saunalahden säästärin

tarkoitus

oli sabotoida soneralaisten 1 euron sunnuntaitarjousta, mutta saattaapa olla että kolahtaa omaan nilkkaan. näin ainakin toivon. soneralaiset saa nyt puhua koko viikonlopun muille soneralaisille ja saattaapa tulla uusiakin soneralaisia koska tarjous jatkuu ainakin helmikuun loppuun.

saunalahti =>> HAISTA PASKA!

6

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeleFinlandin asiakas

Olet tyhmä koska et tajua, että ma-pe sonera kiskoo sulta helkkarin isolla katteella rahoja.

vai puhutko vain sunnuntaisin ja lauantaisin?

mielestäni saisit pitää suusi kiinni 24 h vuorokaudessa sillä mitään järkevää sieltä ei tähän maailmaan tule

typerys

• dna paras

Mies haukkuu soneraa, mut kiltisti maksaa soneran tytäryhtiölle, ristiriitainen olet.

• viikolla

ja viikonlopuksi säästän kaikki hyvät jutut ja muut kuulumiset joiden kertomisessa saa sitten mennä pidempäänkin. sitäpaitsi: viikonloppuna mulla on enemmän vapaa-aikaa kuin arkisin, kosska opiskelen ja niin tekee suurin osa ystävistänikin vaikkakin ovat eri paikkakunnalla.

• viikolla kirjoitti:

ja viikonlopuksi säästän kaikki hyvät jutut ja muut kuulumiset joiden kertomisessa saa sitten mennä pidempäänkin. sitäpaitsi: viikonloppuna mulla on enemmän vapaa-aikaa kuin arkisin, kosska opiskelen ja niin tekee suurin osa ystävistänikin vaikkakin ovat eri paikkakunnalla.

Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.

• ninni
        shamr0ck kirjoitti:

Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.

kyllä tää tarjous näinkin on oikein hyvä kun saa nyt puhua sekä lauantaina että sunnuntaina. mun perheenjäsenillä ja kavereilla on paljon soneraa niin että mulle kyllä sopii. yksi kaverikin lupas hankkia kakkosliittymäksi soneran voidakseen hyödyntää näitä viikonloppupuheluja. kiva, kiva.

• shamr0ck kirjoitti:

Sonera taitaa olla sittenkin operaattorien kuningas. Mika on tamanhetkinen minuuttihinta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3391
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      402
      2331
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2011
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1954
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1704
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1578
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1337
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1301
    Aihe