Mulla on nokia lumia1320 2pvä:ää sitten huomasin että puhelin ei lataudu kunnolla. Ennen kun laitoin puhelimen lataukseen heti alkoi lataamaan nyt ei. Voiko johtua myös siitä että puhelin saa kylmää kun kämppäni on kylmä
Vastaukset 8
Kokeile toista laturia. Onko kännykkä siis lämmennyt hyvin?
- nokia1320
Olen kokeillut toista laturia sekä toista pistorasiaa ei ole kännykkä lämmennyt hyvin
- nokia1320
nokia1320 kirjoitti:
Olen kokeillut toista laturia sekä toista pistorasiaa ei ole kännykkä lämmennyt hyvin
Tai latausliitin rikki
- luuriman
nokia1320 kirjoitti:
Joo kännykät pitää esilämmittää talvella ennen latausta. Sitähän vapu.. ei kun kannyman tarkoittaa.
- luuriton
luuriman kirjoitti:
Joo kännykät pitää esilämmittää talvella ennen latausta. Sitähän vapu.. ei kun kannyman tarkoittaa.
Ei ei laturi on väärin päin. Pitää osoittaa kaakkoon.
Toivottavasti et ole trolli. Kiusallinen tuo vika. Minulla E7 temppuili latauksen kanssa. Jos on mekaaninen vika, eli olet vahingossa yrittänyt tunkea sitä miniliitintä väärin päin. Työnnä liitin sisään oikein päin ja taivuttele pistoketta varovasti. Jos lataa, kun pidät liitintä paikallaan, niin vika on liittimessä. Jos puhelimestasi saa akun irti, niin se voi auttaa. Kun kiinnität akun, niin puhelin luulee, että se otetaan käyttöön ensikertaa ja lataus voi alkaa vasta parin kolmen minuutin kuluttua. Seuraavat lataukset alkavat välittömästi.
- 1320eilataakunnolla
MULLA JUURI SAMA VIKA 1320:SSA EI LATAA KUNNOLLA AIKA KELJUA
- 1320eilataakunnolla
Joskus auttaa se kun ottaa laturin kokonaan pois seinästä ja sitten takaisin kiinni niin alakaa lataamaan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61201
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1641019Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216803- 63748
- 66744
- 67666
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22636Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?135626Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66599Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34537
- 55528
- 51512
- 47495
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40483- 37468
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?98466Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40463- 30463
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440