Mistä löytäisin spaidermän tai pätmän tai muta ase

Nokukasmuukaan

Mä oon piku poika esposta. Mistä saisi selaisia spaidermän kumi pysyjä?
Olen etsinyt jo peeär lelu kaupasta ja toisarasista. Ehkä joulu puki on lopetanut niten valmistaaaamiswn:-( Minä itke n aina ila lla kun minula ei ole spaidermän tai pätmän aseita! Äti ei tykää aseist tai parpeista. Minä haluaisin hotviils piku auotoja

20

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ameriikasta

Minä olen anakin tilanut tu oltaameriikasta sellaisen pätmän josipyssyn ja siten minä olen otanut ropin huud omenota!

• Iteanakinkapasta

Verkokapasta voi osta anaki kapteni amerika kilppijä j a mikoja. Ota van äit is tilinumro ja ostta asse osotesta WWW.JarskaErkki.com

• Jöröpöntynen

Nö anaki pysy saa ehliskistä ö kuja 1 ehlinki sa anakin pyssssssssssyjä
      Nooi tilaa jarskaaaaaaaaâ kapaastaa eheheiliest

• Yväätaarvoorstawaraa

Jo helsinkkist samastaa kapasta voij osta myös dartveider ja opivan kenopi sekä jota ja röpötti aseta ja mikoja! Minä ole n ostana jo opivan kenopi tartveiter ja prinsesa leija

• Nytkersat

NYT JUMALAUTA KERSAT. TÄÄLLÄ PUHUTAAN OIKEISTA ASEISTA,EIKÄ MISTÄÄN SUPERSANKARI ASEISTA! VITTU!

• Satanaurpokersanvihaaja

ÄLÄ VALITA JURPÖ VIUN HURA PAKA YRPÖ HULU ASI KOKOOJKBSOJ
        Sekin äpäri pä

• Votalipalaki
        Satanaurpokersanvihaaja kirjoitti:

ÄLÄ VALITA JURPÖ VIUN HURA PAKA YRPÖ HULU ASI KOKOOJKBSOJ
        Sekin äpäri pä

Hyvä satnan.. Ihha sama. On tosi inhaa kun sinä akuinen pilkat lapsia hörpölän ala asteen panikisasta voi voita mainiota lipalakeja!

• Samaaaaaaaaaametö
        Votalipalaki kirjoitti:

Hyvä satnan.. Ihha sama. On tosi inhaa kun sinä akuinen pilkat lapsia hörpölän ala asteen panikisasta voi voita mainiota lipalakeja!

Ni jyst huva söä votqlipalaki tooya oot nii

• Jousi-pyssy

on ihan oikee jousi pyssy pyssy.

• Nghkilj

Ite kyßüsin mistä voi osta pätmän pukuja ja spaidermän vitoja?

• Kotoipaukkupieru

Nipöä minölö oon selaame jeeejjeeeeeeeeeeee huymmmä nnnjklööä minäää

• Menemäkärinpitse

No mäkärist ä saa anakin häpimiilistä selasia spaitermän pilku supersankari leluja hutomerki tervesin peka piste

• Nokukasmuukan

Muta kun isän palka tule vasta vikon pästä pilku ja silonkin voime osta van yhten häpimiilin pitsepitsepitse koska isipapa on tösä lananluojana. Se nimitän luo niin paljon lanta etä vesa haise ainna iha kamala

• Samperinyskä
        Nokukasmuukan kirjoitti:

Muta kun isän palka tule vasta vikon pästä pilku ja silonkin voime osta van yhten häpimiilin pitsepitsepitse koska isipapa on tösä lananluojana. Se nimitän luo niin paljon lanta etä vesa haise ainna iha kamala

Kakako sinuki isä?

• Kunikas

Kitos

• Nokukasmukan

Kitosavusta kaki kersat! T minä

• Ihmettelenvaan

Miten te muksut osaatte laskee näitä laskuja,kun lähetetään tää viesti?

• Nokukasmukan

Noku me olan kaki samasa tarhasa. Ja yksi hilevi kerto meile kaki laskut.
        Patsi neljätosta kersa tästä keskustelusta,

• Toimintaakaverish

Hei kaverit minä ainakin juokin van kaupaan ja sanoi myyjäle ana minule selane spiidermann pysy! Muta sainkin vain patman vitan ja lepskon kor vat

• Mies46v

Minun mielestäni prismassa on näitä myynnissä. Saattaa olla että joidenkin spiderman lehtien kanssa voi myös saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3266
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1539
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1146
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe