oli sabotoida soneralaisten 1 euron sunnuntaitarjousta, mutta saattaapa olla että kolahtaa omaan nilkkaan. näin ainakin toivon. soneralaiset saa nyt puhua koko viikonlopun muille soneralaisille ja saattaapa tulla uusiakin soneralaisia koska tarjous jatkuu ainakin helmikuun loppuun.
saunalahti =>> HAISTA PASKA!
saunalahden säästärin
6
540
Vastaukset
- TeleFinlandin asiakas
Olet tyhmä koska et tajua, että ma-pe sonera kiskoo sulta helkkarin isolla katteella rahoja.
vai puhutko vain sunnuntaisin ja lauantaisin?
mielestäni saisit pitää suusi kiinni 24 h vuorokaudessa sillä mitään järkevää sieltä ei tähän maailmaan tule
typerys- dna paras
Mies haukkuu soneraa, mut kiltisti maksaa soneran tytäryhtiölle, ristiriitainen olet.
- viikolla
ja viikonlopuksi säästän kaikki hyvät jutut ja muut kuulumiset joiden kertomisessa saa sitten mennä pidempäänkin. sitäpaitsi: viikonloppuna mulla on enemmän vapaa-aikaa kuin arkisin, kosska opiskelen ja niin tekee suurin osa ystävistänikin vaikkakin ovat eri paikkakunnalla.
viikolla kirjoitti:
ja viikonlopuksi säästän kaikki hyvät jutut ja muut kuulumiset joiden kertomisessa saa sitten mennä pidempäänkin. sitäpaitsi: viikonloppuna mulla on enemmän vapaa-aikaa kuin arkisin, kosska opiskelen ja niin tekee suurin osa ystävistänikin vaikkakin ovat eri paikkakunnalla.
Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.
- ninni
shamr0ck kirjoitti:
Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.
kyllä tää tarjous näinkin on oikein hyvä kun saa nyt puhua sekä lauantaina että sunnuntaina. mun perheenjäsenillä ja kavereilla on paljon soneraa niin että mulle kyllä sopii. yksi kaverikin lupas hankkia kakkosliittymäksi soneran voidakseen hyödyntää näitä viikonloppupuheluja. kiva, kiva.
shamr0ck kirjoitti:
Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.
Sonera taitaa olla sittenkin operaattorien kuningas. Mika on tamanhetkinen minuuttihinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664