Minkä kärrin valitsen, suositelkaa?

scania_r_420

Veturi ja luvat ok ja olen kysellyt huolintaliikkeiltä irtoperiä vetoon, seuraavia olisi minulle terjolla, eli Bring, Walter, Shenkker, Bluewater ja Boge. Onko suositeltavaa tai hyviä ja huonoja puolia noista jostain, mieliisti omakohtaista kokemusta eikä huotamolta kuultua.

20

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waltteriavedetään

      Otat nuista waltterin kärryn. Siistejä kärryjä, hyvät vetää, ajoa riittää ja kohtuu tienisti.

      • hullumieshullu

        0,93e kilometri......hmmmm...


      • nääs

        Juuri oikea tapa toimia. Ensin kalusto, sitten töitä ruinaamaan. Herkullinen neuvotteluasema...


    • tuollainen.riittää
    • napsnääs

      Juu ja tappiot jää mahdollisimman pieneksi. Malttia nyt aloittaja. Vielä ei ole myöhäistä ottaa yhteyttä" mentoriin" joka tietää kuljetus alasta ja osaa yritysmaailman. Ota sellainen vaikka vähemmistö osakkaaksi tai provikalla. Ihan totta. Tiedän että lopputulos on parempi.

    • TRUKERI

      IRTIKAN VETO ON HYVÄ HOMAA OON AJANU PALIO JA TIÄN HOMMAN SE ON HYVÄÄ HOMMAA SAA AJA PALIO OON ITTE JO VANHA TRUGERI JA AJOT AJTETU MORO KAIKILE TUTTUILE JOKA TUNISTAA MORO

      • 455yh

        voisitko sää änkyttävä runkkari lopettaa kirjoittelun täällä,please ?


    • lervon_valinta

      Lervo ainakin valitsisi pynnösen kärrin ja nyyhomin veturin.

    • Ajukonna

      Nyyholomilla ei oo kolmitolppa tasakattua gloopetrotterin laatikolla.Lervo ei tykkää muista ratkaisuista.

    • santasimo

      Valihhe maetokärri,siinä on parraat laijjat.

    • nyholmi

      Aloittaja haluaa kultaa lautaselta.nuppi kulli homo

    • Valopää

      Hevoskärryt siinä hyvät ja aasit vetämään.pieni pieruvero!

    • ajumestari

      kyll mää ottasin välitelijatkettavanmepakasettikärrin on tosi monipuolinen ja katoppa lervo tsättisivuja niin käyttävät vallan näitä kärrejä ja lervohan teettää nää kärrit chinassa hinta laatusuhde hyvä

    • Simmonen

      kaikki on tiputtaneet vetohintojaan. Itekin mietin, mitä tekisin.
      WikeströmKrogius, oli hyvä talo, ennenku fuusioitu BlueWaterin kanssa.
      Walterilla kyllä suht tasaseen on kesäaikaankin ajoa (kufstein)
      Schenkerist en paljoo tiedä.., mutta siel on viel jonni verran vissiin läskikapelleja
      Freja on alkuunsa pikkusen taistelutanner, jos joutuu ite laskut tekemään.
      DSV, oli ihan jees
      DHL, sillon joskus kun siel olin, oli kanssa - nykytilannetta en tiedä.

      Sanoisin, että nykytilanne nyt vaan on se, että talossa kun talossa - ollaan palattu pula-aikaan.

    • hyvinmaksetaan

      PNO on hyvä talo. saat vetää kärriä niin paljon kun jaksat

      • TurboLaulamaan

        Jaaha se on mentävä ostamaan veturi. PNO maksaa siis parhaiten? Taksatietoa?


    • nääs

      Ota vaan homma jos saat. Hinnalla ei niin väliä. Kyllä se siitä kun oikein painat hommia. Tämä ei varmaan ole vielä kenellekään tullut mieleen. Hyvä olisi kyllä jos löytyy vielä piirturikiekollinen vetäjä, niin pystyt paremmin huijaamaan työaikojen kanssa. Eläkemaksut pitää maksaa sitten vähimmän mukaan, pulloja kuitenkin heittävät isojen talojen TES-kuskit tienvarsiin ja saat niillä kerättyä eläkkeen päälle lisärahaa. Sillai. Hyvää jatkoa ja ei muuta kuin veekasi kania suorilla putkilla. Paljon ledejä sekä viireillä ja nalleilla tuulilasi umpeen.

    • vetäjä_vm_1966

      T.I.P kärrit parhaat vetoon, suosittelen. Paras irtoperävirma. Soitappa ja kysele keikkaa.

    • Mätähammas

      Mä vedän Lervon kärryä ja viikonloppuisin Lervoa suoleen. Maksaa 400€/km... Viikot piereskelen autossa ja hampaat on mädät, sekä luottotiedot menny. Veturi muijan mutsin nimissä.

      • hytistäänhytis

        Keripukkia pukkaa kun syödään vain purkkiruokaa? Ja talveksi jalakset alle niin säästyy renkaat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1007
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      838
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe