Pitääkö ruveta liittoon soittelemaan, kun lauantaina olin töissä, eikä ole maksettu lisiä ollenkaan. Sama homma kun viikolla tehnyt ylitöitä, niin normitunnit vaan maksettu eikä prosentteja ollenkaan.. Vaikka työnjohto itse on pyytänyt ylitöihin.. Firma täynnä virolaisia, eikä heille tietenkään mitään makseta, mutta onse nyt perkele, täytyy varmaan irtisanoutua ja mennä arempaan paikkaan töihin.. Kyllä ammattilaiselle aina töitä löytyy...
Viikonloppu/ylityöt
Henkselimopo
2
182
Vastaukset
- minäteennäin
Minä aina varmistan ja kysyn että saako prosentit jos ylitöitä. Jos ei saa niin yksinkertaisesti en mene ylitöihin.
- henkselimopo
Niinhän se pitää näköjään tehä. Luulisi nyt että prosentit maksetaan, kun tj pyytää ylitöihin kun aikataulun mukaan pitää saada valmiiksi... Muutenhan työ myöhästyy ja tulee varmaan sakkoja.. Ihme pelleilyä, ei ole missään firmassa aikaisemmin ollut tuollaista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59877
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31594- 36554
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante106520- 41481
- 37465
- 70446