Vanhemmat luulevat, ettei lapset huomaa heidän riitelyään, mutta kyllä he sen tajuavat ihan pienetkin, sen vuoksi puhutaan asiat rauhallisesti, mutta jos ei siihen ole mahdollisuutta, mennään ihan kahdestaan niin kauas, ettei kuulu puhe.
Lapset ottavat esimerkkiä vanhemmistaan, se pitäisi muistaa!
Jos isä huutaa ja paiskoo ovia perheensä edessä, voi vain odottaa samoja eleitä myöhemmin lapsilta. Lapsista tulee arkoja ja surullisia, ei kait se ole tarkoitus! ?
Voi mennä fiilikset koko päiväksi, jos isä kiukkuaa aamutuimaan, silloin koko perhe joutuu siitä pahantuulisuudesta kärsimään.
Vanhemmilla on velvollisuuksia lapsiaan kohtaan, ettei he joudu kärsimään.
Puhumalla asiat kyllä selviää, ja jos on riitaa ollut, pyydetään anteeksi, ja annetaan anteeksi
ja siihen lopetetaan puhe siitä asiasta. Halaus päälle.!
Hyvät suhteet, kullan arvoisia
elot
1
86
Vastaukset
- Elämäonkoulu
Missä höttöpilvessä aloittaja elää? Lasten kuuluu oppia kotona millainen maailma ja sen ihmiset ovat. Lasten ei kuulu olla tietämättömiä siitä, että joskus ihmisillä on huonoja päiviä jolloin kaikki ei mene putkeen ja mitä siitä seuraa; ärräpäitä ja jalan lattiaan polkemista yms. vihanpurkausta, joka ei saa kuitenkaan vahingoittaa muita, toisia.
Ihan realistista elämää ja opettelua, jotta maailmalle lähtöpäivänä tietää, että tulossa ei ole pelkkää halaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049