turhien lahjakorttien myyminen

Auttakaa

Laitan tännekkin viestiä kun en tiedä mikä aihe alue olisi tälle aiheelle oikea.

Elikkä mulla on muutama turha lahjakortti liikkeisiin josta en halua ostaa mitää,

Lahjakorteilla on kumminkin arvoa ja haluaisin tietää minne ne voi myydä niin että saisin ihan rahaa takaisin. Kun en haluaisi että niiden päivämääräkään ehtisi mennä umpeen jollei niistä tulisi arvottomia. Ostaako liike lahjakorttinsa takaisin jos niissä on arvoa jäljellä?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisätiedot

      Jos olet myymässä niitä pois niin laita joku yhteystietosi, ja/ tai tietoja myytävistä korteista ehkä.
      Liikkeet eivät yleensä hyvitä muuten kuin ostamalla niillä tuotteita.

      • auttakaa

        kiitos kommentista, niin lahjakorteissa on aina se huonopuoli että monet ei halua ostaa "käytettyjä" lahjakortteja kun ei voi todistaa paljon niissä on saldoa vielä oikeasti jäljellä :/


      • lisätiedot

        Kyllä se noin on. Silloin kannattaa tehdä että itse ostat niillä ja sitten myyt tuotteet joko täällä tai esim. Huuto.net sivustolla.
        Itse olen täällä jotain myynyt ja hyvin on mennyt kun hinta/ kunto/ laatu on kohdillaan.


    • lisätiedot2

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      193
      12419
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      199
      2771
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      264
      1679
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      71
      1200
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      997
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      902
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      804
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      30
      779
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      749
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      43
      713
    Aihe