Sperman luovuttaja ilmoittautuu

29vMiesHki

Olen 29v. täysin terve, työssäkäyvä, urheilullinen, akateemisesti koulutettu mies. Ulkonäkö on "katseenkestävä", olen 187 cm pitkä ja tumman ruskeat hiukset. Olen valmis auttamaan lapsen saamisessa luovuttamalla spermaa (vain ns. muumimukimenetelmällä). Asun pk-seudulla, mutta voin tarvittaessa matkustaa. Minua voi lähestyä meilillä: [email protected]

2

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1963

      älkää niitä kalliita muumimukia kusen säilytykseen käyttäkö mielummin juomalasiin mällit,sama äijä tarjoilee itseään jatkuvasti liekö terve ?

    • oihohoiho

      yksi tyttö kysyy mikä tää muumumuki juttu on ja mitä se tarkoittaa? oletan että kyseessä on kannellinen muovinen lasten nokkamuki, johon sperma lasketaan ja joka jotenkin tiputetaan naisen vaginaan,vai? sori lapsellinen kysymys, mut kukaan ei ole vääntänyt rautalangasta. miten ihmeesssä sen saa sinne kohtuun asti sillä keinolla, ettei sperma jää johonkin vaginan aukolle tms? =)
      ap, yleisellä tasolla kysymys, odotatko rahallista korvausta palveluksestasi, entäpä osallistumista lapsen kuluihin, tunnustamiseen, isyyteen mahdollisen äidin kuoleman sattuessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe