Vanha tunnus poistettu, uudella ei pääse chattiin

topponen

Mitä helvettiä suomi24:ssä oikein sekoillaan?

Vakionikilläni "Töppönen", jolla olen chattaillut 10 vuotta, on yhtäkkiä vaihtunut joko käyttäjätunnus tai salasana (itse en ole muuttanut sitä). Virheilmoitus:
"Virheellinen käyttäjänimi ja/tai salasana".
En siis pääse enää edes sähköpostiini.

Loin uuden nikin "topponen", jolla pääsen kirjautumaan ja voin kommentoida keskusteluissa, mutta chatissa tulee ilmoitus:
Valitsemaasi nimimerkkiä ei voi käyttää Suomi24:n chatissä. Valitse toinen nimimerkki.

Keskustelupalstalla mulla on taas eri nikki, jolla kirjautuneenaa chatissa tulee ilmoitus:
"Valitsemasi nimimerkki on rekisteröity jollekin toiselle käyttäjälle. Valitse toinen nimimerkki."

On mulla sitten vielä yksi nikki, lähinnä sähköpostia varten. Sillä pääsen kyllä chattiinkin.


Viikko sitten ainakin kaikki toimi vielä ihan hyvin.

Eli vitä helvettiä S24 nyt on oikein sählännyt?

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitoin tietysti tästä ylläpidolle palautetta, mutta vanhasta kokemuksesta tiedän, että siellä tuskin edes luetaan palautteita. Ikinä ei ainakaan ole vastattu.

    • Hei,

      Olethan käyttänyt käyttäjätunnustasi kirjautuessasi? Nykyisin chat-nickit eivät enää käy kirjautumisessa, vaan sinun tulee käyttää joko käyttäjätunnusta tai sähköpostiosoitettasi.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • pahvi.kierrätykseen

        Uudistusta meille esiteltäessä ei puhuttu mitään mainitsemastasi asiasta. Ei myöskään Torin poistumisesta. Miksi? Tuliko ylläpidolle yllätyksenä?
        Ei näin voi toimia.


      • Vähän myöhässä vastaan, mutta totta helkutissa olen käyttänyt käyttäjätunnustani, kuten olen käyttänyt kymmenen vuotta.


    • Mulla tulee nykyään juuri tuo teksti "Valitsemasi nimimerkki on rekisteröity jollekin toiselle käyttäjälle. Valitse toinen nimimerkki." kun yritän päästä chattiin. Muuten suomi24:ään kirjautuminen onnistuu kyllä, mutta chatiin en oo päässy enää noin kolmeen viikkoon tällä nimimerkillä. En tiedä mistä johtuu.

      • oletko_kenties

        Oletko sikaillut chatissä? Jos et, niin miksi ylipäänsä chättäilet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      301
      980
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe