Elikkäs. Mulla oli useita vuosia sitten todella huono olo joka päivä n. 6kk ajan. Pahimpana olo oli illalla, siihen liittyi oksetusta, maha kipua, ahdistusta ja ylipäätään heikotusta. Kävin lääkärissä mutta he eivät löytäneet mitään vaikka tutkivat monta kertaa. Olin pitkän aikaa ilman oireita mutta nyt ne ovat taas palanneet. Mikä avuksi? Yleensä huono olo tulee aina syönnin jälkeen tai illalla kun koittaa nukkua. Jos satun nukahtamaan aikaisin illalla, herään n. 10 min päästä siihen kun oksettaa niin paljon. Pliis auttakaa!
Tarvitsen apua huonoon oloon.
3
137
Vastaukset
pelkästään tuo kertomasi perusteella on vaikea auttaa. Tarkkaile mitä syöt eli olisko joku ruoka, mauste tms mikä tekee pahan olon? mites liikunta (makaatko kaiket ajat pääsääntöisesti sohvalla tms)? Stressi? joku selvittämätön asia mikä alkanut vaivata?
Listaa voisi jatka loputtomiin.- mikäavuksi
Ei johdu ruoasta, ihan sama mitä syön niin olo tulee. Ulkoilen melko paljon. Ei ole mitään stressattavaa ja en usko, kun ihan yhtäkkiä alkoi oireet enkä löydä syytä, saattaa oireet tulla ihan millon vaan ja missä vaan. Saattaa olla koko päivän tai vasta illasta tai kun rupeaa makaamaan.
- testoa
Aloita testosteroni korvaushoito. Sillä lähtee kaikki vaivat ja murheet.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944