...se että kaikki kiusaa Tosirealistia vai että tosirealisti kiusaa kaikkia?????
Kumpi on pahempaa nettikiusaamista...
9
207
Vastaukset
- Samalla_mitalla_takas
Minä kannatan sitä että vähemmistö eli joukkokiusatut saavat vapaasti joukkokiusata enemmistöä!
Kaikki on. Ollaan me ihmiset vaan kummallisia.
- TOSIrealistiKokkola
Tosirealistilla ei ole tarvetta kiusata ketään, mutta hän on aina nimimerkilleen uskollinen. Asiat eivät paremmaksi muutu niitä kaunistellen. Kuten Lohtajan pikkupojan tapaus tuoreimpana esimerkkinä. Tiedän sieluni silmin tasan tarkkaan mitä todellisuudessa on tapahtunut. Olin lapsuudessani kymmenissä vastaavissa tilanteissa. Pelastettiin kavereita hukkumasta, hukuttautumisesta, itsetuhosta yms. Eikä niistä koskaan tehty radio- ja lehtijuttuja. Mikä ihme onkaan, että Lohtajalla ollaan alettu "pelastaa" ihmisiä jos mistäkin syystä, ja kuka näitä juttuja "rustaa"...
Jaa et kiusaa?? Provoilet, että saat ärsytettyä ihmisiä.. Ja mm. olet haukkunut minua vammaiseksi ja pyörätuolipotilaaksi, mitä tuo on jos ei kiusaamista??
- Anonyymi
Tosirealisti on haiseva passkakasa
- Anonyymi
Ressu on kaikkien rakas, ja nuorison idoli.
- Anonyymi
Vaikun hajuinen vanhus kassajonossa. Sellainen vahva ehtoopuolen aromi.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikun hajuinen vanhus kassajonossa. Sellainen vahva ehtoopuolen aromi.
Sori, tuli naurun pyrskähdys! 😆
- Anonyymi
Joukossa tieto tiivistyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34795