suhun. Koitta kattoo sitä silmiin ja ja jos hän vastaa katseesees nii sulla voi olla mahiksii;)

• surupussi

No jonkin laista kontaktia on ollut mutta en tiesä onko se sellaista. Hän hengailee paljon muiden kauneitten tyttöjen kaa.

• surupussi

Mutta en kehtaa lähettää edes facebookissa mitään koska minulla on ollut kaksi aiempaa samanlaista tapausta että he katsovat minua silmiin ja luulen että he pitävät minusta. Heillä kummallakin on jo tyttökaveri.

• Amatööri

Sinulla on mahdollisuuksia, luulisin, sillä sinulla on silmäpeliä hänen kanssaan, ulkonäkö ei ole tärkein asia suhteessa tai ihmisessä. Itsekkään en ole mikään laiha enkä kaunis. Ja olen ihastunut myös sellaiseen poikaan, joka liikkuu paljon kauniiden tyttöjen seurassa.

• Amatööri

Sinulla on mahdollisuuksia, luulisin, sillä sinulla on silmäpeliä hänen kanssaan, ulkonäkö ei ole tärkein asia suhteessa tai ihmisessä. Itsekkään en ole mikään laiha enkä kaunis. Ja olen ihastunut myös sellaiseen poikaan, joka liikkuu paljon kauniiden tyttöjen seurassa. Kannattaa mennä juttelemaan hänelle, sillä ethän sinä voi hävitä siinä mitään. :)

• surupussi

Mutta pelkään, että hän ei vastaa mitään tai sanoo jotain ilkeää. Mutta hän on kiva niin en usko että hän alkaisi kiusata minua. Mutta jos se ei toimisi tai hä torjuisi minut en tiedä mitä sitten teen. Masennun varmaan jälleen ja harkitsen itsemurhaa...

• grauuh

Ehkä ei kannata jäädä jahkailemaan jos oot aiemminkin menettäny ihastukses siksi koska et ole edes puhunut tälle facessa. Kadut ennemmin sitä ettet oo koskaan yrittänytkään mitä sitä, että poika antaa pakit. Onhan maailma täynnä toinen toistaan ihanempia poikia! Jos et uskalla puhua kundille selvinpäin, vedä kunnon räkäkännit niin et varmana jää miettiin et alanko puhuun vai enkö ala:)

• surupussi

Räkäkännissä meen varmaan kirjottaa sille jotaki XD onha niitä maailmalla poikia mutta tässä on jotain erikoista <3

• grauuh

Jos sitte seuraavana aamuna kaduttaa nii sano vaa ettet ollu selvinpäin:D

• surupussi

Olisi paikka minne mennä juomaan. Mutta ei täällä tuppukylässä ole mitään muuta kuin mennä kylälle. Ei kenellekkään kehtaa mennä.

• pikkuapuri

Koita sitä, että ensi kerralla kun hän katsoo sinua niin hymyilet hänelle. Luulisi silloin, että saisit selville pitääkö hän sinusta :)

• surupussi

Ehkä... en tiedä :/

• Gamersnooz

Minusta ainakin on kiva jos tyttö tekee joskus aloitteen :) onhan se pojille ehkä hiukan noloa kun ei itse kehtaa kysyä mutta kyllä se niinkin toimiii ;) Esim. minua kysyi kerran yksi tyttö ja nyt seurustelemme onnellisena <3

• pusunarkomaani

Niimpä! Ei siinä ole mitää outoa että tyttö kysyy! :)

• Ihastunuttyttö

Niinpä! Mutta joskus tytöt ovat vähän ujompia kuin pojat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5050
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1159
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe