Olen 29v. täysin terve, työssäkäyvä, urheilullinen, akateemisesti koulutettu mies. Ulkonäkö on "katseenkestävä", olen 187 cm pitkä ja tumman ruskeat hiukset. Olen valmis auttamaan lapsen saamisessa luovuttamalla spermaa (vain ns. muumimukimenetelmällä). Asun pk-seudulla, mutta voin tarvittaessa matkustaa. Minua voi lähestyä meilillä: [email protected]
Sperman luovuttaja ilmoittautuu
2
109
Vastaukset
- 1963
älkää niitä kalliita muumimukia kusen säilytykseen käyttäkö mielummin juomalasiin mällit,sama äijä tarjoilee itseään jatkuvasti liekö terve ?
- oihohoiho
yksi tyttö kysyy mikä tää muumumuki juttu on ja mitä se tarkoittaa? oletan että kyseessä on kannellinen muovinen lasten nokkamuki, johon sperma lasketaan ja joka jotenkin tiputetaan naisen vaginaan,vai? sori lapsellinen kysymys, mut kukaan ei ole vääntänyt rautalangasta. miten ihmeesssä sen saa sinne kohtuun asti sillä keinolla, ettei sperma jää johonkin vaginan aukolle tms? =)
ap, yleisellä tasolla kysymys, odotatko rahallista korvausta palveluksestasi, entäpä osallistumista lapsen kuluihin, tunnustamiseen, isyyteen mahdollisen äidin kuoleman sattuessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742