Mulla on nokia lumia1320 2pvä:ää sitten huomasin että puhelin ei lataudu kunnolla. Ennen kun laitoin puhelimen lataukseen heti alkoi lataamaan nyt ei. Voiko johtua myös siitä että puhelin saa kylmää kun kämppäni on kylmä
puhelin ei lataudu kunnolla
8
177
Vastaukset
Kokeile toista laturia. Onko kännykkä siis lämmennyt hyvin?
- nokia1320
Olen kokeillut toista laturia sekä toista pistorasiaa ei ole kännykkä lämmennyt hyvin
- nokia1320
nokia1320 kirjoitti:
Olen kokeillut toista laturia sekä toista pistorasiaa ei ole kännykkä lämmennyt hyvin
Tai latausliitin rikki
- luuriman
nokia1320 kirjoitti:
Joo kännykät pitää esilämmittää talvella ennen latausta. Sitähän vapu.. ei kun kannyman tarkoittaa.
- luuriton
luuriman kirjoitti:
Joo kännykät pitää esilämmittää talvella ennen latausta. Sitähän vapu.. ei kun kannyman tarkoittaa.
Ei ei laturi on väärin päin. Pitää osoittaa kaakkoon.
Toivottavasti et ole trolli. Kiusallinen tuo vika. Minulla E7 temppuili latauksen kanssa. Jos on mekaaninen vika, eli olet vahingossa yrittänyt tunkea sitä miniliitintä väärin päin. Työnnä liitin sisään oikein päin ja taivuttele pistoketta varovasti. Jos lataa, kun pidät liitintä paikallaan, niin vika on liittimessä. Jos puhelimestasi saa akun irti, niin se voi auttaa. Kun kiinnität akun, niin puhelin luulee, että se otetaan käyttöön ensikertaa ja lataus voi alkaa vasta parin kolmen minuutin kuluttua. Seuraavat lataukset alkavat välittömästi.
- 1320eilataakunnolla
MULLA JUURI SAMA VIKA 1320:SSA EI LATAA KUNNOLLA AIKA KELJUA
- 1320eilataakunnolla
Joskus auttaa se kun ottaa laturin kokonaan pois seinästä ja sitten takaisin kiinni niin alakaa lataamaan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706