Heippa!
Lähihoitajaksi valmistunut 22-vuotias luotettava nainen etsii lastenhoitotöitä pääkaupunkiseudulta (Espoo, Helsinki, Vantaa) julkisten kulkuyhteyksien varrelta.
Etsin satunnaisia tai osa-aikaisia töitä, elokuusta 2015 olisin käytettävissä myös kokoaikaisiin töihin ja olisinkin kiinnostunut silloin esimerkiksi hoitoringin hoitajana toimimisesta. Voin hoitaa lapsia myös yön yli.
Minulla on ensiapukurssit käytynä ja omistan hygieniapassin. Olen käynyt Mannerheimin Lastensuojeluliiton lastenhoitokurssin sekä kurssin astma- ja allergialasten hoidosta. Eniten kokemusta minulla on taaperoikäisistä lapsista. Myös erityistarpeisten lasten hoitaminen onnistuu.
Olen luonteeltani huumorintajuinen, positiivinen ja vastuuntuntoinen ihminen.
Lasten kanssa toimiessa pidän tärkeänä erityisesti tietynlaista pysyvyyttä (esim. arjen rutiineissa), lähellä oloa ja keskustelua (syliin pääsee aina tarvittaessa, ja jo pienten kanssa voi ikätasoisesti jutella monista asioista) sekä ulkoilua, jonka uskon olevan tärkeä asia jokaisen lapsen arjessa. :)
Palkkaus on keskusteltavissa tilannekohtaisesti.
Kerron mielelläni lisää!
Yhteydenotot:
[email protected]
Lastenhoitaja etsii töitä PK-seudulta!
welma1
0
71
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20629
- 50578
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70531
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478