Tälläinen kotikäyttöön soveltuva. Hakkipilke OH27
https://www.youtube.com/watch?v=JaR6j3gSfZc
Klapikone tuli sitten hommattua...
6
143
Vastaukset
- ippaQ
Jopas vaikutti surkealta laitteelta .. taitaa pokasahalla ja kirveellä tehdä klapia nopeammin ja varsinkin helpommalla.
- Metsaman
No en kyllä sanois noinkaan... !
- 0lli
Tulipa kallista klapia,kun laskee traktorin käyttötunnit mukaan
- Metsaman
Aiemmin vielä kalliimpaa kun moottorisaha/hydraulihalkoja yhdistelmällä traktori pyörii vielä enemmän.
- eri_asia
Klapit nyt halkoo kirveellä jos ei ole muuta kuin yksi talo. Tietysti liikuntarajoitteisuus tai huono kunto muuttaa asian toiseksi. Pilkkominen on hyvää jumppaa ja vielä ilmaista.
Tässä tosin näyttää olevan klapikauppias. Silloin tietysti tarvitaan ammattivehkeet. - Konetyölläjaksaa
Aika sälli olet, kun kerkeet 30kuutiota klapeja tehdä vuoden tarpeisiin kirveellä. Töissäkin täytyy käydä ja muutakin elämää olla. Just tuli 50kiintoa koivukuitua pilkottavaksi. Näillä sen kaksi vuotta just pärjää. Enkä varmasti pilko kirveellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000