puhelin ei lataudu kunnolla

nokia1320

Mulla on nokia lumia1320 2pvä:ää sitten huomasin että puhelin ei lataudu kunnolla. Ennen kun laitoin puhelimen lataukseen heti alkoi lataamaan nyt ei. Voiko johtua myös siitä että puhelin saa kylmää kun kämppäni on kylmä

8

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile toista laturia. Onko kännykkä siis lämmennyt hyvin?

• nokia1320

Olen kokeillut toista laturia sekä toista pistorasiaa ei ole kännykkä lämmennyt hyvin

• nokia1320
        nokia1320 kirjoitti:

Olen kokeillut toista laturia sekä toista pistorasiaa ei ole kännykkä lämmennyt hyvin

Tai latausliitin rikki

• luuriman
        nokia1320 kirjoitti:

Joo kännykät pitää esilämmittää talvella ennen latausta. Sitähän vapu.. ei kun kannyman tarkoittaa.

• luuriton
        luuriman kirjoitti:

Joo kännykät pitää esilämmittää talvella ennen latausta. Sitähän vapu.. ei kun kannyman tarkoittaa.

Ei ei laturi on väärin päin. Pitää osoittaa kaakkoon.

• Toivottavasti et ole trolli. Kiusallinen tuo vika. Minulla E7 temppuili latauksen kanssa. Jos on mekaaninen vika, eli olet vahingossa yrittänyt tunkea sitä miniliitintä väärin päin. Työnnä liitin sisään oikein päin ja taivuttele pistoketta varovasti. Jos lataa, kun pidät liitintä paikallaan, niin vika on liittimessä. Jos puhelimestasi saa akun irti, niin se voi auttaa. Kun kiinnität akun, niin puhelin luulee, että se otetaan käyttöön ensikertaa ja lataus voi alkaa vasta parin kolmen minuutin kuluttua. Seuraavat lataukset alkavat välittömästi.

• 1320eilataakunnolla

MULLA JUURI SAMA VIKA 1320:SSA EI LATAA KUNNOLLA AIKA KELJUA

• 1320eilataakunnolla

Joskus auttaa se kun ottaa laturin kokonaan pois seinästä ja sitten takaisin kiinni niin alakaa lataamaan normaalisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe