Lennot australiaan

***

antakaas vinkkejä, mistä kannattaa tilata lennot? mitä ootte ite maksanu? ollaan siis hesasta lähdössä ja määränpää melbourne, lentoreitillä ei oo niin väliä. hinta ratkaisee!
noilla kaikenmaailman lentoyhtiöiden sivuilla kun surffaa, menee kyllä ihan sekasin...
asiallisia vastauksia. kiitos!

14

16836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tfdgk

      Itse otin menopaluun Ryanilla Lontooseen (alle 100€) ja sieltä lento Thaimaan kautta stopilla Sydneyhin (n.950€)...Travellinkiltä...

      • itse matkan maksanut

        hei minä lensin helsingistä wienin kautta sydneyhyn ja lippu maksoi 1150 euroa ebookersin kautta. lentoyhtiönä oli austrian airline ja lauda-air ja kummatkin ihan ok. lentoaika oli yhteensä 24 tuntia ja koneen vaihto kuala lumburissa. Bussilla matkusitn sydney - canberra- melbourne -adelaide ja maksoi lippu 210 dollaria eli noin 130 ja kilometrjä kertyi noin 3000.


      • Sampo S
        itse matkan maksanut kirjoitti:

        hei minä lensin helsingistä wienin kautta sydneyhyn ja lippu maksoi 1150 euroa ebookersin kautta. lentoyhtiönä oli austrian airline ja lauda-air ja kummatkin ihan ok. lentoaika oli yhteensä 24 tuntia ja koneen vaihto kuala lumburissa. Bussilla matkusitn sydney - canberra- melbourne -adelaide ja maksoi lippu 210 dollaria eli noin 130 ja kilometrjä kertyi noin 3000.

        täältä saat halvat lennot Ausseihin

        http://www.lentojenhinnat.info/


    • over

      Kannattaa harkita sellaisen lentolipun hankkimista, jolla saa pysähtyä mennentullen Aasiassa.

      • oli halvimmat ja mukavin re...

        Intiakeskuksesta, 1150€ Hel - Pek- Syd - Pek - Hel. 6kk voimassa. Oli halvimmat.


      • Niwhai
        oli halvimmat ja mukavin re... kirjoitti:

        Intiakeskuksesta, 1150€ Hel - Pek- Syd - Pek - Hel. 6kk voimassa. Oli halvimmat.

        Itse kun otin meilitse yhteyttä Intiakeskukseen kysyäkseni lisää hinnoista/aikataulusta, kukaan ei koskaan vastannut. Päädyin sitten toisen toimiston palveluihin vaikka lento tuli sitten hieman kalliimmaksi. Asiakaspalvelukin ratkaisee joskus, ei vain hinta.


    • Reissumiäs

      Ostin keväällä Englannin e-bookersin kautta menopaluulipun Lontoo-Singapore-Brisbane ja maksoin 839 euroa. Siihen sitten päälle Ryanairin 50 euron menopaluu Lontooseen, niin selvisin alle 900 eurolla! E-bookers toimi loistavasti, maksoin visalla netissä ja UPS:n lähetti kiikutti lentoliput suoraan kotiin.

      Tämä halppisjärjestely tietysti vaatii hieman pitkää pinnaa ja backpacker-henkeä. Yövyin nimittäin Stanstedin kentällä, josta seuraavana päivänä siirryin keskustan kautta Heathrowlle. Hotelliyö Lontoossa olisi imaissut melkoisesti matkakassaa.

    • minäpä

      Mulla tuli maksamaan helsinki-sydney 1155€ kilroylta, liput on flexiple joten päiviä voi muuttaa maksua vastaan.

      • kylli

        tiedätkös paljonko päivien vaihto maksaa? n.


    • urpo
      • ******

        Itse menin melbourneen helsingistä matkapassin kautta. Tämä yhtiö hoiti hommansa todella hyvin eikä minun tarvinnu huolehtia mistään.


    • Aussiebloke

      Edullisimmin pääset pallon paremmalle puolelle suosimalla halpalentoyhtiöitä ja varaamalla lentoliput hyvissä ajoin ennen reissua. Halpalentoyhtiöt tosin eivät ole palvelutasoltaan mitään Cathay Pacificin tasoa, joten joudut todennäköisesti maksamaan aterioista, juomista, viihdelaitteiden käytöstä ja mahdollisesti myös vessassa käymisestä. Suomesta näyttäisi pääsevän Kengurulandiaan about 360-400 e ykssuunta Lontoon ja Kuala Lumpurin kautta suosimalla halpalentoyhtiöitä. Lontooseen pääsee edullisesti Helsingistä Easyjetillä Blue 1:lla, Norwegianilla ja Tampereelta Ryanairilla, Lontoosta Kuala Lumpuriin AirAsialla ja Kuala Lumpurista Melbourneen AirAsialla. Kannattaa tsiikata http://www.budgetflightfinder.com/ tarjonta.

      • Perdone

        toinen kuin vajaa kaksi vuotta takaperin, jolloin maksoin Finnairin lennosta Hongkongiin ja CathayPasificilla siitä Sydney`n kätevästi Hesasta kokonaisuudessaan kaikkine reittilentopalveluineen 1136€!


    • eemaailmalla

      Kannattaa tutkailla halpoja lentotarjouksia Aasiaan ja sieltä sitten AirAsialla eteenpäin. Me oltiin vähän pidempään reissussa ennen Aussihin menoa, mutta halvimmillaan AirAsialla oli Kuala Lumpur - Perth väli alle 100 € tyyliin reilu kk ennen lähtöpäivää. Myöhästyttiin kuitenkin noista ja jouduttiin maksamaan vähän reilu 100 euroa per naama. Itärannikolle maksaa tietenkin vähän enemmän.

      Lisää Australian matkailua matkablogissa www.seikkailumaailmalla.blogspot.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1362
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      848
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      794
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe