saunalahden säästärin

tarkoitus

oli sabotoida soneralaisten 1 euron sunnuntaitarjousta, mutta saattaapa olla että kolahtaa omaan nilkkaan. näin ainakin toivon. soneralaiset saa nyt puhua koko viikonlopun muille soneralaisille ja saattaapa tulla uusiakin soneralaisia koska tarjous jatkuu ainakin helmikuun loppuun.

saunalahti =>> HAISTA PASKA!

6

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeleFinlandin asiakas

      Olet tyhmä koska et tajua, että ma-pe sonera kiskoo sulta helkkarin isolla katteella rahoja.

      vai puhutko vain sunnuntaisin ja lauantaisin?

      mielestäni saisit pitää suusi kiinni 24 h vuorokaudessa sillä mitään järkevää sieltä ei tähän maailmaan tule


      typerys

      • dna paras

        Mies haukkuu soneraa, mut kiltisti maksaa soneran tytäryhtiölle, ristiriitainen olet.


      • viikolla

        ja viikonlopuksi säästän kaikki hyvät jutut ja muut kuulumiset joiden kertomisessa saa sitten mennä pidempäänkin. sitäpaitsi: viikonloppuna mulla on enemmän vapaa-aikaa kuin arkisin, kosska opiskelen ja niin tekee suurin osa ystävistänikin vaikkakin ovat eri paikkakunnalla.


      • viikolla kirjoitti:

        ja viikonlopuksi säästän kaikki hyvät jutut ja muut kuulumiset joiden kertomisessa saa sitten mennä pidempäänkin. sitäpaitsi: viikonloppuna mulla on enemmän vapaa-aikaa kuin arkisin, kosska opiskelen ja niin tekee suurin osa ystävistänikin vaikkakin ovat eri paikkakunnalla.

        Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.


      • ninni
        shamr0ck kirjoitti:

        Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.

        kyllä tää tarjous näinkin on oikein hyvä kun saa nyt puhua sekä lauantaina että sunnuntaina. mun perheenjäsenillä ja kavereilla on paljon soneraa niin että mulle kyllä sopii. yksi kaverikin lupas hankkia kakkosliittymäksi soneran voidakseen hyödyntää näitä viikonloppupuheluja. kiva, kiva.


      • shamr0ck kirjoitti:

        Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.

        Sonera taitaa olla sittenkin operaattorien kuningas. Mika on tamanhetkinen minuuttihinta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe