Anneli Auer todettiin tänään syyttömäksi miehensä "murhaan" tuomariäänin" 2-1 se on fakta.
Hän istuu kuitenkin nyt kakkuaan lasten hyväksikäytöstä.Todennäköisesti hän vapautuu tulevana kesänä tästäkin tekosestaan.
En voi ymmärtää,että tällaisella pedofiililla on otsaa vaatia korvausta lusimisestaan!?
Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö on niin inhottavaa,että se jo yksinään riittäisi elinkautiseen.
On aivan ällöttävää,että hän vaatii nyt korvauksia.Kenties suurinta korvausta Suomen historiassa!!
Mitä korvauksia nämä hyväksikäytetyt ovat saaneet?
Mitkään rahallisetkorvaukset eivät heidän kokemuksiaan voi edes korvata.He kantavat kokemuksiaan läpi elämänsä.
Olen hyvilläni,että edes yksi tuomari oli vastaan vapauttavaa tuomiota-pisteet hänelle!
Aivan maallikkona ajattelen,että pedofiili voi hyvinkin syyllistyä mihin tahansa,koska nuppi on aivan sekaisin!
Jos Auerin korvausvaateet menevät läpi,niin Suomessa ei enää toteudu oikeus!
Tapaus Anneli Auer/tuomio
6
138
Vastaukset
- kehityskehittyy
Jospa alkaakin koittamaan aika jolloin opitaan seulomaan turhat eli valheelliset pedosyytökset aidoista!
Oli niin tai näin, mutta isot kädet ilmaan ja raikuvat aplodit Suomen Poliisille totaalisesta rikostutkinnan sössimisestä. Näin heikosti hoidettua keissiä saa hakea maailmanlaajuisesti hyvän aikaa, näin heikko poliisityö ei suurta kunniaa tuo oikeisvaltiona itseään pitävälle Suomelle, poliisivaltio-diktatuureista tämmöistä perseilyä löytyy. Extra pointsit myös alkuperäiselle tutkinnanjohtajalle, todisteiden piilottamisesta ja hävittämisestä.
Olis varmaan parempi laittaa sellainen keltainen taksi-kyllti poliisiautojen katolle jossa lukee, juoppo-taxi ja tilata rikostutkinta vaikka Ruot.... jaa no ei sieltä, Norja voisi olla parempi, tilataan murhien ja muiden väkivaltarikosten tutkinta tästä eteenpäin Norjasta.- Tuulah
auerhan on saatanan palvoja. hän tilasi tekijän niistä piireistä ja tietää varmasti tekiijän, mutta ei tohdi puhua siitä, eli hänet tapetaan.
- Tuulah
Jumalaa ei edes auer pääse karkuun. hän näkee kuka on syyllinen. ja jos auer ei käänny uskoon, niin kunniankukko ei laula hänelle, jos teki murhan eikä ole sitä tunnustanut täällä ajassa.
- sot.v
Olen varma, että mummeli murtuu vielä, ellei ihmisyys ole kokonaan mennyt. Lasten hyväksikäyttö on todella iljettävää.
- Tuulah
viimeistään Jumalan edessä viimeisellä tuomiolla on hänenkin tunnustettava syyllisyytensä taikka osallisuutensa miehensä murhaan, jos tehnyt sen Jumalan edessä. uskon, että henkivalloista tässä tapauksessa kyse ja niitähän ei laki pykälillä saa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282035Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571289Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804