Mä oon piku poika esposta. Mistä saisi selaisia spaidermän kumi pysyjä?
Olen etsinyt jo peeär lelu kaupasta ja toisarasista. Ehkä joulu puki on lopetanut niten valmistaaaamiswn:-( Minä itke n aina ila lla kun minula ei ole spaidermän tai pätmän aseita! Äti ei tykää aseist tai parpeista. Minä haluaisin hotviils piku auotoja
Mistä löytäisin spaidermän tai pätmän tai muta ase
20
152
Vastaukset
- Ameriikasta
Minä olen anakin tilanut tu oltaameriikasta sellaisen pätmän josipyssyn ja siten minä olen otanut ropin huud omenota!
- Iteanakinkapasta
Verkokapasta voi osta anaki kapteni amerika kilppijä j a mikoja. Ota van äit is tilinumro ja ostta asse osotesta WWW.JarskaErkki.com
- Jöröpöntynen
Nö anaki pysy saa ehliskistä ö kuja 1 ehlinki sa anakin pyssssssssssyjä
Nooi tilaa jarskaaaaaaaaâ kapaastaa eheheiliest- Yväätaarvoorstawaraa
Jo helsinkkist samastaa kapasta voij osta myös dartveider ja opivan kenopi sekä jota ja röpötti aseta ja mikoja! Minä ole n ostana jo opivan kenopi tartveiter ja prinsesa leija
- Nytkersat
NYT JUMALAUTA KERSAT. TÄÄLLÄ PUHUTAAN OIKEISTA ASEISTA,EIKÄ MISTÄÄN SUPERSANKARI ASEISTA! VITTU!
- Satanaurpokersanvihaaja
ÄLÄ VALITA JURPÖ VIUN HURA PAKA YRPÖ HULU ASI KOKOOJKBSOJ
Sekin äpäri pä - Votalipalaki
Satanaurpokersanvihaaja kirjoitti:
ÄLÄ VALITA JURPÖ VIUN HURA PAKA YRPÖ HULU ASI KOKOOJKBSOJ
Sekin äpäri päHyvä satnan.. Ihha sama. On tosi inhaa kun sinä akuinen pilkat lapsia hörpölän ala asteen panikisasta voi voita mainiota lipalakeja!
- Samaaaaaaaaaametö
Votalipalaki kirjoitti:
Hyvä satnan.. Ihha sama. On tosi inhaa kun sinä akuinen pilkat lapsia hörpölän ala asteen panikisasta voi voita mainiota lipalakeja!
Ni jyst huva söä votqlipalaki tooya oot nii
- Jousi-pyssy
on ihan oikee jousi pyssy pyssy.
- Nghkilj
Ite kyßüsin mistä voi osta pätmän pukuja ja spaidermän vitoja?
- Kotoipaukkupieru
Nipöä minölö oon selaame jeeejjeeeeeeeeeeee huymmmä nnnjklööä minäää
- Menemäkärinpitse
No mäkärist ä saa anakin häpimiilistä selasia spaitermän pilku supersankari leluja hutomerki tervesin peka piste
- Nokukasmuukan
Muta kun isän palka tule vasta vikon pästä pilku ja silonkin voime osta van yhten häpimiilin pitsepitsepitse koska isipapa on tösä lananluojana. Se nimitän luo niin paljon lanta etä vesa haise ainna iha kamala
- Samperinyskä
Nokukasmuukan kirjoitti:
Muta kun isän palka tule vasta vikon pästä pilku ja silonkin voime osta van yhten häpimiilin pitsepitsepitse koska isipapa on tösä lananluojana. Se nimitän luo niin paljon lanta etä vesa haise ainna iha kamala
Kakako sinuki isä?
- Kunikas
Kitos
- Nokukasmukan
Kitosavusta kaki kersat! T minä
- Ihmettelenvaan
Miten te muksut osaatte laskee näitä laskuja,kun lähetetään tää viesti?
- Nokukasmukan
Noku me olan kaki samasa tarhasa. Ja yksi hilevi kerto meile kaki laskut.
Patsi neljätosta kersa tästä keskustelusta,
- Toimintaakaverish
Hei kaverit minä ainakin juokin van kaupaan ja sanoi myyjäle ana minule selane spiidermann pysy! Muta sainkin vain patman vitan ja lepskon kor vat
- Mies46v
Minun mielestäni prismassa on näitä myynnissä. Saattaa olla että joidenkin spiderman lehtien kanssa voi myös saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758