vpk toiminta

99lp

olisin kysynyt että onko 32 vuotijaana liian vanha liittymään vpk:hon? kiinnostusta ois mutta tuo ikä vähä mietityttää?

4

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vdkutgvh

Tuskimpa liian vanha olet, paljon vanhempiakin näkyy olevan mukana.

• roseeee

Ei vpk-toiminta ikää katso. Meilläkin on vpk-porukassa monen ikäisiä. Minä sieltä vanhimmasta päästä. Kohta ylittyy 50:n raja ja kaiken lisäksi olen vielä nainen. =) Kumpikaan asia ei ole menoa hidastanut. Hyvää fyysistä (ja psyykkistä) kuntoahan se vaan vaatii. Hyväkuntoinen kuusikymppinen pärjää paremmin kuin rapakuntoinen kaksikymppinen. Joten ota vaan rohkeasti yhteyttä oman paikkakuntasi vpk:n edustajaan. Siitä se lähtee!

• itsallaboutthemoney

no ei tietenkään. ei ne nyt mitää oikeita palomiehiä oo (ei lähellekkää). mut kantsis metskaa joku duuni mist saa massii ja unohtaa tollaset huuhaatyöt. ei muutaku ku kuntoa nostamaan ja oikeaan palokuntaa eikä tommosii höpöhöpölaitoksiin. Minä uskon että susta olis oikeakski palomieheks jos vaa kantti kestää ja uskot siihen mitä oot tekemässä. ite olin 90-luvulla raksaduunari ja kolleega sano hyvin "ole hyvä työmies, mutta älä halpa työmies" :)

• johndeere88

Et suinkaan ole liian vanha.. Ite harrastanut noin 2 vuotta ja tosi mielenkiintoinen aktiviteetti. Tutustuu moneen hyvään tyyppiin ja "Palokunnassa ei olla yksin" aina autetaan kaveria. Hyvä ryhmähenki. Otat vaan yhteyttä lähimpään VPK:oohon niin varmaan pääset mukaan. Aluksi on sammutustyökurssi minkä pitää suorittaa et pääsee hälytyksiin osallistumaan mutta ei se oo paha edes se loppukoe, tyhmempikin sen läpäisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      104
      5490
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      90
      4791
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4742
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2169
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      103
      1917
    6. 104
      1738
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1547
    8. 370
      1298
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1131
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      203
      1054
    Aihe