Baltic Princess: Onko ikärajaa Starlight Palaceen?

Irja-Einari

Jos menen hiihtolomalla Pricessille ja siellä esiintyy teiniäni kiinnostava artisti, niin pääseekö hän kanssani ravintolaan katomaan sitä? Tuntuisi tosi oudolta, jos ei pääsisi, mutta eikös näissä ravintoloissa ole öisin ikäraja? Olen tätä joskus ennenkin ihmetellyt jonkun muun laivan kohdalla, joten kiinnostaa muidenkin laivojen käytänteet. Mihin aikaan nämä esiintyvät? Onko tietoa, onko hiihtolomalla aikaisemmin?

11

2113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On_ja_ei

Kuten Siljan sivuilta on luettavissa.
      On, jos menet yksin tai kaveriporukassa.
      Ei, jos menet vamhempiesi, huoltajasi tai kaitsijasi kanssa.

• 5645656

Kuten yökerhon ovessa lukee, niin 23:00 jälkeen ikäraja on 16 ja 00:00 jälkeen 18, ja aamulla sitten taas auki kaikille.

Kaikkeen ei löydy vastausta varustamon sivulta, siksi on OK kysyä täällä :)

• Irja-Einari

Eli siis vielä muutaman kk alle 16v. ei pääse katsomaan artistia??? No eihän sinne sitten kannata lähteä! Voi hemmetti! Etsin tietoa tosi pitkään, mutten todellakaan löytänyt vastausta mistään. Eiköhän se esiintyminen ole aika myöhään?

• 7889798798
        Irja-Einari kirjoitti:

Eli siis vielä muutaman kk alle 16v. ei pääse katsomaan artistia??? No eihän sinne sitten kannata lähteä! Voi hemmetti! Etsin tietoa tosi pitkään, mutten todellakaan löytänyt vastausta mistään. Eiköhän se esiintyminen ole aika myöhään?

Tuo kysymys kuuluu sarjaan "Tarvitaanko risteilyllä henkkareita" Eli ehkä ne katotaan, ehkä ei, ehkä pääsee jos on melkein sallitun ikäinen, ehkä ei

• Älli_käyttöön

Kaikkeen ei löydy vastausta varustamon sivulta, siksi on OK kysyä täällä :)

Niin, on todella harmillista, ettei noilla sivuilla ole hakutoimintoa. Nyt on käytettävä omaa älliä, jotta vastauksia pystyy löytämään.

• 455646565

Asiaa hankaloittaa vielä se, että asiat ei ole aina niin "mustavalkoisia" kuin varustamon sivuilla kerrotaan, ja varustamon sivuilta ei useinkaan löydä "nippelitietoa" josta saattaa olla kuitenkin hyötyä matkaa suunitellessa.

Esim. joku voisi kysyä "Onko Eckerölinen aamun miniristeilyllä karaokea"

Vastuksena tällä palstalla voisi olla:

Jiikoo-76: Kuka itseään kunnioittava ihminen menee tuohon aikaan laivalle

Jiikoo-76: Kuka itseään kunnioittava kuuntelee karaokea

Jiikoo-76: Kysy varustamolta

Minä: Aamuristeilyllä ei ole karaokea, mutta sen tilalla pidetään bingo

• Voi_harmitusta
        455646565 kirjoitti:

Asiaa hankaloittaa vielä se, että asiat ei ole aina niin "mustavalkoisia" kuin varustamon sivuilla kerrotaan, ja varustamon sivuilta ei useinkaan löydä "nippelitietoa" josta saattaa olla kuitenkin hyötyä matkaa suunitellessa.

Esim. joku voisi kysyä "Onko Eckerölinen aamun miniristeilyllä karaokea"

Vastuksena tällä palstalla voisi olla:

Jiikoo-76: Kuka itseään kunnioittava ihminen menee tuohon aikaan laivalle

Jiikoo-76: Kuka itseään kunnioittava kuuntelee karaokea

Jiikoo-76: Kysy varustamolta

Minä: Aamuristeilyllä ei ole karaokea, mutta sen tilalla pidetään bingo

Vielä harmittavampaa olisi kysyä sitä varustamon neuvonnasta tai peräti käydä matkamyynnistä kysymässä. Siinähän menettäisi kaikkitietävät kasvonsa.

• Omaakokemusta

Olen itse ollut alaikäisenä aamukolmeen asti seuraamassa artistia, eikä tästä tullut sanomista lainkaan. Olin mukana äitini kanssa, joten sillä voi olla jotain tekemistä asian kanssa. Kannattaa huoletta lähteä! :)

• huoletonäitiko

Niin, huoleton tuntuu olevan äitisi, lapsi kainaloon ja kännäämään,
        vaikka hyvin tietää ettei ole soveliasta, itse kun vastuussa.
        Helppo siis ymmärtää tuon pohjalta häiriköintisi keskusteluissa

Mutta valitettavan yleistä ettei lasta ajatella kun se känni pitää saada ...

• Omaakokemusta

Onko sinulla joku ongelma? Missään välissä en sanonut, että paikalla nautittiin alkoholia. Esiintyjä sattui kiinnostamaan meitä molempia, joten myös itse menin paikalle. Olen risteilyn aikaan 17, eli alaikäinen, mutten siltikään ihan lapsi. Alkoholia ei kumpikaan meistä nauttinut, onko sinun vaikea ymmärtää, että laivalle voidaan mennä myös ilman juomisaikeita? Kannattaisi ottaa pää pois perseestä ja ajatella muutenkin kuin siten, miten oma äitisi on lapsuutesi aikana tehnyt.

• tsingou

Tottakai pääsee, ei ole ongelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7584
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      84
      5943
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      155
      3512
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1957
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      191
      1861
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      17
      1537
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1479
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1474
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1421
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1394
    Aihe