Eli siis onko tampereella mitään automiittejä mitkä kulkee melkeippä henkilölötä henkilölle tiedot. olen 16v ja haluisin alkaa tutustuu tampereella oleviin samanhenkisiin ihmisiin, eli siis Tuning miittejä. tai mitää cruising tapaamisia tai muita. japanilaiset autot kiinnostaa eniten, mutta eurooppalaiset muskelitkin kiinnostavat. olen jutellut parille tamperelaiselle autoharrastajalle, mutta en ole kuullut mistään tälläisestä. haluisin siis vain nähdä/kuulla tampereen viritettyjä autoja, ja ehkä päästä katsomaan myös sisustat ja jutella autoista.
Tampereella olevat autotapahtumat
carFan
1
1791
Vastaukset
- mansestamojahtaa
Ei oo muuta tarjolla kuin halpoja tabletteja, varmaan nääs jostain pöllittyjä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930