saunalahden säästärin

tarkoitus

oli sabotoida soneralaisten 1 euron sunnuntaitarjousta, mutta saattaapa olla että kolahtaa omaan nilkkaan. näin ainakin toivon. soneralaiset saa nyt puhua koko viikonlopun muille soneralaisille ja saattaapa tulla uusiakin soneralaisia koska tarjous jatkuu ainakin helmikuun loppuun.

saunalahti =>> HAISTA PASKA!

6

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeleFinlandin asiakas

      Olet tyhmä koska et tajua, että ma-pe sonera kiskoo sulta helkkarin isolla katteella rahoja.

      vai puhutko vain sunnuntaisin ja lauantaisin?

      mielestäni saisit pitää suusi kiinni 24 h vuorokaudessa sillä mitään järkevää sieltä ei tähän maailmaan tule


      typerys

      • dna paras

        Mies haukkuu soneraa, mut kiltisti maksaa soneran tytäryhtiölle, ristiriitainen olet.


      • viikolla

        ja viikonlopuksi säästän kaikki hyvät jutut ja muut kuulumiset joiden kertomisessa saa sitten mennä pidempäänkin. sitäpaitsi: viikonloppuna mulla on enemmän vapaa-aikaa kuin arkisin, kosska opiskelen ja niin tekee suurin osa ystävistänikin vaikkakin ovat eri paikkakunnalla.


      • viikolla kirjoitti:

        ja viikonlopuksi säästän kaikki hyvät jutut ja muut kuulumiset joiden kertomisessa saa sitten mennä pidempäänkin. sitäpaitsi: viikonloppuna mulla on enemmän vapaa-aikaa kuin arkisin, kosska opiskelen ja niin tekee suurin osa ystävistänikin vaikkakin ovat eri paikkakunnalla.

        Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.


      • ninni
        shamr0ck kirjoitti:

        Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.

        kyllä tää tarjous näinkin on oikein hyvä kun saa nyt puhua sekä lauantaina että sunnuntaina. mun perheenjäsenillä ja kavereilla on paljon soneraa niin että mulle kyllä sopii. yksi kaverikin lupas hankkia kakkosliittymäksi soneran voidakseen hyödyntää näitä viikonloppupuheluja. kiva, kiva.


      • shamr0ck kirjoitti:

        Kumppani asuu vielä toistaiseksi noin 600 kilometrin päässä joten viikonloppuisin tulee aika paljon istuttua autossa kun Helsinki-Oulu väliä ajelee edes takaisin. On muuten paljon helpompia pysyä virkeänä kun paluumatkalla voi jutella pitkäänkin puhelimessa kustannuksia miettimättä. Viime laskussa sunnuntaipuheluista kertyi yli 70 euron alennus, keskihinta luokkaa johon kukaan muu ei pysty.

        Sonera taitaa olla sittenkin operaattorien kuningas. Mika on tamanhetkinen minuuttihinta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe