Välillä toimeentulotuessa on kyseessä pieni summa. Moni muistaa(?), että olen luvannut maksaa jos häviän juttuni.
Nyt on suunnitelmissa seuraavaa:
2.3. teen tehdään tekstiviestillä hakemus lapsen tapaamiskuluihin.
a) sossu maksaa heti
b)sossu maksaa HaO:n päätöksen jälkeen
c)sossu ei maksa lainkaan
d)sossu vaan maksaa...
.itse veikkaan deetä, entä Te?
Ja pieni veto: jos sopii, niin maksan oikein arvanneille (siis palstalla) euron, ja jos häviän, niin jokainen osallistunut saa sen yhden tärkeän(?) euron.
Summaa saa nostaa sähköpostilla ([email protected]) - rajansa kaikella kuitenkin :-)
Koska en ole rikas niin rajoitus: jos häviän niin maksan voittajalle max. 200 euroa, ja maksupäivä 1.7.2015. Jos useampi osuu oikeaan niin voitta todisteellisesti arvotaan.
Tosin jos asia menee oikeuteen, niin silloin maksupäivä lain mukaan kuukausi päätöksestä.
Opastan: olenko väärässä?
Petu_
1
<50
Vastaukset
Käsi ylös kuka ymmärsi edellisen viestin. Maksan euron sille, joka suomentaa tekstin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653