Eli onko täällä muita turun seudulta ketkä haluaisi jutella/ kokeilla tai tehdä kanssani kaikkea tuhmaa. Itse olisin valmis kokeilemaan kaikkea, seksiä jätkän kanssa, 3 kimppaa, roolileikkejä yms eli oikeastaan ihan mitä vaan! Jos jotain kiinnostaa niin jättäkää vaikka kikki tai s-posti alas niin otan yhteyttä! Eli tytöt ja pojat ilmotelkaa jos kiinnostaa! Itse olen 17v poika ja mieluiten samanikäisiä, parinvuoden ikäheitot eikä sukupuolella väliä :) !
Kokeilunhaluisia turusta!
Kokeilunhaluinen
3
95
Vastaukset
- Woohou
Täällä ois yks. Laita kikkis ni tuun puhumaa.
- varsinaissuomi
Täällä ois 17 vuotias naantalist oleva kokeilunhaluinen ;) laita kikkis niin tuun puhumaa
- Biboytku15
Laita kik ni tuun puhuu
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035708Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2391542- 941323
- 1241077
- 66837
- 64833
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8811- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731