Mä oon piku poika esposta. Mistä saisi selaisia spaidermän kumi pysyjä?
Olen etsinyt jo peeär lelu kaupasta ja toisarasista. Ehkä joulu puki on lopetanut niten valmistaaaamiswn:-( Minä itke n aina ila lla kun minula ei ole spaidermän tai pätmän aseita! Äti ei tykää aseist tai parpeista. Minä haluaisin hotviils piku auotoja
Mistä löytäisin spaidermän tai pätmän tai muta ase
20
281
Vastaukset 20
- Ameriikasta
Minä olen anakin tilanut tu oltaameriikasta sellaisen pätmän josipyssyn ja siten minä olen otanut ropin huud omenota!
- Iteanakinkapasta
Verkokapasta voi osta anaki kapteni amerika kilppijä j a mikoja. Ota van äit is tilinumro ja ostta asse osotesta WWW.JarskaErkki.com
- Jöröpöntynen
Nö anaki pysy saa ehliskistä ö kuja 1 ehlinki sa anakin pyssssssssssyjä
Nooi tilaa jarskaaaaaaaaâ kapaastaa eheheiliest- Yväätaarvoorstawaraa
Jo helsinkkist samastaa kapasta voij osta myös dartveider ja opivan kenopi sekä jota ja röpötti aseta ja mikoja! Minä ole n ostana jo opivan kenopi tartveiter ja prinsesa leija
- Nytkersat
NYT JUMALAUTA KERSAT. TÄÄLLÄ PUHUTAAN OIKEISTA ASEISTA,EIKÄ MISTÄÄN SUPERSANKARI ASEISTA! VITTU!
- Satanaurpokersanvihaaja
ÄLÄ VALITA JURPÖ VIUN HURA PAKA YRPÖ HULU ASI KOKOOJKBSOJ
Sekin äpäri pä - Votalipalaki
Satanaurpokersanvihaaja kirjoitti:
ÄLÄ VALITA JURPÖ VIUN HURA PAKA YRPÖ HULU ASI KOKOOJKBSOJ
Sekin äpäri päHyvä satnan.. Ihha sama. On tosi inhaa kun sinä akuinen pilkat lapsia hörpölän ala asteen panikisasta voi voita mainiota lipalakeja!
- Samaaaaaaaaaametö
Votalipalaki kirjoitti:
Hyvä satnan.. Ihha sama. On tosi inhaa kun sinä akuinen pilkat lapsia hörpölän ala asteen panikisasta voi voita mainiota lipalakeja!
Ni jyst huva söä votqlipalaki tooya oot nii
- Jousi-pyssy
on ihan oikee jousi pyssy pyssy.
- Nghkilj
Ite kyßüsin mistä voi osta pätmän pukuja ja spaidermän vitoja?
- Kotoipaukkupieru
Nipöä minölö oon selaame jeeejjeeeeeeeeeeee huymmmä nnnjklööä minäää
- Menemäkärinpitse
No mäkärist ä saa anakin häpimiilistä selasia spaitermän pilku supersankari leluja hutomerki tervesin peka piste
- Nokukasmuukan
Muta kun isän palka tule vasta vikon pästä pilku ja silonkin voime osta van yhten häpimiilin pitsepitsepitse koska isipapa on tösä lananluojana. Se nimitän luo niin paljon lanta etä vesa haise ainna iha kamala
- Samperinyskä
Nokukasmuukan kirjoitti:
Muta kun isän palka tule vasta vikon pästä pilku ja silonkin voime osta van yhten häpimiilin pitsepitsepitse koska isipapa on tösä lananluojana. Se nimitän luo niin paljon lanta etä vesa haise ainna iha kamala
Kakako sinuki isä?
- Kunikas
Kitos
- Nokukasmukan
Kitosavusta kaki kersat! T minä
- Ihmettelenvaan
Miten te muksut osaatte laskee näitä laskuja,kun lähetetään tää viesti?
- Nokukasmukan
Noku me olan kaki samasa tarhasa. Ja yksi hilevi kerto meile kaki laskut.
Patsi neljätosta kersa tästä keskustelusta,
- Toimintaakaverish
Hei kaverit minä ainakin juokin van kaupaan ja sanoi myyjäle ana minule selane spiidermann pysy! Muta sainkin vain patman vitan ja lepskon kor vat
- Mies46v
Minun mielestäni prismassa on näitä myynnissä. Saattaa olla että joidenkin spiderman lehtien kanssa voi myös saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2141291- 89826
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va226800Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48732Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan54664Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä47661- 81601
- 24585
- 106570
- 39569
- 46560
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko60549Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja294541Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27533Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan75531Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.45526Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47514Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt33509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64509Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91473