Hei onks bokseri poikii viel netissä.
Minkälaiset bokserit sulla on juuri nyt jalassa.
Mikä koko sulla on (siis alkkarin koko)
Mitkä on sun suosikit.
Tää koskis 12-16 poikii, saa tytötkin tulla.
bokserit
5
1268
Vastaukset
- aaeh
karvis bokserit. en mä kokoa tiedä, vissiin ihan sopivat.
- boy-91
No!! mulla on nyt jalassa nalle puh kuviolliset
punaiset bokserit, näis on kireet lahkeet.
Mun suosikki bokserit on black horsen oranssin
väriset mikki hiiri bokserit, hyvin istuvat.
Hei onks muita poikii kertokaa mitä jalassa.... - mustaa
boy-91 kirjoitti:
No!! mulla on nyt jalassa nalle puh kuviolliset
punaiset bokserit, näis on kireet lahkeet.
Mun suosikki bokserit on black horsen oranssin
väriset mikki hiiri bokserit, hyvin istuvat.
Hei onks muita poikii kertokaa mitä jalassa....Tottakai pitää olla 170cm mustat kireet bokserit.
- en käytä
mustaa kirjoitti:
Tottakai pitää olla 170cm mustat kireet bokserit.
Täs on yks poika -90. En tykkää pitää boksereita niis menee pippeli lahkeeseen ja sit ne kiristyy tonne pyllyn rakoon ikävästi. Ooon kokeillu.
Mun suosikit norm. pikku alkkarit. Pidän aika paljon noita sloggin midi mallia S kokoa..
- Herkkäpippeli
On bokseripoikia netissä ;) No mä oon muutama vuosi yli 16 oon 24 mutt päätin vastata kuitenkin joo mulla on semmoset keltaiset joissa on valkoisia ananaksen kuvia :D koko näissä on M. Mun suosikit on sellaiset jotka on tiukkoja lahkeet tiukat ja ett tukee pippeliä mulla on yjet toiset jotka on mukavat ne lahleet ovat tiukat mutt yks miinus nissä on ett pippeli heiluu vähän niissä ja pallit voi mennä lahkeeseen ja pippeli kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2543007Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa792589SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1802180Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251949Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1161669Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.921404HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363421350Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten401256Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1221244- 901205