Oisko täällä ketää mihin tahansa noihin tai muihin vastaaviin alakulttuureihin kuuluvaa porukkaa jotka haluis juttu seuraa tai muutenvaa tutustua?
Ite oon tämmönen 17v hevari PK-seudulta
Hevarit,Rockarit,Emot,Scenet sun muut
11
85
Vastaukset
- Makkone
Oon tota hevari ja rock tyylin jätkä SK:sta
Oon 15/99 - seonsetunne
No tääl on punkkari/rockkari tyttö
- tyttöööööö
Mul on semmonen sekotus et kuuntelen emo musaa ♡ pukeudun scene tyylisesti ♡ ja meikit ja hiukset on indie sceneä ♡
- SoClassy
Mä taas näytän vaan tosi sekavalta ja hullulta niin en osaa luokitella, mut musamakuun kuuluu about kaikki tolta väliltä. Jajaja -99 syntyny myös. Puhukaa! Jos kelpaa ni sähkärii voi kysyy tai jottai :D mansikkahilloa!!!!
- ihku_-
Puhun
- SoClassy
Jessss!!!
- Jjuulis
Täältä löytyy kans yks tytsyy ! :DD ootteks muute koskaa kuullu tällasest bändist https://www.youtube.com/watch?v=92rpjGpz8NI ? löysin äsken juutubest ja must tosi kiva :O
- vain__minä
1
- death98
Kiitos tästä mainiosta yhtyeestä!
- paskiainen76
Oon perus hevari kohta 16v. Jyväskylässä asun
- mimi1395
Tääl on yksi 19v emo/scene/rock tyttö Raahesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 354262
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344057- 633695
- 873541
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333527Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643331- 822900
- 542825
- 252616
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142314