Mistä löytäisin spaidermän tai pätmän tai muta ase

Nokukasmuukaan

Mä oon piku poika esposta. Mistä saisi selaisia spaidermän kumi pysyjä?
Olen etsinyt jo peeär lelu kaupasta ja toisarasista. Ehkä joulu puki on lopetanut niten valmistaaaamiswn:-( Minä itke n aina ila lla kun minula ei ole spaidermän tai pätmän aseita! Äti ei tykää aseist tai parpeista. Minä haluaisin hotviils piku auotoja

20

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ameriikasta

Minä olen anakin tilanut tu oltaameriikasta sellaisen pätmän josipyssyn ja siten minä olen otanut ropin huud omenota!

• Iteanakinkapasta

Verkokapasta voi osta anaki kapteni amerika kilppijä j a mikoja. Ota van äit is tilinumro ja ostta asse osotesta WWW.JarskaErkki.com

• Jöröpöntynen

Nö anaki pysy saa ehliskistä ö kuja 1 ehlinki sa anakin pyssssssssssyjä
      Nooi tilaa jarskaaaaaaaaâ kapaastaa eheheiliest

• Yväätaarvoorstawaraa

Jo helsinkkist samastaa kapasta voij osta myös dartveider ja opivan kenopi sekä jota ja röpötti aseta ja mikoja! Minä ole n ostana jo opivan kenopi tartveiter ja prinsesa leija

• Nytkersat

NYT JUMALAUTA KERSAT. TÄÄLLÄ PUHUTAAN OIKEISTA ASEISTA,EIKÄ MISTÄÄN SUPERSANKARI ASEISTA! VITTU!

• Satanaurpokersanvihaaja

ÄLÄ VALITA JURPÖ VIUN HURA PAKA YRPÖ HULU ASI KOKOOJKBSOJ
        Sekin äpäri pä

• Votalipalaki
        Satanaurpokersanvihaaja kirjoitti:

ÄLÄ VALITA JURPÖ VIUN HURA PAKA YRPÖ HULU ASI KOKOOJKBSOJ
        Sekin äpäri pä

Hyvä satnan.. Ihha sama. On tosi inhaa kun sinä akuinen pilkat lapsia hörpölän ala asteen panikisasta voi voita mainiota lipalakeja!

• Samaaaaaaaaaametö
        Votalipalaki kirjoitti:

Hyvä satnan.. Ihha sama. On tosi inhaa kun sinä akuinen pilkat lapsia hörpölän ala asteen panikisasta voi voita mainiota lipalakeja!

Ni jyst huva söä votqlipalaki tooya oot nii

• Jousi-pyssy

on ihan oikee jousi pyssy pyssy.

• Nghkilj

Ite kyßüsin mistä voi osta pätmän pukuja ja spaidermän vitoja?

• Kotoipaukkupieru

Nipöä minölö oon selaame jeeejjeeeeeeeeeeee huymmmä nnnjklööä minäää

• Menemäkärinpitse

No mäkärist ä saa anakin häpimiilistä selasia spaitermän pilku supersankari leluja hutomerki tervesin peka piste

• Nokukasmuukan

Muta kun isän palka tule vasta vikon pästä pilku ja silonkin voime osta van yhten häpimiilin pitsepitsepitse koska isipapa on tösä lananluojana. Se nimitän luo niin paljon lanta etä vesa haise ainna iha kamala

• Samperinyskä
        Nokukasmuukan kirjoitti:

Muta kun isän palka tule vasta vikon pästä pilku ja silonkin voime osta van yhten häpimiilin pitsepitsepitse koska isipapa on tösä lananluojana. Se nimitän luo niin paljon lanta etä vesa haise ainna iha kamala

Kakako sinuki isä?

• Kunikas

Kitos

• Nokukasmukan

Kitosavusta kaki kersat! T minä

• Ihmettelenvaan

Miten te muksut osaatte laskee näitä laskuja,kun lähetetään tää viesti?

• Nokukasmukan

Noku me olan kaki samasa tarhasa. Ja yksi hilevi kerto meile kaki laskut.
        Patsi neljätosta kersa tästä keskustelusta,

• Toimintaakaverish

Hei kaverit minä ainakin juokin van kaupaan ja sanoi myyjäle ana minule selane spiidermann pysy! Muta sainkin vain patman vitan ja lepskon kor vat

• Mies46v

Minun mielestäni prismassa on näitä myynnissä. Saattaa olla että joidenkin spiderman lehtien kanssa voi myös saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4557
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      130
      2985
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1093
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe