Hei onks bokseri poikii viel netissä.
Minkälaiset bokserit sulla on juuri nyt jalassa.
Mikä koko sulla on (siis alkkarin koko)
Mitkä on sun suosikit.
Tää koskis 12-16 poikii, saa tytötkin tulla.
bokserit
5
1204
Vastaukset
- aaeh
karvis bokserit. en mä kokoa tiedä, vissiin ihan sopivat.
- boy-91
No!! mulla on nyt jalassa nalle puh kuviolliset
punaiset bokserit, näis on kireet lahkeet.
Mun suosikki bokserit on black horsen oranssin
väriset mikki hiiri bokserit, hyvin istuvat.
Hei onks muita poikii kertokaa mitä jalassa.... - mustaa
boy-91 kirjoitti:
No!! mulla on nyt jalassa nalle puh kuviolliset
punaiset bokserit, näis on kireet lahkeet.
Mun suosikki bokserit on black horsen oranssin
väriset mikki hiiri bokserit, hyvin istuvat.
Hei onks muita poikii kertokaa mitä jalassa....Tottakai pitää olla 170cm mustat kireet bokserit.
- en käytä
mustaa kirjoitti:
Tottakai pitää olla 170cm mustat kireet bokserit.
Täs on yks poika -90. En tykkää pitää boksereita niis menee pippeli lahkeeseen ja sit ne kiristyy tonne pyllyn rakoon ikävästi. Ooon kokeillu.
Mun suosikit norm. pikku alkkarit. Pidän aika paljon noita sloggin midi mallia S kokoa..
- Herkkäpippeli
On bokseripoikia netissä ;) No mä oon muutama vuosi yli 16 oon 24 mutt päätin vastata kuitenkin joo mulla on semmoset keltaiset joissa on valkoisia ananaksen kuvia :D koko näissä on M. Mun suosikit on sellaiset jotka on tiukkoja lahkeet tiukat ja ett tukee pippeliä mulla on yjet toiset jotka on mukavat ne lahleet ovat tiukat mutt yks miinus nissä on ett pippeli heiluu vähän niissä ja pallit voi mennä lahkeeseen ja pippeli kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418