olisin kysynyt että onko 32 vuotijaana liian vanha liittymään vpk:hon? kiinnostusta ois mutta tuo ikä vähä mietityttää?
vpk toiminta
4
151
Vastaukset
- vdkutgvh
Tuskimpa liian vanha olet, paljon vanhempiakin näkyy olevan mukana.
- roseeee
Ei vpk-toiminta ikää katso. Meilläkin on vpk-porukassa monen ikäisiä. Minä sieltä vanhimmasta päästä. Kohta ylittyy 50:n raja ja kaiken lisäksi olen vielä nainen. =) Kumpikaan asia ei ole menoa hidastanut. Hyvää fyysistä (ja psyykkistä) kuntoahan se vaan vaatii. Hyväkuntoinen kuusikymppinen pärjää paremmin kuin rapakuntoinen kaksikymppinen. Joten ota vaan rohkeasti yhteyttä oman paikkakuntasi vpk:n edustajaan. Siitä se lähtee!
- itsallaboutthemoney
no ei tietenkään. ei ne nyt mitää oikeita palomiehiä oo (ei lähellekkää). mut kantsis metskaa joku duuni mist saa massii ja unohtaa tollaset huuhaatyöt. ei muutaku ku kuntoa nostamaan ja oikeaan palokuntaa eikä tommosii höpöhöpölaitoksiin. Minä uskon että susta olis oikeakski palomieheks jos vaa kantti kestää ja uskot siihen mitä oot tekemässä. ite olin 90-luvulla raksaduunari ja kolleega sano hyvin "ole hyvä työmies, mutta älä halpa työmies" :)
- johndeere88
Et suinkaan ole liian vanha.. Ite harrastanut noin 2 vuotta ja tosi mielenkiintoinen aktiviteetti. Tutustuu moneen hyvään tyyppiin ja "Palokunnassa ei olla yksin" aina autetaan kaveria. Hyvä ryhmähenki. Otat vaan yhteyttä lähimpään VPK:oohon niin varmaan pääset mukaan. Aluksi on sammutustyökurssi minkä pitää suorittaa et pääsee hälytyksiin osallistumaan mutta ei se oo paha edes se loppukoe, tyhmempikin sen läpäisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653967Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091433- 941297
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651084Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14927Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58907- 38870
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11870Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60859- 65851